МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкала оцінки темпів приросту фізичних якостей дітейОцінка рівня фізичної підготовленості дошкільників Рівень фізичної підготовленості кожної дитини визначається вихователями груп за участю та допомоги медичної сестри 2 рази на рік (вересень і травень). Для цього фізкультурні заняття будуються так, щоб на них могли проводитися оцінки декількох показників. Отримані результати слід зіставляти зі середньовіковими показниками фізичної підготовленості дітей дошкільного віку (табл. 6). Таблица 6 Показники фізичної підготовленості дітей 4-7 років
Дітям з відхиленнями у стані здоров'я і реконвалесцентам у зв'язку з вираженою у них лабільністю серцево-судинної системи (різка збудливість пульсу) необхідно давати щадні навантаження. Таких дітей звільняють від інтенсивного виконання вправ з бігу та стрибків, вправ з вихідного положення лежачи або з різкою зміною положення тіла. Для оцінки ефективності проведених заходів з фізичного виховання, рекомендується розраховувати коефіцієнт W, що характеризує темпи приросту показників фізичних якостей.
W 100x(V2–V1) l/2x(V,+V2) ,де
W – приріст показників у %, V – вихідний рівень, V2 – кінцевий рівень.
Наприклад: Дитина М. - стрибнув у довжину з місця на початку року (вересень) на 42 см, а в кінці року (травень) на 46 см. Підставляємо ці значення в формулу, отримуємо:
W 100x(46-42) =9% 1/2х(42 + 46)
що свідчить про задовільний темпі приросту показника (табл. 7).
Таблиця 7 дошкільного віку (Методичний посібник «Оцінкафізичного і нервово-психічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку » С.-Пб., 1995)
Поряд з кількісними показниками, важливо оцінити і якість виконання різних завдань. Критерії оцінки залежать від віку дитини. До трьох років можна застосовувати досить просту оцінку: «вміє», «не вміє», Надалі перевагу слід віддавати більш точної системі оцінки результатів - у балах: ♦ «відмінно» - всі елементи вправи виконуються у повній відповідності із завданням і схемою руху (5 балів); ♦ «добре» - при виконанні тесту допущена одна помилка, істотно не змінює характер руху і результат (4 бали); ♦ «задовільно» - тест виконується з великими труднощами, є значні помилки, відступу від заданої моделі (3 бали); ♦ «незадовільно» - вправа практично не виконано, проте дитина робить спроби (1-2 елемента руху) до його виконання (2 бали); ♦ «погано» - дитина не робить спроб до виконання тесту, фізично не в змозі його виконати (0 балів). П'ятибальна система оцінки результатів тестування рухових навичок дозволяє не тільки отримати досить об'єктивну картину фізичної підготовленості окремих дітей, а й виявити рівень розвитку дітей іншої вікової групи, і навіть з'являється можливість порівняти рівень фізичної підготовленості дітей усього дошкільного закладу. Результати тестування в балах вносяться до протоколу тестування (табл. 8). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|