МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОЛІМПІЙСЬКИЙ СПОРТ ЯК НАУКОВА ТА НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНАПередерій А. В. Бріскін Ю.А. VІІ. Література VІ. Домашнє завдання
1.Межжерін С. В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В. Біологія: (проф. рівень): підруч. для 10 кл. загальноосвіт навч. закл. – К.: Планета книжок, 2010. – 336 сл.: іл. 2. Поліщук В.П., Балан П.Г., Вервес Ю.Г. Біологія, 10 кл., рівень стандарту, академічний рівень. Підруч. для загальноосв. навч. закл. — К.: Вид-во «Генеза», 2010. — 288 с. 3. Сало Т.О. Біологія у таблицях і схемах. 9 – 11 класи. – Х.: ТОВ «Українська книжкова мережа», 2009. – 144 с. 4. Тагліна О. В. Біологія. 10 клас (рівень стандарту, академічний рівень).Підруч. для загальноосв. навч. закл. — Х.: Вид-во «Ранок»,2010. — 256 с.: іл.
Лекція з навчальної дисципліни „Олімпійський спорт”
“ЗАТВЕРДЖЕНО” на засіданні кафедри теоретико-методичних основ спорту „__” __________ 2010 р. протокол № 1 Зав. каф _____________ Ю.Бріскін. 1.1. Предмет навчальної дисципліни «Олімпійський спорт». Олімпійський спорт як навчальна дисципліна вивчається протягом 108 годин, з яких 50 години призначено на лекції та семінарські заняття і 58 годин на самостійну роботу. Олімпійський спорт – спеціалізована ігрова змагальна діяльність людини, спрямована на досягнення максимально можливого високого результату. Олімпійський спорт (ОС) – одне з дивовижних явищ в історії людства. Зародившись у Стародавній Греції в 776 році до н.е. , ОІ регулярно проводились близько 1000 років, закінчивши свій багатовіковий цикл у 394 році нашої ери. ОІ відродилися у кінці минулого століття в нових історичних умовах. У сучасному ОС спортивна, виховна й освітня сторони тісно поєднуються з соціально-філософськими, економічними й політичними сторонами життя людини. Він став прикладом ефективного співробітництва людства в ім’я гармонійного розвитку людини, зміцнення миру і взаєморозуміння між державами й народами. Сучасна наука про ОС – закономірний результат багаторічної аналітичної пізнавальної діяльності з історії ОІ Стародавньої Греції, відродження ОІ і розвитку сучасного Олімпійського руху. Аналіз системи знань про ОС, як науку, свідчить про те, що навчальна дисципліна «ОС» містить загальну концепцію стану і розвитку міжнародного Олімпійського руху; за своїм призначенням – це загальний метод пізнання явищ ОС; за функціями – практичне керівництво для спортсменів, тренерів, діячів Олімпійського руху та інших фахівців спорту, а також осіб, діяльність котрих в тій чи іншій мірі пов’язана з ОС; за своєю структурою і змістом – сукупність понять, принципів, фактів, ідей і гіпотез, які мають відношення до даної сфери людської діяльності. Предметом навчальної дисципліни «ОС» є знання його різних складових як багатофункціонального суспільного явища, системи змагань і пов’язаної з нею системи підготовки до ОІ. Об’єктами дисципліни «ОС» є: · витоки, зародження та історія ОІ Стародавньої Греції; · відродження ОІ та історія сучасного Олімпійського руху; · міжнародна олімпійська система, її структура й основоположні принципи функціонування; · соціально0політичні, організаційно-правові й економічні основи ОС; · олімпійські види спорту, змагання і змагальна діяльність спортсменів; · сторони підготовленості спортсменів, які визначають рівень спортивних досягнень та їх вдосконалення; · структура підготовки спортсменів та методика побудови тренувального процесу; · відбір, орієнтація, контроль, управління і прогнозування в системі підготовки спортсменів; · поза тренувальні і поза змагальні фактори в системі підготовки і змагальної діяльності спортсменів. Таким чином, до предмета ОС відноситься вивчення загальних закономірностей виникнення, становлення й розвитку спорту вищих досягнень. Читайте також:
|
||||||||
|