Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

Завдання розвитку.

Виховувати у молодшого дошкільника по­требу і готовність виявляти елементи творчості в різних видах та умовах організації діяльності; надавати йому реальну можливість досліджувати, експериментувати, вигадувати, виявляти творчу іні­ціативу. Підтримувати та схвалювати щонайменші прояви конструк­тивної творчості дитини, формувати в неї елементарні вміння співвідносити необхідні та доцільні для якісного виконання та по­дальшого практичного використання предмета норми з можливістю виявити самодіяльність та творчу вигадку. Вводити до узагальненої оцінки якості кінцевого продукту праці дитини параметр "по-своєму" як один з найважливіших для особистішого становлення. Надавати пріоритет не стільки тому, що зробила дитина самостійно та з допо­могою дорослого, скільки тому, як саме вона досягла мети, наскільки була самостійною, винахідливою, конструктивною у пошуках, яких особистісних зусиль коштувало їй конкретне досягнення, наскільки оптимальним для цього віку виявився "вектор особистішої віддачі".

 

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

Мій улюблений колір

 

Мета:розвивати вміння розрізняти кольори, творчу уяву.

Обладнання:різноколірні предмети.

 

Хід гри

Запропонуйте дітям почергово назвати різні предмети та яви­ща найулюбленішого кольору. Наприклад, якщо улюблений колір блакитний, то дитині можуть бути до вподоби такі предмети та явища, як бант, волошка, небо, пролісок тощо.

 

Відгадай колір

Мета:розвивати творчу уяву через вміння розрізняти кольори жестами.

 

Хід гри

 

Попросити одну дитину вийти з кімнати. Іншим запропонувати задумати якийсь колір і відобразити його жестами. Наприклад, якщо задумати зелений колір, то хтось доторкнеться до зеленої стрічки, хтось буде колихатись, як дерево, хтось - поливати травичку. За цими діями, жестами дитина, що вийшла, повинна відгадати задуманий колір. У цю гру можна грати групами.

 

 

Чи таке буває?

Мета:розвивати здатність дітей відтворювати образ предмета на основі його словесної характеристики.

 

Хід гри

Дорослий пропонує дитині послухати ситуацію. Наприклад: "Гелікоптер летить у небі" або "Мишка в дзеркалі живе". Ди­тина повинна уявити собі цю ситуацію і сказати, чи таке буває. Якщо вона відповідає правильно, то отримує приз і, в свою чер­гу, придумує ситуацію для вас. Якщо ж відповіла неправильно, то пропускає свою чергу і залишається без нагороди. Намагайте­ся чергувати реальні й нереальні ситуації, наприклад: "Ведмедик прогулюється лісом", "Всі дерева ростуть униз", "На сковорідці гріють чай" і т. д. Перемагає той, хто припустився найменше по милок. Фрази бажано казати лише один раз, тому попередьте дітей бути дуже уважними.

 

Крамниця

Мета:розвивати слухову пам'ять, довільне запам'ятовування та відтворення; формувати вміння робити самостійний вибір.

 




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Освоєння нових технологій розробки і прийняття інноваційних рішень | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.082 сек.