Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пошук альтернатив

Одна з найпоширеніших помилок − пошук єдино вірного рішення і подальше використання тільки даного рішення. Проте якщо виходити з положень теорії систем, а також принципів латерального мислення Е. де Боно, витікає, що в будь-якій відкритій системі, що має достатньо велику кількість субсистем і елементів, кількість можливих комбінацій (тобто рішень) прямує до безкінечності. А отже майже будь-яку проблему можна вирішити декількома способами. Майже завжди існує або існуватиме ефективніше рішення, ніж нинішнє. Необхідно виділити декілька різних підходів до вирішення проблеми. Це дозволяє: знайшовши ряд альтернатив, вибрати найкращу; використовувати знайдену альтернативу для подальшого пошуку; вирішення проблеми, отриманої при пошуку ідеї; отримана інформація допоможе переосмислити проблему і вирішити її обхідним шляхом. Доцільно при цьому висунути “квоту ідей” − мінімальна кількість нових ідей. Пошук альтернатив дозволяє подивитися на ситуацію з різних сторін.

Використання слів-стимулів

Цей метод полягає у використанні великої кількості різноманітних слів для того, щоб дати мисленню поштовх у різних напрямах. Можна взяти будь-яке слово (лабіринт, ковадло, спокуса, кулька, цвях, ключ, орган, шкіра, зона, насос і ін.) і застосувати його до своєї проблеми. Існує багато способів використання слів-стимулів і серед них немає єдино “вірного”. На одне слово рекомендується використовувати 3-5 хвилин. Відштовхуючись від слова, необхідно перекинути “місток” до обговорюваної ідеї, потім проаналізувати отриманий результат.




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перехід від одного завдання до іншого | Метод розширення або звуження формулювання проблеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.