МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПЛАНВСТУП ЛЬВІВ 2013 ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ Кафедра фундаментальних економічних та природничих дисциплін
«Міжнародні економічні відносини» /короткий конспект лекцій/ Затверджено на засіданні кафедри ФЕПД Протокол № 1 від 28 серпня 2013 р. Міжнародна економіка/короткий конспект лекцій. –ЛІМ.- 2013, 150 с. Укладачі:– к.е.н., доц. Панкова Л.А.
“Міжнародна економіка” рекомендована для бакалаврів вищих навчальних закладів. Запропонований курс передбачає опанування комплексом знань про закономірності взаємодії господарюючих суб’єктів різних рівнів економіки (мікроекономічного, макроекономічного та наднаціонального) та різної державної належності у сферах міжнародної торгівлі товарами та послугами, міжнародного руху факторів виробництва (капіталу, робочої сили, технології, землі), міжнародних розрахунків, а також про систему державного і міжнародного регулювання, міжнародні інтеграційні процеси. На Землі налічується понад 200 різних самостійних країн, певним чином пов’язаних між собою найрізноманітнішими міжнародними відносинами, що вимагає зіставлення або узгодження дій держав, прийняття спільних рішень. Для цього необхідні спеціальні знання у сфері міжнародної економіки. У зв’язку з цим вивчення дисципліни “Міжнародна економіка” є актуальним. Мета такого курсу полягає у вивченні теоретичних основ та набутті навичок аналізу процесів і тенденцій у галузі відносин міждержавного економічного спілкування. За останні роки на книжкових прилавках з’явилась низка монографій, навчальних посібників та підручників такого спрямування. Але більшість з них, на жаль, є працями зарубіжних авторів, переважно російських. Тому і виклад у них матеріалу відображає специфіку цих країн або ринкове середовище, яке сформувалось давно і стало невід’ємною частиною повсякденної дійсності. Серед вітчизняних робіт слід визначити праці авторських колективів під керівництвом А.С. Філіпенка “Міжнародні економічні відносини. Сучасні міжнародні економічні відносини” та “Міжнародні економічні відносини. Історія міжнародних економічних відносин”. З фундаментальних праць при вивченні дисципліни найкращим в користуванні є навчальний посібник А.Кирєєва “Международная экономика” . Актуальність проблеми та динаміка міждержавних стосунків вимагають швидкого реагування на всі зміни у світовому господарстві, поглибленого вивчення їх причин та наслідків. У пропонованому курсі сконцентрована увага на найважливіших питаннях теорії і практики міжнародної економіки. У першому модулі розглянуто теоретичні засади міжнародної економіки та міжнародну торгову політику, у другому - форми міжнародних економічних відносин, в яких проявляється міжнародна економіка, а саме: міжнародний рух капіталу, міжнародна міграція робочої сили, міжнародна передача технології, міжнародна економічна інтеграція, міжнародна валютно-фінансова система., міжнародні фінансові ринки. Об’єктивна необхідність вимагає поступового, неухильного включення економіки України до системи міжнародного поділу праці, світових інтеграційних процесів. Тому знання майбутніми фахівцями теоретичних основ та особливостей міжнародної економіки сприятиме формуванню надійних зовнішньоекономічних зв’язків України з іншими країнами світу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|