МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перша хвиля буржуазних революцій та їх економічне значення.Мануфактурне виробництво, як основний аспект генези індустріального суспільства. Великі географічні відкриття, їх історико-економічне значення. Тема 3.1. Генеза капіталізму та перехід до індустріального суспільства Літературні джерела План семінарського заняття по темі “Феодальна система господарства в Західній Європі” 1. Виникнення і розвиток феодальних відносин у Західній Європі: - Франція; - Німеччина; - Англія; - Візантія. 2. Особливості формування феодальних відносин у Візантії. 3. Аграрне суспільство в Київській Русі. 4. Економічні наслідки литово-польського завоювання українських земель. 5. Другий поділ праці. Урбанізація Європи. Комунальні революції. Типи міст. Магдебурзьке право. Роль міста у становленні ринку. 6. Ремесло. Структура цехової системи. 7. Регіональна та міжконтинентальна торгівля. Ганзійський союз. 8. Економічна думка середньовіччя. Учення про “справедливу ціну” Фоми Аквінського. 9. Економічна думка на Україні доби середньовіччя. 10. Податкова система середньовіччя (на прикладі Франції). 11. Особливості оподаткування в Україні в добу середньовіччя. Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Особливості формування феодальних відносин у Візантії. 2. Аграрне суспільство в Київській Русі. 3. Економічні наслідки литово-польського завоювання українських земель. 4. Економічна думка на Україні доби середньовіччя. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекта) 1. Податкова система середньовіччя (на прикладі Франції). 2. Особливості оподаткування в Україні в добу середньовіччя. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71 с.86, 72 с.174, 74, 81] Розділ ІІІ (ЗМ 3). Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації (ХVІ – перша половина ХVІІІ ст.) План
Історія первісного нагромадження капіталу, його джерела, методи та результати. Особливості процесу первісного нагромадження у провідних країнах Європи. Передумови та наслідки великих географічних відкрить. «Революція цін».Створення колоніальної системи. Становлення світового ринку, зміни в напрямках торгівельних зв’язків. Криза натуральної системи господарювання як початок становлення ринкового господарства. Виникнення та розвиток мануфактурного виробництва в Європі. Галузева та територіальна структура економіки провідних країн. Фінансовий та грошовий обіг, податки та кредит у мануфактурний період. Перша хвиля буржуазних революцій, їх економічні програми та наслідки. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді розширеного конспекта) 1. Фінансовий та грошовий обіг, податки та кредит у мануфактурний період. 2. Місце капіталізму в світовій історії, його періодизація та основні риси. Читайте також:
|
||||||||
|