МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід гриДати дитині завдання "піти в магазин" і купити необхідні предмети, назви яких потрібно запам'ятати. Починати треба з 2-3 предметів, поступово збільшуючи їх кількість до 5-6. У цій грі доцільно міняти ролі: і дорослий, і дитина по черзі можуть бути донькою (чи сином) і мамою (або татом), і продавцем, який спочатку вислуховує за мовлення покупця, а потім підбирає товар. Магазини також можуті. бути різноманітними: "Хлібний", "Молоко", "Іграшки", "Овочі".
Чарівна торбинка Мета:розвивати зорову та слухову пам'ять, довільне запам'я товування та відтворення.
Хід гри Для гри потрібно 10-12 добре знайомих дітям іграшок (образні іграшки, іграшкові тварини, транспорт тощо). Діти сидять на стільчиках. Вихователь виймає почергово з торбинки іграшки, діти називають їх, розповідають про їхнє призначення. Педагог дає змогу розглянути всі іграшки, виставлені в ряд. Після цього пропонує дітям по черзі назвати одну іграшку, яка є у торбинці, розповісти, як з нею можна гратися. Наприкінці діти бавляться іграшками.
У селі в бабусі Мета: розвивати образну та слухову пам'ять; вчити користуватися прийомами смислового запам'ятовування та пригадування. Обладнання: картки із зображенням різних тварин.
Хід гри Запропонувати дітям прослухати розповідь дівчинки Олі, яка гостювала в бабусі у селі. "Прокинулась Оля в бабусиній хаті вранці, а бабусі немає. Вийшла вона на подвір'я, а там гуртом зібралися кури, клювали пшеницю, їх загукував голосистий півень, мама-квочка з курчатками греблися у травичці, качки, наївшись, ішли до водички. Бабуся видоїла корівку і несла молоко в дійничці, а за нею біг котик і просив молочка. Собачка Жук охороняв це велике господарство". Розкласти картки із зображенням тварин, запропонувати дітям вибрати малюнки, де зображені ті тварини, що про них розповідала Оля.
Веселий гном Мета: вчити дітей передавати образи предметів, фантазувати, розвивати уяву. Обладнання: намальований гном із торбинкою у руках, паперові торбинки (схожі за формою на різні речі) для накладання на малюнок.
|
||||||||
|