Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Дорослий пропонує намалювати симпатичного гнома із торбин­кою у руках. Додаткові торбинки можуть бути схожі на м'яч, вудоч­ку, гриб, зайчика тощо. Добре, якщо одна торбинка такої форми, за якою важко дати однозначну відповідь, що у ній знаходиться, адже можна назвати декілька речей, предметів. Запропонувати дитині разом пофантазувати і придумати, що у гнома в торбинці,Спочатку треба намагатися знайти якнайбільше відповідей про тор бинку однієї форми, далі замінити її на торбинку іншої форми тощо. Можна разом з дитиною вигадати коротеньку розповідь про те, як той або інший предмет опинився у торбинці гнома, і що тра­пилося далі.

 

 

Вигадай сам

Мета:долучати дітей до спостереження різноманітних форм пред­метного довкілля; вчити бачити у різних речах можливі замінники інших предметів, необхідних для тієї чи іншої гри; формувати вміння використовувати один і той самий предмет як замінник інших предметів і навпаки.

Обладнання:набір різних предметів, наприклад, цеглинка, палич­ка, кулька, конус, циліндр, дерев'яне кільце (від башточ­ки), картинки із зображенням, що нагадують кожен з на­явних предметів (по 4 картки на кожен предмет), колір, пропорції, розміри малюнка можуть бути різними. Важли­во, щоб хоча 6 щось у малюнку нагадувало цей предмет: автобус, санчата, мило — цеглинка; олівець, пензель, ніж, ложка — паличка; ракетка, морква, ялинка, башточка -конус; яйце, яблуко, м'яч — кулька; ваза, склянка, напер­сток — циліндр; бублик, колесо — кільце тощо.

 

Хід гри

Варіант 1. Діти стають півколом. Кожна дитина отримує якийсь предмет. Вихователь запитує: "У кого предмет схожий на олівець?" Дитина, яка отримала паличку, відповідає: "У мене" - і показує, як малюють. Вихователь дає їй картку із зображенням олівця.

Далі продовжують. "Хто може зі своїм предметом пограти, як із м'ячиком?" Дитина, яка має кульку, показує, як це можна зробити. Вона також отримує картку із зображенням м'яча. Так само вихо­ватель обігрує інші предмети, даючи змогу кожній дитині побачити у своєму предметі схожість з іншими предметами чи іграшками.

Варіант 2.Вихователь викладає на стіл одразу декілька предметів (наприклад, цеглинку, камінчик, клаптик тканини, коро­бочку тощо) і запитує, що із цих предметів може бути у грі шилом, булкою, картоплею, ванночкою тощо.

 

 

МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

Знайди іграшку

Мета:розвивати звуковисотний слух; виховувати самостійність.

Обладнання:іграшки відповідно до змісту пісень: зайчик, ведмідь, кішка, півник, програвач.




Переглядів: 270

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.