Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Шкала оцінки темпів приросту фізичних якостей дітей

Оцінка рівня фізичної підготовленості дошкільників

Рівень фізичної підготовленості кожної дитини визначається вихователями груп за участю та допомоги медичної сестри 2 рази на рік (вересень і травень). Для цього фізкультурні заняття будуються так, щоб на них могли проводитися оцінки декількох показників. Отримані результати слід зіставляти зі середньовіковими показниками фізичної підготовленості дітей дошкільного віку (табл. 6).

Таблица 6

Показники фізичної підготовленості дітей 4-7 років

 

 

 

Показники Стать Вік
4 роки 5 роки 6 роки 7 роки
Швидкість бігу на 10м.(сек) х д 3,0-2,3 3,2-2,4 2,6-2,1 2,8-2,2 2,5-1,8 2,7-1,9 2,3-1,7 2,6-1,9
Швидкість бігу на 30 м (сек) х д 9,8-7,9 10,2-7,9 9,1-7,1 8,8-7,0 7,6-6,5 8,4-6,5 7,0-6,0 8,3-6,3
Довжина стрибка з місця (см) х д 64,0-91,5 60,0-88,0 82,0-107,0 77,0-103,0 95,0-132,0 92,0-121,0 112,0-140,0 97,0-129,0

 

 

 

 

Висота стрибка з місця в гору (см) х д   20,2-25,8 20,4-25,6 21,1-26,9 20,9-27,1 23,8-30,2 22,9-29,1
 
Дальність кидка правої руки (м)* х д 2,5-4,1 2,4-3,4 3,9-5,7 3,0-4,4 4,4-7,9 3,3-5,4 6,0-10, 4,0-6,8
Довжина кидка лівої руки (м) х Д 2,0-3,4 1,8-2,8 2,4-4,2 2,5-3,5 3,3-5,3 3,0-4,7 4,2-6,8 3,0-5,6
Довжина кидка набивного м’яча (1 кг) з-за голови (см) х Д 125-205 110-190 165-260 140-230 215-340 175-300 270-400 220-350
Швидкість бігу (сек):          
На 90м     37,0-26,2    
на 120 м       38, 6-30,2  
на 150 м     41,6-33,9

 

Дітям з відхиленнями у стані здоров'я і реконвалесцентам у зв'язку з вираженою у них лабільністю серцево-судинної системи (різка збудливість пульсу) необхідно давати щадні навантаження. Таких дітей звільняють від інтенсивного виконання вправ з бігу та стрибків, вправ з вихідного положення лежачи або з різкою зміною положення тіла.

Для оцінки ефективності проведених заходів з фізичного виховання, рекомендується розраховувати коефіцієнт W, що характеризує темпи приросту показників фізичних якостей.

 

W 100x(V2–V1)

l/2x(V,+V2) ,де

 

W – приріст показників у %,

V – вихідний рівень,

V2 – кінцевий рівень.

 

Наприклад: Дитина М. - стрибнув у довжину з місця на початку року (вересень) на 42 см, а в кінці року (травень) на 46 см. Підставляємо ці значення в формулу, отримуємо:

 

W 100x(46-42) =9%

1/2х(42 + 46)

 

що свідчить про задовільний темпі приросту показника (табл. 7).

 

Таблиця 7

дошкільного віку (Методичний посібник «Оцінкафізичного і нервово-психічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку » С.-Пб., 1995)

 

Темп приросту (%) Оцінка За рахунок чого досягнутий приріст
До 8 Незадовільно За рахунок природного приросту
8-10 Задовільно За рахунок природного росту та росту природної рухової активності естествен­ной двигательной активности
10-15 Добре За рахунок природного росту та цілеспрямованої системи фізичного виховання
Вище15 Відмінно За рахунок ефективного використання сил природи та фізичних вправ

 

Поряд з кількісними показниками, важливо оцінити і якість виконання різних завдань. Критерії оцінки залежать від віку дитини. До трьох років можна застосовувати досить просту оцінку: «вміє», «не вміє», Надалі перевагу слід віддавати більш точної системі оцінки результатів - у балах:

♦ «відмінно» - всі елементи вправи виконуються у повній відповідності із завданням і схемою руху (5 балів);

♦ «добре» - при виконанні тесту допущена одна помилка, істотно не змінює характер руху і результат (4 бали);

♦ «задовільно» - тест виконується з великими труднощами, є значні помилки, відступу від заданої моделі (3 бали);

♦ «незадовільно» - вправа практично не виконано, проте дитина робить спроби (1-2 елемента руху) до його виконання (2 бали);

♦ «погано» - дитина не робить спроб до виконання тесту, фізично не в змозі його виконати (0 балів).

П'ятибальна система оцінки результатів тестування рухових навичок дозволяє не тільки отримати досить об'єктивну картину фізичної підготовленості окремих дітей, а й виявити рівень розвитку дітей іншої вікової групи, і навіть з'являється можливість порівняти рівень фізичної підготовленості дітей усього дошкільного закладу. Результати тестування в балах вносяться до протоколу тестування (табл. 8).


Читайте також:

  1. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  2. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  3. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  4. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  5. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  6. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  7. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  8. Аудиторський ризик і методи його оцінки
  9. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  10. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  11. Безготівкові розрахунки фізичних осіб розрахунковими чеками
  12. Біохімічні основи розвитку силових і швидкісних якостей




Переглядів: 1319

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест на визначення спритності, координаційних здібностей | Протокол тестування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.