МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні характеристики процесів взаємодії в транспортних вузлах.
Всі процеси взаємодії різних видів транспорту в транспортних вузлах діляться на наступні: - детермініровані; - стохастичні; - комбіновані, які представляють собою комбінації (сполучення) детермінірованих і стохастичних процесів. Детермінірований – такий процес, в якому кількісні характеристики (кількісні параметри транспортних потоків, часові тривалості операцій в транспортних процесах та інше) змінюються під впливом різноманітних факторів (внутрішніх і зовнішніх) за певними законами, що забезпечує постійність часових і кількісних характеристик транспортного процесу; кінцевий результат такого процесу залежить від управлінських дій обслуговуючого персоналу, тому його можна завчасно передбачити. Стохастичний – такий процес, в якому часові і кількісні характеристики не постійні, вони змінюються випадково, дія різноманітних збурювань невідома заздалегідь і нестабільна, умови його протікання визначити наперед, як правило, неможливо. Комбіновані представляють собою поєднання (комбінації, сполучення) детермінірованих і стохастичних процесів. В залежності від характеру поставленої задачі (тривалості періоду їх дії і місця реалізації).Процеси діляться за наступними ознаками на: А) часові; Б) територіальні. А) Часові (по тривалості їх протікання) транспортні процеси бувають [21]: - процеси оперативної реалізації,; - процеси тривалої реалізації; - процеси перспективної реалізації; Б) Територіальна ознака класифікації транспортних вузлів передбачає дослідження і удосконалення транспортного процесу в певному регіоні (на певній території) вузла: - всього вузла вцілому; - будь-якої підсистеми вузла (виду транспорта); - конкретного елемента вузла (парк станції, вокзал та інше). Для визначення ефективної сутності конкретної управлінської дії необхідно визначити параметри, які визначають характер транспортних процесів і використовуються для аналізу якості процесів взаємодії у вузлах. Групи параметрів [21]: А) параметри транспортних вузлів: 1) кількість взаємодіючих у вузлі підсистем (видів транспорту); 2) кількість технологічних ланок, які виконуються в окремих підсистемах (ланка з обслуговування транзитних пасажирських потоків; пасажирів, які здійснюють пересадки в межах одної підсистеми; з ремонту, відстою і контролю стану рухомого складу); 3)кількість технологічних ланок, які виконуються в різних підсистемах (ланка з обслуговування пасажирів з пересадкою з одного вида транспорту на інший); 4)кількість фаз обслуговування потоку визначається, коли в обслуговуванні потоку приймає участь група елементів однієї підсистеми або декілька підсистем в роботу вони вступають послідовно і вихідні потоки однієї групи елементів (підсистем) є вхідними для іншої система називається багатофазною; фази можуть функціонувати послідовно або паралельно (прикладом є фаза обслуговування пасажирів в пункті відправлення, починаючи від появлення пасажира на вокзалі до його посадки в транспортний засіб: придбання квитка, транспортний контроль, посадка в літак); Б) параметри елементів вузлів пропускна спроможність, колійний розвиток, схема розміщення основних парків; якщо елементом є парк прийому пасажирської технічної станції, то її параметри: кількість колій, схеми їх з’єднання, повна і корисна довжина колій; В) параметри вхідних у вузол і вихідних з нього пасажирських потоків: часова нерівномірність потоків – внутрішньодобова, внутрішньотижнева і сезонна; Г) параметри функціонування системи «транспортний вузол – зовнішнє середовище»: структура транспортного вузла, система взаємодії і координації роботи різних видів транспорту.
Читайте також:
|
||||||||
|