МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПЛАНВСТУП Укладачі:– к.е.н. Женчак О. В. ЛЬВІВ 2013 Кафедра менеджменту та міжнародного бізнесу ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ
«Планування діяльності підприємства» /короткий конспект лекцій/ Затверджено на засіданні кафедри менеджменту та міжнародного бізнесу Протокол № 1 від 27 серпня 2013 р. Планування діяльності підприємства/короткий конспект лекцій. –ЛІМ.- 2013, 24 с.
Для того, щоб розвинути у студентів практичні навички розуміння змісту та призначення тих чи інших комплексів планів, а також усвідомлювати правила раціонального їх використання, навчитися оволодіти основними принципами, прогресивними формами і методами планування в ринкових умовах господарювання, у навчальні плани введено курс «Планування діяльності підприємства».
Планування діяльності підприємства є важливою передумовою ефективного використання обмежених виробничих ресурсів і досягнення високих кінцевих результатів у сучасній світовій ринковій економіці. Окрім цього, планування є важливою частиною господарської практики. Багаторічний досвід закордонних та українських підприємств довів, що недооцінка планування в умовах ринку, зведення його до мінімуму частіше за все приводить до значних економічних втрат. Досвідчені керівники розуміють, що всі великі бої спочатку викладають на папері — на плані, а тільки після цього у реальному житті. Ринок не пригнічує, не заперечує планування взагалі, а тільки зміщує цей процес у первинну виробничу ланку, як важливий елемент господарського механізму управління. План потрібний не тільки великим та середнім, але й малим підприємствам. Використання трудових та матеріальних ресурсів регламентуються нормами і нормативами. Нормативність встановлює вимоги до ефективності використання ресурсів та результатів господарювання. Більше того, напрацьований як вітчизняною, так і зарубіжною наукою та практикою інструментарій планування є досить різноманітним, що дає змогу використовувати такий набір методів та алгоритмів, який є прийнятним для кожної ситуації. Вибрати їх, поєднати в єдину систему планування належить керівнику, менеджеру, безпосередньому виконавцю. Усі вони повинні глибоко розуміти зміст і призначення тих чи інших комплексів планів та сутність методів, а також усвідомлювати правила раціонального їх використання. Особливістю діяльності професіоналів-економістів є вміння вдосконалювати наявні методики, розробляти нові алгоритми та творчо вирішувати складні нетипові завдання сьогодення. Це потребує високого рівня підготовки керівників підприємств, економістів. Мета навчальної дисципліни “Планування діяльності підприємства” полягає у засвоєнні студентами теоретичних знань та набутті практичних навичок планування діяльності підприємства в умовах функціонування ринкової економіки. В системі підготовки менеджерів і економістів основними завданнями дисципліни є наступні: · забезпечити теоретичні знання методології і методики планування виробничо-комерційної діяльності, науково-технічного і соціального розвитку підприємства; · ознайомити з передовим вітчизняним і зарубіжним досвідом у сфері планування; · сформувати практичні навички з проведення планових техніко-економічних розрахунків, розробки альтернативних планів та обґрунтування оптимальних варіантів розвитку підприємства; · дозволити оволодіти основами проведення наукових досліджень у напрямку планування з використанням сучасного інструментарію; · розвинути навички самостійного, творчого використання теоретичних знань у практичній сфері. Предметом дисципліни є процеси і методи планування діяльності підприємства. Планування як важливий елемент господарського механізму управління підприємством тісно пов’язане з іншими дисциплінами навчального плану: економічною теорією, мене-джментом, маркетингом, економікою підприємства, статистикою, обліком, аудитом, фінансами, логістикою, організацією виробництва, управлінням ризиками, аналізом, інформатикою тощо.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|