Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Физическая сторона задачи.

Согласно закону Гука:

,

с учетом уравнения совместности деформаций, имеем:

или .

Решая совместно уравнения равновесия Рё уравнение совместности деформаций, находим усилия РІ стержнях:

;

.

Наибольшее напряжение действует во втором стержне:

,

что меньше заданного допускаемого напряжения [σ]=160 МПа. Перемещение узла A равно удлинению второго стержня:

.


Читайте також:

  1. Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).
  2. Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).
  3. Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).
  4. Физическая сторона задачи.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций). | Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.