Іграшки лежать на столі. Діти сидять півколом. Вихователь пропонує послухати мелодію і вибрати (називає ім'я дитини) відповідну іграшку. Гру закінчують, коли на столі не залишиться жодної іграшки.
У лісі
Мета:розвивати музичний слух, естетичні почуття за допомогою музичних засобів.
Обладнання:на планшеті зображено ліс: 2-3 дерева, пеньок приклеєні до картинки відповідною частиною по висоті. У такий спосіб створюється об'ємність і, крім того, до однієї половини ялинки (дерева, пенька) приклеєна кишенька, в якій вміщується фігурка зайчика (півника, кішки, миші тощо). Картонну фігурку дівчинки ставлять поряд із лісом.
Хід гри
- Діти, погляньте, який чудовий ліс! — каже вихователь. - Тут берізки, ялинки. Дівчинка Тетянка прийшла в ліс збирати квіти і ягоди. А за деревом хтось сховався, мабуть, якась тваринка. Допоможемо Тетянці дізнатися, хто там сидить. Послухайте мелодію і відгадайте, про яку тварину вона.
На фортепіано або в аудіозапису виконується програш відповідіІої мелодії. Для перевірки відповіді дитині дозволяють заглянути за дерево, туди, де знаходяться фігурки-тваринки (картинка ялинки згинається вздовж по центру, там кишенька).
Гру продовжують з усіма дітьми, її доцільно проводити на музичних заняттях, під час співів і слухання музики.
РУХЛИВІ ІГРИ
Вулиця
Мета: вчити дітей рухатися за правилами; підтримувати щонайменші прояви конструктивної творчості дитини.