МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи побудови організаційного механізмуПід час побудови систем інститутів ЄСп та ЄС держави-члени багато в чому запозичили концептуальні основи побудови, а також практику власного державно-правового розвитку. Це означає, що в певній мірі для характеристики інституційної структури ЄС використовують теорію розподілу влад, хоча це і не зовсім вірний підхід. Принцип збалансованого розподілу повноважень. На відміну від держав-членів в побудові владного механізму вирішується завдання забезпечення збалансованого поєднання повноважень, які належать ЄС та ЄСп, з одного боку, і державам-членам з іншого. Крім того, одним із принципів побудови механізму інститутів ЄС вважається принцип розподілу повноважень, а не розподілу влади (установча, законодавча, виконавча, судова, бюджетна і, частково, зовнішньополітична функції). Обидва принципи мають на меті забезпечити прояв в діяльності органів міжнаціонального (Рада ЄС) і наднаціонального (Європарламент, Суд ЄС, Рахункова Палата) начала. Серед органів ЄС важливе значення належить Європейській Раді, яка хоча і не є інститутом ЄС, але здійснює важливі функції представництва ЄС в цілому. Ст. 13, 14, 15 Договору про ЄС – на самостійне вивчення. Органи ЄС здійснюють свої повноваження таким чином, що жодна із зазначених функцій не виконується одноособово якимось органом. Установча функція передбачає право на створення якоїсь організації або на встановлення публічної влади. Оскільки джерелом установчої влади в ЄС є держави-члени, народ, органи, то установча функція поділена саме між цими àкторами. Законодавча функція переважно здійснюється Радою ЄС, яка приймає регламенти, директиви і рішення. Однак, самостійно Рада ЄС не може прийняти жоден із перерахованих актів, тому законодавчу функцію можна зобразити в такому вигляді: законодавча ініціатива належить Комісії ЄС (хоча проект в основному готує Рада ЄС); Рада ЄС ухвалює проект, при цьому вона повинна отримати згоду Європарламенту; контроль за дотриманням процедури прийняття актів здійснює Суд ЄСп. Виконавча функція зосереджена в руках Комісії ЄС, хоча бувають випадки, коли комісія самостійно не виконує цю функцію. Ст. 202, 211 Договору про ЄСп. Судова функція здійснюється переважно Судом ЄСп. В ЄС є певна проблема з визначенням органу, що здійснює зовнішньополітичну функцію, так як це все ж таки виключна компетенція держав-членів. ЄС не є суб’єктом міжнародного права. Бюджетну функцію здійснюють Комісія ЄС, Рахункова палата, Рада і Європарламент. Читайте також:
|
||||||||
|