Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід гри

Іграшки лежать на столі. Діти сидять півколом. Вихователь пропонує послухати мелодію і вибрати (називає ім'я дитини) відповідну іграшку. Гру закінчують, коли на столі не залишиться жодної іграшки.

 

 

У лісі

Мета:розвивати музичний слух, естетичні почуття за допомогою музичних засобів.

Обладнання:на планшеті зображено ліс: 2-3 дерева, пеньок приклеєні до картинки відповідною частиною по висоті. У такий спосіб створюється об'ємність і, крім того, до однієї половини ялинки (дерева, пенька) приклеєна ки­шенька, в якій вміщується фігурка зайчика (півника, кішки, миші тощо). Картонну фігурку дівчинки ставлять поряд із лісом.

 

Хід гри

 

- Діти, погляньте, який чудовий ліс! — каже вихователь. - Тут берізки, ялинки. Дівчинка Тетянка прийшла в ліс збирати квіти і яго­ди. А за деревом хтось сховався, мабуть, якась тваринка. Допоможемо Тетянці дізнатися, хто там сидить. Послухайте мелодію і відгадайте, про яку тварину вона.

На фортепіано або в аудіозапису виконується програш відповідіІої мелодії. Для перевірки відповіді дитині дозволяють заглянути за дерево, туди, де знаходяться фігурки-тваринки (картинка ялинки згинається вздовж по центру, там кишенька).

Гру продовжують з усіма дітьми, її доцільно проводити на му­зичних заняттях, під час співів і слухання музики.

 

РУХЛИВІ ІГРИ

 

Вулиця

Мета: вчити дітей рухатися за правилами; підтримувати щонай­менші прояви конструктивної творчості дитини.

 




Переглядів: 255

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід гри | Хід гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.074 сек.