Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спритність

Фізіологічні механізми, які лежать в основі розвитку та прояву спритності, безпосередньо залежать від рухливості нервових процесів і тісно пов’язані з координаційними здібностями центральної нервової системи та її пластичністю, яка забезпечує формування складних координацій і швидке їх переключення на основі створення нових тимчасових зв’язків.

Метод визначення точності влучення предмeтa в ціль. Дитина метає тенісні м’ячі (для гри у великий теніс) або малі гумові м’ячі в щит на стояку або намальоване на стінці коло.

На щиті малюють концентричні риски на відстані 10 см одна від одної. Ширина кожної з них і радіус центрального кола 10 см. Кожна дитина виконує кидок зручною для неї рукою, три рази підряд.

За влучення в центральне коло налічується 5 балів, у наступну риску - 4 бали, у наступну від кола риску - 3 бали і т.д. За кидок, коли м’яч не влучив у щит, - 0 балів. Кінцева оцінка встановлюється за сумою балів (табл. 8).

Таблиця 8

Середні показники метання м’яча в ціль у дошкільників, балів

Вік Стать Середні показники метання м’яча в ціль
Високий рівень Середній рівень Низький рівень
Бали: 5
3 роки Хлоп. 6-4
  Дівч. 5-3
3р. 6міс. Хлоп. 7-5
  Дівч. 6-4
4 роки Хлоп. 8-6
  Дівч. 7-5
4р. 6міс. Хлоп. 9-6
  Дівч. 8-5
5 років Хлоп. 10-7
  Дівч. 9-6
5р. 6міс. Хлоп. 11-8
  Дівч. 10-7
6 років Хлоп. 12-9
  Дівч. 11-8
6р. 6міс. Хлоп. 13-10
  Дівч. 12-9

 

Кидки м’яча в ціль виконуються з відстані: діти 3-3,6 р. - 2м; 4-4,6 р. - 2,5м; 5-5,6 р. - 3м; 6-6,6 р. - 3,5м .

Метод визначання стрибків з поворотом (у градусах). Дитина стає на прикріплений до підлоги аркуш цупкого паперу, на якому на­несено градуювання (обличчям до нульової позначки). Вихідне поло­ження - зімкнута стійка, руки на поясі. Дитина виконує почережно три стрибки вліво, а потім вправо, намагаючись повернутися на мак­симальний куг. При цьому вона повинна приземлитися стійко, без втрати рівноваги. При оцінці результату підраховується кут у гра­дусах, на який повернулась дитина (фіксується краща з трьох спроб). Одержані дані зістaвляються із середніми показниками стрибків з поворотом, які наведено у табл. 9 для визначення балів.

 

Таблиця 9

 

Середні показники стрибків з поворотом у дошкільників

 

Вік Стать Середні показники стрибків з поворотом, градусів
Рівні:високий середній низький високий середній низький
Бали: 5
3 роки Хлоп. 174-140 164-130
  Дівч. 174-130 159-130
3р. 6міс. Хлоп. 184-145 184-140
  Дівч. 179-140 179-135
4 роки Хлоп. 194-150 194-145
  Дівч. 199-155 194-140
4р. 6міс. Хлоп. 209-155 214-150
  Дівч. 214-160 204-145
5 років Хлоп. 224-160 229-160
  Дівч. 229-165 214-155
5р. 6міс. Хлоп. 234-170 234-165
  Дівч. 239-175 224-170
6 років Хлоп. 244-180 244-180
  Дівч. 249-190 249-185
6р. 6міс. Хлоп. 259-195 264-200
  Дівч. 264-200 269-210

 

Метод визначення стрибків на точність. Дитина ваконує стрибок у глибину з висоти 20 см (гімнастична лава, куб) з вихідного поло­ження: ноги напівзігнуті, руки на поясі, з приземленням в позначене місце (на три стрічки різного кольору). Стрічки викладаються на підлозі паралельно одна одній на відстані від лави 30-45-50 см - для дітей 3-3,6 років; 40-30-60 - для дітей 4-4,6 років; 40-55-70 см - для дітей 5-5,6 років; 45-60-80 см - для дітей 6-6,6 років.

Спочатку дитина повинна приземлитись на дальню від лави стріч­ку, потім на ближню й на середню. Вправа вважається виконаною, якщо дитина наступає на стрічку обома ногами. Якщо вона наступає на всі три стрічки (за три спроби), то отримує 5 балів, на дві - 3 бали, на одну - 2 бали, якщо не наступила на жодну стрічку - 0.




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести на визначення швидкісно-силових якостей | Тест на визначення спритності, координаційних здібностей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.