![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тестові завдання1 Для перевірки адекватності регресійної моделі використовують: а) t-критерій Стюдента; б) F-критерій Фішера; в) загальну дисперсію; г) коефіцієнт еластичності.
2 Ступінь вільності t-критерію Стюдента в регресії, що складається з 50 спостережень та 4 незалежних змінних, такий: а) 50; б) 4; в) 3; г) 45; д) 50 і 4.
3 Якщо коефіцієнт кореляції дорівнює нулю, то а) модель адекватна; б) зв’язок між показником і фактором відсутній; в) при зменшенні значення фактора показник зростає; г) регресія є додатною.
4 У регресії: у = 0,34 + 1,2 х перетин дорівнює: а) х; б) 1,2/0,34; в) у; г) 0,34; д) 1,2.
5 Якщо регресія має R2=0,80, то лінійна регресія: а) матиме перетин 0,80; б) не пояснює зв’язку між х і у. в) пояснює 80 % варіації змінної х; г) пояснює 80 % варіації змінної у; д) матиме нахил 0,80;
6 Для вибору кращого рівняння регресії, за умови що всі досліджені моделі є адекватними за критерієм Фішера, обирають модель, для якої: а) критерій Фішера є більший; б) загальна дисперсія є меншою; в) коефіцієнт детермінації є більшим; г) коефіцієнт детермінації є меншим. Для формування варіанта вибирають будь-який стовпчик з таблиці № 2.2 в парі з будь-яким стовпчиком таблиці № 2.3.
Таблиця 2.2 – Вихідні дані до розрахункової роботи № 2
Таблиця 2.2 - Значення показника У
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА № 3. НЕЛІНІЙНІ ЕКОНОМЕТРИЧНІ МОДЕЛІ
Хід роботи 1. Побудувати такі види нелінійних економетричних моделей: експоненційну, степеневу і зворотну. 2. Розрахувати значення параметрів моделей. 3. Здійснити перевірку моделей на адекватність та оцінити тісноту зв’язку. 4. Здійснити вибір моделі, яка краще описує залежність і обґрунтувати. 5. Розрахувати точковий та інтервальний прогноз значення показника У для останнього значення фактора Хр за обраною моделлю.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|