![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тестові завдання
1 До яких рядів динаміки належать показники, одержані за певні періоди часу? а) моментних; б) інтервальних; в) дискретних; г) неперервних.
2 До якого виду рядів динаміки належать показники обсягу виробництва продукції на початок кожного місяця року? а) моментних; б) інтервальних; в) дискретних; г) неперервних. 3 Різницею між рівнем динамічного ряду за даний рівень і за попередній рівень визначають: а) абсолютне значення 1% приросту; б) абсолютний приріст; в) середній розмір абсолютного приросту; г) темп росту.
4 Відношенням рівня динамічного ряду за даний період до рівня за попередній період визначають: а) тенденцію середнього рівня; б) темп приросту; в) абсолютний приріст; г) темп зростання.
5 Відношенням абсолютного приросту за даний період до темпу приросту за цей самий період визначають: а) абсолютний приріст; б) темп приросту; в) темп зростання; г) абсолютне значення 1% приросту.
Вихідні дані для виконання розрахункової роботи № 1 обираємо згідно з варіантом з таблиці 1.1.
Таблиця 1.1 – Вихідні дані до розрахункової роботи № 1
Продовження таблиці 1.1
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА № 2 ЛІНІЙНА РЕГРЕСІЯ Хід роботи 1 На основі вихідних даних побудувати діаграму розсіювання. 2 Розрахувати та пояснити значення параметрів лінійної регресії. Побудувати графік знайденої моделі. 3 Перевірити знайдену модель на адекватність вихідним даним. 4 Знайти і пояснити значення: а) дисперсій (загальної, пояснювальної, залишкової); б) коефіцієнта детермінації; в) коефіцієнта кореляції; г) загального та часткового коефіцієнтів еластичності. 5 Розрахувати довірчий інтервал для прогнозованого значення показника за визначеного значення фактора хр при ймовірності 95%. Дати пояснення.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|