Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Дати дитині завдання "піти в магазин" і купити необхідні предмети, назви яких потрібно запам'ятати. Починати треба з 2-3 предметів, поступово збільшуючи їх кількість до 5-6. У цій грі доцільно міняти ролі: і дорослий, і дитина по черзі можуть бути донькою (чи сином) і мамою (або татом), і продавцем, який спочатку вислуховує за мовлення покупця, а потім підбирає товар. Магазини також можуті. бути різноманітними: "Хлібний", "Молоко", "Іграшки", "Овочі".

 

Чарівна торбинка

Мета:розвивати зорову та слухову пам'ять, довільне запам'я товування та відтворення.

 

Хід гри

Для гри потрібно 10-12 добре знайомих дітям іграшок (образні іграшки, іграшкові тварини, транспорт тощо). Діти сидять на стільчиках. Вихователь виймає почергово з торбинки іграшки, діти називають їх, розповідають про їхнє призначення. Педагог дає змо­гу розглянути всі іграшки, виставлені в ряд. Після цього пропонує дітям по черзі назвати одну іграшку, яка є у торбинці, розповісти, як з нею можна гратися. Наприкінці діти бавляться іграшками.

 

 

У селі в бабусі

Мета: розвивати образну та слухову пам'ять; вчити користуватися прийомами смислового запам'ятовування та пригадування.

Обладнання: картки із зображенням різних тварин.

 

Хід гри

Запропонувати дітям прослухати розповідь дівчинки Олі, яка гостювала в бабусі у селі.

"Прокинулась Оля в бабусиній хаті вранці, а бабусі немає. Вийшла вона на подвір'я, а там гуртом зібралися кури, клювали пшеницю, їх загукував голосистий півень, мама-квочка з курчатка­ми греблися у травичці, качки, наївшись, ішли до водички. Бабуся видоїла корівку і несла молоко в дійничці, а за нею біг котик і про­сив молочка. Собачка Жук охороняв це велике господарство".

Розкласти картки із зображенням тварин, запропонувати дітям вибрати малюнки, де зображені ті тварини, що про них розповідала Оля.

 

 

Веселий гном

Мета: вчити дітей передавати образи предметів, фантазувати, роз­вивати уяву.

Обладнання: намальований гном із торбинкою у руках, паперові торбинки (схожі за формою на різні речі) для накладання на малюнок.

 




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.