МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПЛАНВСТУП Укладачі:– к.е.н. Женчак О. В. ЛЬВІВ 2013 Кафедра менеджменту та міжнародного бізнесу ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ
«Планування діяльності підприємства» /короткий конспект лекцій/ Затверджено на засіданні кафедри менеджменту та міжнародного бізнесу Протокол № 1 від 27 серпня 2013 р. Планування діяльності підприємства/короткий конспект лекцій. –ЛІМ.- 2013, 24 с.
Для того, щоб розвинути у студентів практичні навички розуміння змісту та призначення тих чи інших комплексів планів, а також усвідомлювати правила раціонального їх використання, навчитися оволодіти основними принципами, прогресивними формами і методами планування в ринкових умовах господарювання, у навчальні плани введено курс «Планування діяльності підприємства».
Планування діяльності підприємства є важливою передумовою ефективного використання обмежених виробничих ресурсів і досягнення високих кінцевих результатів у сучасній світовій ринковій економіці. Окрім цього, планування є важливою частиною господарської практики. Багаторічний досвід закордонних та українських підприємств довів, що недооцінка планування в умовах ринку, зведення його до мінімуму частіше за все приводить до значних економічних втрат. Досвідчені керівники розуміють, що всі великі бої спочатку викладають на папері — на плані, а тільки після цього у реальному житті. Ринок не пригнічує, не заперечує планування взагалі, а тільки зміщує цей процес у первинну виробничу ланку, як важливий елемент господарського механізму управління. План потрібний не тільки великим та середнім, але й малим підприємствам. Використання трудових та матеріальних ресурсів регламентуються нормами і нормативами. Нормативність встановлює вимоги до ефективності використання ресурсів та результатів господарювання. Більше того, напрацьований як вітчизняною, так і зарубіжною наукою та практикою інструментарій планування є досить різноманітним, що дає змогу використовувати такий набір методів та алгоритмів, який є прийнятним для кожної ситуації. Вибрати їх, поєднати в єдину систему планування належить керівнику, менеджеру, безпосередньому виконавцю. Усі вони повинні глибоко розуміти зміст і призначення тих чи інших комплексів планів та сутність методів, а також усвідомлювати правила раціонального їх використання. Особливістю діяльності професіоналів-економістів є вміння вдосконалювати наявні методики, розробляти нові алгоритми та творчо вирішувати складні нетипові завдання сьогодення. Це потребує високого рівня підготовки керівників підприємств, економістів. Мета навчальної дисципліни “Планування діяльності підприємства” полягає у засвоєнні студентами теоретичних знань та набутті практичних навичок планування діяльності підприємства в умовах функціонування ринкової економіки. В системі підготовки менеджерів і економістів основними завданнями дисципліни є наступні: · забезпечити теоретичні знання методології і методики планування виробничо-комерційної діяльності, науково-технічного і соціального розвитку підприємства; · ознайомити з передовим вітчизняним і зарубіжним досвідом у сфері планування; · сформувати практичні навички з проведення планових техніко-економічних розрахунків, розробки альтернативних планів та обґрунтування оптимальних варіантів розвитку підприємства; · дозволити оволодіти основами проведення наукових досліджень у напрямку планування з використанням сучасного інструментарію; · розвинути навички самостійного, творчого використання теоретичних знань у практичній сфері. Предметом дисципліни є процеси і методи планування діяльності підприємства. Планування як важливий елемент господарського механізму управління підприємством тісно пов’язане з іншими дисциплінами навчального плану: економічною теорією, мене-джментом, маркетингом, економікою підприємства, статистикою, обліком, аудитом, фінансами, логістикою, організацією виробництва, управлінням ризиками, аналізом, інформатикою тощо.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|