Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тест на визначення спритності, координаційних здібностей

Біг зигзагом

Тест проводиться на спортивному майданчику або в залі завдовжки не менше 15 м. Намічається лінія старту, яка є одночасно і лінією фінішу. Від лінії «старту» на відстані 5 м кладуть 2 великих м’ячі, від них на відстані 3 м ще 2 великих м’ячі паралельно першим і ще 2 м’ячі на такій же відстані. Таким чином, дистанція ділиться на 3 зони. Відстань між м’ячами – 2 м. Необхідно вказати напрям руху стрілками.

За командою «На старт!» дитина стає позаду лінії старту. За командою «Марш!» дитина біжить зигзагом у напрямі, вказаному стрілкою між м’ячами і фінішує. Вихователь включає секундомір тільки після того, як дитина пройде всю дистанцію. Час вимірюється з точністю до 1/10 с. Тест проводиться однією дитиною двічі і фіксується кращий результат. Якщо дитина зачепила м’яч або зіштовхнула його з місця, збилася з курсу або впала, тест проводиться спочатку.

Дитині необхідно показати приклад виконання вправи.

Тест призначений для дітей від 4 до 7 років.

Необхідне обладнання: секундомір, 6 великих набивних м’ячів або прапорців, крейда або стрілки зі склеювальної плівки.

Стрибки через перешкоду і пролізання під нею

Для проведення тесту натягується стрічка між двома стояками для стрибків у висоту завдовжки 2 м, шириною 2 см, на висоті 35 см від підлоги.

За командою «На старт!» дитина стає на лінію старту боком до гумової стрічки. За командою «Марш!», відштовхнувшись однією ногою, перестрибує через гумову стрічку і тут же, упираючись однією або двома руками в підлогу, пролазить під стрічкою у напрямі, вказаному стрілкою, і встає на ноги. Рух повторюється 5 разів підряд.

Вихователь включає секундомір за командою «Марш!». Після того, як дитина виконає вправу 5 разів підряд і, пролізши під гумовим шнуром, повністю перетне лінію старту, вихователь вимикає секундомір. Час фіксується з точністю до 1/10 с.

Тест проводиться двічі, зараховується кращий результат.

При підготовці тесту лінію старту необхідно позначити на підлозі так, щоб гумова стрічка знаходилася точно над нею.

Тест проводиться після того, як діти добре засвоять цю вправу.

Якщо дитина під час тесту зачепила тілом гумову стрічку, підняла її, відвела убік або впала, то тест слід повторити спочатку.

Перед проведенням тесту вдруге – дати відпочити дитині. Не слід дуже детально регламентувати рухи дитини.

Необхідне обладнання: 2 стійки для стрибків у висоту (або спинки двох стільців), гумова стрічка завдовжки 2 м, шириною 2 см, секундомір.

Кидок малим м’ячем (150 г) в горизонтальну і вертикальну цілі

Приміщення, в якому проводиться тест, повинно бути не менше 5 м у довжину. На підлозі креслиться лінія кидка. На відстані відповідно віку дитини ставляться горизонтальна і вертикальна цілі діаметром 60 см. Для кидка необхідно 6 м’ячів масою по 150 г.

Кидки в горизонтальну ціль:

За командою вихователя дитина стає на лінію кидка. Залежно від віку в центрі на певній відстані (для 3-річних – 1 м, 4-річних – 2 м, 5-річних – 3 м, 6-річних – 4 м, 7-річних – 5м) поставлена кругла мішень діаметром 60 см.

Вправа виконується зручною рукою. Діти виконують вправу послідовно один за одним – 6 спроб. З 6 спроб записується результат попадання в горизонтальну ціль.

Кидки у вертикальну ціль:

Дитина стає на лінію кидка. Залежно від віку на певній відстані (для 3-річних – 1 м, 4-річних – 2 м, 5-річних – 3 м, 6-річних – 4м 7-річних – 5м) поставлена кругла мішень діаметром 60 см вертикально на відповідну висоту (для 3-х літніх – 1 м 10 см, 4-річних – 1 м 20 см, 5-річних -1 м 50 см, 6-річних – 2 м, 7-річних, – 2 м 20 см) від підлоги.

Діти кидають зручною рукою послідовно один за одним 6 разів. Записується результат попадання у вертикальну ціль.

Кінцевий результат записується за сумою 2-х тестів: кількості попадань у горизонтальну і вертикальну ціль.

Стрибки через скакалку. Тест призначений для дітей від 5 до 7 років. Обладнання: скакалка.

Дитина тримає скакалку за обидва кінці. Її потрібно тримати не натягнутою. Дитина повинна стрибати вперед через скакалку, не відриваючи від неї кистей і не торкаючись її ступнями. Після стрибків дитина приземляється на обидві стопи. Вона не повинна втрачати рівновагу. Стрибки зараховуються тільки за цих умов. Зараховується число правильно виконаних стрибків. Робиться 3 спроби.

Таким чином, представлені тести й діагностичні методики дозволяють: 1) оцінити різні сторони психомоторного розвитку дітей; 2) бачити динаміку фізичного і моторного розвитку, становлення координаційних механізмів і процесів їх управління; 3) широко використовувати наведені завдання в практичній діяльності дошкільних навчальних закладів.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  10. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  11. Біостратиграфічні методи визначення віку порід
  12. Біуретовий метод визначення білків




Переглядів: 2012

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спритність | Шкала оцінки темпів приросту фізичних якостей дітей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.