Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).

Статическая сторона задачи.

Система после деформации показана РЅР° РРёСЃСѓРЅРѕРє 4.23. Удлинение крайнего стержня можно найти графически, проведя РґСѓРіСѓ радиуса AB СЃ центром РІ точке B. Вследствие малости деформаций РґСѓРіСѓ этой окружности можно заменить перпендикуляром, опущенным РёР· точки A РЅР° РЅРѕРІРѕРµ положение стержня. Р?зменениями угла О± пренебрегаем, так как РѕРЅРѕ незначительно. Рассматривая заштрихованный прямоугольный треугольник, найдем СЃРІСЏР·СЊ между удлинениями первого Рё второго стержня:

.


Читайте також:

  1. Статически неопределимые задачи при кручении
  2. Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).
  3. Геометрическая сторона задачи (условия совместности деформаций).
  4. Физическая сторона задачи.
  5. Физическая сторона задачи.




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пример 4.4 | Физическая сторона задачи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.