Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод розширення або звуження формулювання проблеми

Використовуючи питання “чому” можна звузити, або навпаки, розширити формулювання проблеми. Це робиться для того, щоб отримати додаткову інформацію, здатну допомогти при вирішенні проблеми. Відповіді конкретно вказують, в якому напрямі слід рухатися.

Алгоритм використання: записати початкове формулювання проблеми. Потім запитати себе, чому ви хочете її вирішити. Відповівши на питання, використовуйте відповідь для нового формулювання завдання або розробки субзавдання. До отриманої відповіді також слід застосувати питання “чому”. Слід продовжувати цей процес до тих пір, поки постановка завдання не стане занадто абстрактною і далекою від початкової.

Необхідно враховувати, що залежно від вибраних питань і відповідей міняється послідовність отримуваних формулювань завдань. І не врахувавши деякі питання і відповіді, можна позбутися цілого ряду рішень. Тому бажано (але не обов’язково) на кожне питання давати декілька відповідей, і на кожну відповідь ставити декілька питань.

Питання “Чому...?” можна використовувати і трохи інакше:

1. Чому дана ситуація є проблемою?

2. Чому ви хочете вирішити проблему?

3. Чому ви не хочете вирішувати проблему?

4. Чому проблема стає все більш насущною?

5. Чому ще хтось хоче вирішити ту ж проблему?

6. Чому ніхто, крім вас самих, не зацікавлений у вирішенні проблеми?

7. Чому проблема легко вирішується?

8. Чому проблема важко вирішується?




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пошук альтернатив | Відкладене рішення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.