МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкала оцінки темпів приросту фізичних якостей дітейОцінка рівня фізичної підготовленості дошкільників Рівень фізичної підготовленості кожної дитини визначається вихователями груп за участю та допомоги медичної сестри 2 рази на рік (вересень і травень). Для цього фізкультурні заняття будуються так, щоб на них могли проводитися оцінки декількох показників. Отримані результати слід зіставляти зі середньовіковими показниками фізичної підготовленості дітей дошкільного віку (табл. 6). Таблица 6 Показники фізичної підготовленості дітей 4-7 років
Дітям з відхиленнями у стані здоров'я і реконвалесцентам у зв'язку з вираженою у них лабільністю серцево-судинної системи (різка збудливість пульсу) необхідно давати щадні навантаження. Таких дітей звільняють від інтенсивного виконання вправ з бігу та стрибків, вправ з вихідного положення лежачи або з різкою зміною положення тіла. Для оцінки ефективності проведених заходів з фізичного виховання, рекомендується розраховувати коефіцієнт W, що характеризує темпи приросту показників фізичних якостей.
W 100x(V2–V1) l/2x(V,+V2) ,де
W – приріст показників у %, V – вихідний рівень, V2 – кінцевий рівень.
Наприклад: Дитина М. - стрибнув у довжину з місця на початку року (вересень) на 42 см, а в кінці року (травень) на 46 см. Підставляємо ці значення в формулу, отримуємо:
W 100x(46-42) =9% 1/2х(42 + 46)
що свідчить про задовільний темпі приросту показника (табл. 7).
Таблиця 7 дошкільного віку (Методичний посібник «Оцінкафізичного і нервово-психічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку » С.-Пб., 1995)
Поряд з кількісними показниками, важливо оцінити і якість виконання різних завдань. Критерії оцінки залежать від віку дитини. До трьох років можна застосовувати досить просту оцінку: «вміє», «не вміє», Надалі перевагу слід віддавати більш точної системі оцінки результатів - у балах: ♦ «відмінно» - всі елементи вправи виконуються у повній відповідності із завданням і схемою руху (5 балів); ♦ «добре» - при виконанні тесту допущена одна помилка, істотно не змінює характер руху і результат (4 бали); ♦ «задовільно» - тест виконується з великими труднощами, є значні помилки, відступу від заданої моделі (3 бали); ♦ «незадовільно» - вправа практично не виконано, проте дитина робить спроби (1-2 елемента руху) до його виконання (2 бали); ♦ «погано» - дитина не робить спроб до виконання тесту, фізично не в змозі його виконати (0 балів). П'ятибальна система оцінки результатів тестування рухових навичок дозволяє не тільки отримати досить об'єктивну картину фізичної підготовленості окремих дітей, а й виявити рівень розвитку дітей іншої вікової групи, і навіть з'являється можливість порівняти рівень фізичної підготовленості дітей усього дошкільного закладу. Результати тестування в балах вносяться до протоколу тестування (табл. 8). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|