МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СпритністьФізіологічні механізми, які лежать в основі розвитку та прояву спритності, безпосередньо залежать від рухливості нервових процесів і тісно пов’язані з координаційними здібностями центральної нервової системи та її пластичністю, яка забезпечує формування складних координацій і швидке їх переключення на основі створення нових тимчасових зв’язків. Метод визначення точності влучення предмeтa в ціль. Дитина метає тенісні м’ячі (для гри у великий теніс) або малі гумові м’ячі в щит на стояку або намальоване на стінці коло. На щиті малюють концентричні риски на відстані 10 см одна від одної. Ширина кожної з них і радіус центрального кола 10 см. Кожна дитина виконує кидок зручною для неї рукою, три рази підряд. За влучення в центральне коло налічується 5 балів, у наступну риску - 4 бали, у наступну від кола риску - 3 бали і т.д. За кидок, коли м’яч не влучив у щит, - 0 балів. Кінцева оцінка встановлюється за сумою балів (табл. 8). Таблиця 8 Середні показники метання м’яча в ціль у дошкільників, балів
Кидки м’яча в ціль виконуються з відстані: діти 3-3,6 р. - 2м; 4-4,6 р. - 2,5м; 5-5,6 р. - 3м; 6-6,6 р. - 3,5м . Метод визначання стрибків з поворотом (у градусах). Дитина стає на прикріплений до підлоги аркуш цупкого паперу, на якому нанесено градуювання (обличчям до нульової позначки). Вихідне положення - зімкнута стійка, руки на поясі. Дитина виконує почережно три стрибки вліво, а потім вправо, намагаючись повернутися на максимальний куг. При цьому вона повинна приземлитися стійко, без втрати рівноваги. При оцінці результату підраховується кут у градусах, на який повернулась дитина (фіксується краща з трьох спроб). Одержані дані зістaвляються із середніми показниками стрибків з поворотом, які наведено у табл. 9 для визначення балів.
Таблиця 9
Середні показники стрибків з поворотом у дошкільників
Метод визначення стрибків на точність. Дитина ваконує стрибок у глибину з висоти 20 см (гімнастична лава, куб) з вихідного положення: ноги напівзігнуті, руки на поясі, з приземленням в позначене місце (на три стрічки різного кольору). Стрічки викладаються на підлозі паралельно одна одній на відстані від лави 30-45-50 см - для дітей 3-3,6 років; 40-30-60 - для дітей 4-4,6 років; 40-55-70 см - для дітей 5-5,6 років; 45-60-80 см - для дітей 6-6,6 років. Спочатку дитина повинна приземлитись на дальню від лави стрічку, потім на ближню й на середню. Вправа вважається виконаною, якщо дитина наступає на стрічку обома ногами. Якщо вона наступає на всі три стрічки (за три спроби), то отримує 5 балів, на дві - 3 бали, на одну - 2 бали, якщо не наступила на жодну стрічку - 0.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|