МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мостове полотно.8.3.1. Усі елементи проїзної частини мосту та підходів до нього слід постійно прибирати від сміття, снігу, наносів та зайвих речей, щоб не допустити утворення валків із наносів біля тротуарів, під смугою огорожі, на гратах водоскидних трубок, у зазорах бордюрів, вікнах огорож, на конусах під мостом, під водоскидами та на тротуарах і карнизах. Слід також постійно контролювати додержання встановленного режиму руху по мосту із зберіганням у належному стані знаків, розмітки та ін. Слід постійно підтримувати в належному стані огорожі проїзної частини, перила, покриття та підходи. Слід запобігати утворенню зон застою поверхневої води, ям, напливів, гребінок на покритті, біля тротуарів і деформаційних швів. Необхідно постійно дбати про зовнішній вигляд споруди, його декоративні властивості. Забороняється лишати розкритими тріщини на покритті, бетонних поверхнях, над деформаційними швами, ями та вирви в асфальтобетоні, порожнини, в яких може залишатися вода чи бруд. Забороняється також скидання сміття крізь водовідвідні трубки, за перильні огорожі, на конуси чи під міст. Сміття слід вивозити після прибирання, не припускаючи його накопичення. У зимовий період експлуатації першочерговим завданням є запобігання утворенню снігового чи льодового шару. Забороняється використання сольових сумішей чи розчинів як на проїзній частині, так і на підходах до неї по довжині не менш як 30-50 м. Складні дефекти чи пошкодження елементів мостового полотна підлягають позачерговому спеціальному огляду для коригування режиму експлуатації та розробці рекомендацій по їх усуненню. 8.3.2. Поточний та середній ремонт комплексу проїзної частини. Ремонт елементів проїзної частини провадять по групах, пов'язаних між собою конструкцій, зважаючи на їх стан та взаємоположення. Так бажано комплексно проводити: - ремонт мостового полотна - покриття, шарів гідроізоляції, засобів водовідведення та ушкоджень плити проїзної частини (біля водовідвідних трубок, деформаційних швів, кріплення огорож, тротуарів тощо); - ремонт тротуарів, огорож проїзної частини, перил та суміжних зон дорожнього одягу та гідроізоляції, каналів комунікацій та їх деформаційних швів; - ремонт деформаційних швів проїзної частини, в'їздів, суміжних зон дорожнього одягу та водовідведення з укосів підходів. Призначення типу ремонту дорожнього одягу має залежати від стану гідроізоляції споруди. Якщо протікання гідроізоляції значні, то необхідно ремонтувати всі шари, включаючи й слабкоушкоджене покриття. Забороняється поновлення покриття додатковим шаром асфальтобетону без спеціального проектного рішення, узгодженого згідно з діючими правилами. Ямковий ремонт дорожнього одягу (до 30% ушкодженої поверхні) слід провадити розбиранням ушкоджених місць прямокутниками та зрізкою напливів. Поновлення розібраних шарів на ділянках ремонту провадять із застосуванням руберойду, асфальтобетонних сумЄшей, а для захисного шару - можливе використання цементобетонних сумішей. Після часткового ремонту покриття слід провести поверхневу обробку всієї проїзної частини мосту. Для ремонту гідроізоляції слід використовувати бітумну мастику, фарбові покриття, полімерні матеріали, але тільки з чітко перевіреними необхідними якостями. Для покриття слід використовувати зсувостійкі, жорсткі щебенисті асфальтобетони із вмістом щебеню 55-65%. Як виняток дозволяється використовувати суміші з меншою жорсткістю, наприклад, литий асфальт, але його використовують тільки при частковому ремонті, який провадять картами площею не більш як 4-6 кв. м. При ремонті гідроізоляції на сполученні з тротуарами, в зонах деформаційних швів, водовідводних трубок та стояків огорожі рулонний матеріал заводиться на ці конструкції з наклеюванням гарячим в'язким бітумом чи бітумною мастикою. При необхідності він розрізається на пелюстки. При неможливості проведення повного ремонту дорожнього одягу разом із зруйнованою гідроізоляцією допустимим є тимчасове поновлення водонепроникності проїзної частини поверхневим обробленням асфальтобетонного покриття, з ретельним поновленням дорожньго одягу біля кромок (поруч із тротуарами, деформаційними швами та водоскидами). Лущіння поверхні залізобетонної огорожі чи бордюрів зупиняють розчисткою сколів, промивкою засолень, проведенням ізоляційних робіт на оголеній арматурі (бітумною чи бітумноепоксидною мастикою або стійкими лакофарбовими сполуками) та наступним поновленням захисного шару бетону. Відновлену поверхню необхідно обробити рЄдиною ПКЖ-2. При стикуванні нової та старої гідроізоляції слід перекривати новою стару на 10-15 см з урахуванням напрямку стоку води. Покриття на прогоновій будові, які мають мережу тріщин, здиблення або вибоїни, замінюють новими. Місце просідання на в'їздах на міст ліквідують перекладанням перехідних плит з обов'язковою заміною грунту під ними на дренуючу суміш. Читайте також:
|
||||||||
|