Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні характеристики процесів взаємодії в транспортних вузлах.

 

Всі процеси взаємодії різних видів транспорту в транспортних вузлах діляться на наступні:

- детермініровані;

- стохастичні;

- комбіновані, які представляють собою комбінації (сполучення) детермінірованих і стохастичних процесів.

Детермінірований – такий процес, в якому кількісні характеристики (кількісні параметри транспортних потоків, часові тривалості операцій в транспортних процесах та інше) змінюються під впливом різноманітних факторів (внутрішніх і зовнішніх) за певними законами, що забезпечує постійність часових і кількісних характеристик транспортного процесу; кінцевий результат такого процесу залежить від управлінських дій обслуговуючого персоналу, тому його можна завчасно передбачити.

Стохастичний – такий процес, в якому часові і кількісні характеристики не постійні, вони змінюються випадково, дія різноманітних збурювань невідома заздалегідь і нестабільна, умови його протікання визначити наперед, як правило, неможливо.

Комбіновані представляють собою поєднання (комбінації, сполучення) детермінірованих і стохастичних процесів.

В залежності від характеру поставленої задачі (тривалості періоду їх дії і місця реалізації).Процеси діляться за наступними ознаками на:

А) часові;

Б) територіальні.

А) Часові (по тривалості їх протікання) транспортні процеси бувають [21]:

- процеси оперативної реалізації,;

- процеси тривалої реалізації;

- процеси перспективної реалізації;

Б) Територіальна ознака класифікації транспортних вузлів передбачає дослідження і удосконалення транспортного процесу в певному регіоні (на певній території) вузла:

- всього вузла вцілому;

- будь-якої підсистеми вузла (виду транспорта);

- конкретного елемента вузла (парк станції, вокзал та інше).

Для визначення ефективної сутності конкретної управлінської дії необхідно визначити параметри, які визначають характер транспортних процесів і використовуються для аналізу якості процесів взаємодії у вузлах.

Групи параметрів [21]:

А) параметри транспортних вузлів:

1) кількість взаємодіючих у вузлі підсистем (видів транспорту);

2) кількість технологічних ланок, які виконуються в окремих підсистемах (ланка з обслуговування транзитних пасажирських потоків; пасажирів, які здійснюють пересадки в межах одної підсистеми; з ремонту, відстою і контролю стану рухомого складу);

3)кількість технологічних ланок, які виконуються в різних підсистемах (ланка з обслуговування пасажирів з пересадкою з одного вида транспорту на інший);

4)кількість фаз обслуговування потоку визначається, коли в обслуговуванні потоку приймає участь група елементів однієї підсистеми або декілька підсистем в роботу вони вступають послідовно і вихідні потоки однієї групи елементів (підсистем) є вхідними для іншої система називається багатофазною; фази можуть функціонувати послідовно або паралельно (прикладом є фаза обслуговування пасажирів в пункті відправлення, починаючи від появлення пасажира на вокзалі до його посадки в транспортний засіб: придбання квитка, транспортний контроль, посадка в літак);

Б) параметри елементів вузлів пропускна спроможність, колійний розвиток, схема розміщення основних парків; якщо елементом є парк прийому пасажирської технічної станції, то її параметри: кількість колій, схеми їх з’єднання, повна і корисна довжина колій;

В) параметри вхідних у вузол і вихідних з нього пасажирських потоків: часова нерівномірність потоків – внутрішньодобова, внутрішньотижнева і сезонна;

Г) параметри функціонування системи «транспортний вузол – зовнішнє середовище»: структура транспортного вузла, система взаємодії і координації роботи різних видів транспорту.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. Автоматизація виробничих процесів
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Акустичні характеристики порід
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  9. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. Банківська система та її основні функції
  12. Безпечність виробничих процесів




Переглядів: 1094

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення і роль транспортних вузлів в перевізному процесі | Класифікація процесів взаємодії в транспортних вузлах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.