МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід гриМОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК Завдання розвитку. Виховувати у молодшого дошкільника потребу і готовність виявляти елементи творчості в різних видах та умовах організації діяльності; надавати йому реальну можливість досліджувати, експериментувати, вигадувати, виявляти творчу ініціативу. Підтримувати та схвалювати щонайменші прояви конструктивної творчості дитини, формувати в неї елементарні вміння співвідносити необхідні та доцільні для якісного виконання та подальшого практичного використання предмета норми з можливістю виявити самодіяльність та творчу вигадку. Вводити до узагальненої оцінки якості кінцевого продукту праці дитини параметр "по-своєму" як один з найважливіших для особистішого становлення. Надавати пріоритет не стільки тому, що зробила дитина самостійно та з допомогою дорослого, скільки тому, як саме вона досягла мети, наскільки була самостійною, винахідливою, конструктивною у пошуках, яких особистісних зусиль коштувало їй конкретне досягнення, наскільки оптимальним для цього віку виявився "вектор особистішої віддачі".
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ Мій улюблений колір
Мета:розвивати вміння розрізняти кольори, творчу уяву. Обладнання:різноколірні предмети.
Хід гри Запропонуйте дітям почергово назвати різні предмети та явища найулюбленішого кольору. Наприклад, якщо улюблений колір блакитний, то дитині можуть бути до вподоби такі предмети та явища, як бант, волошка, небо, пролісок тощо.
Відгадай колір Мета:розвивати творчу уяву через вміння розрізняти кольори жестами.
Хід гри
Попросити одну дитину вийти з кімнати. Іншим запропонувати задумати якийсь колір і відобразити його жестами. Наприклад, якщо задумати зелений колір, то хтось доторкнеться до зеленої стрічки, хтось буде колихатись, як дерево, хтось - поливати травичку. За цими діями, жестами дитина, що вийшла, повинна відгадати задуманий колір. У цю гру можна грати групами.
Чи таке буває? Мета:розвивати здатність дітей відтворювати образ предмета на основі його словесної характеристики.
Хід гри Дорослий пропонує дитині послухати ситуацію. Наприклад: "Гелікоптер летить у небі" або "Мишка в дзеркалі живе". Дитина повинна уявити собі цю ситуацію і сказати, чи таке буває. Якщо вона відповідає правильно, то отримує приз і, в свою чергу, придумує ситуацію для вас. Якщо ж відповіла неправильно, то пропускає свою чергу і залишається без нагороди. Намагайтеся чергувати реальні й нереальні ситуації, наприклад: "Ведмедик прогулюється лісом", "Всі дерева ростуть униз", "На сковорідці гріють чай" і т. д. Перемагає той, хто припустився найменше по милок. Фрази бажано казати лише один раз, тому попередьте дітей бути дуже уважними.
Крамниця Мета:розвивати слухову пам'ять, довільне запам'ятовування та відтворення; формувати вміння робити самостійний вибір.
|
||||||||
|