Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перехід від одного завдання до іншого

Суть цього прийому полягає в наступному: поки суб’єкт працює над іншою проблемою, період інкубації рішень першого завдання продовжується, мозок переробляє отриману інформацію.

Тому коли ви повернетеся до першого завдання, процес його рішення піде вже швидше. І вирішуючи друге завдання, ви проводите “запилення” першого завдання ідеями, стимулами та іншою інформацією з другого завдання. Це дозволяє розширити поле пошуку ідей і збільшити вірогідність знайти нову й оригінальну ідею.

Цей прийом хороший тим, що не вимагає від вас ніяких зусиль. Ви просто дозволяєте своїй підсвідомості працювати над проблемою, поки ви зайняті іншим завданням.

Процес переходу від одного завдання до іншого можна активізувати. Попрацювавши над другим завданням, необхідно повернутися до першого, одночасно працюючи над двома завданнями.

Готовність піти назустріч стимулу

У творчості часто буває корисно не спеціально використовувати певні прийоми, а застосовувати те, що ви отримуєте зі свого оточення. Для цього необхідно прийняти як належне випадкові чинники. Замість відкидання інформації, яка, як представляється на перший погляд, не має відношення до справи, її необхідно прийняти за випадковий чинник. Це включає:

1. Готовність відгукнутися на ідеї інших людей, Наприклад, при “мозковому штурмі” роль випадкових чинників грають саме чужі ідеї, оскільки вони, хоча і відносяться до одного і того ж інформаційного поля, не є власними думками суб’єкта. Коли ми прислухаємося до думки оточуючих, нехай навіть і не згодні з нею, вона може стати тим випадковим чинником, який збудить нашу власну думку.

2. Готовність відгукнутися на ідеї, які висувають люди, сфера діяльності яких не має нічого спільного з нашою. Іноді подібний процес образно називають “перехресним запиленням”. Корисно також прислухатися до того, що інші люди говорять про власні заняття.

3. Треба бувати в таких місцях, де є безліч різнорідних об’єктів, здатних зіграти роль випадкових чинників. Наприклад, можна заглянути в який-небудь великий універмаг або в магазин іграшок. Можна відвідувати і виставки, тема яких не має нічого спільного з об’єктом наших інтересів.

Найважливіше, що слід мати на увазі, використовуючи даний метод − це те, що суб’єкт не повинен нічого видивлятися. Оскільки якщо суб’єкт шукає щось цілком визначене, то це означає, що у нього вже склалося уявлення про те, що йому необхідне. А подібне уявлення породжене не чим іншим, як його нинішнім поглядом на ситуацію.




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складання схеми думок | Пошук альтернатив

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.