МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОЛІМПІЙСЬКИЙ СПОРТ ЯК НАУКОВА ТА НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНАПередерій А. В. Бріскін Ю.А. VІІ. Література VІ. Домашнє завдання
1.Межжерін С. В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В. Біологія: (проф. рівень): підруч. для 10 кл. загальноосвіт навч. закл. – К.: Планета книжок, 2010. – 336 сл.: іл. 2. Поліщук В.П., Балан П.Г., Вервес Ю.Г. Біологія, 10 кл., рівень стандарту, академічний рівень. Підруч. для загальноосв. навч. закл. — К.: Вид-во «Генеза», 2010. — 288 с. 3. Сало Т.О. Біологія у таблицях і схемах. 9 – 11 класи. – Х.: ТОВ «Українська книжкова мережа», 2009. – 144 с. 4. Тагліна О. В. Біологія. 10 клас (рівень стандарту, академічний рівень).Підруч. для загальноосв. навч. закл. — Х.: Вид-во «Ранок»,2010. — 256 с.: іл.
Лекція з навчальної дисципліни „Олімпійський спорт”
“ЗАТВЕРДЖЕНО” на засіданні кафедри теоретико-методичних основ спорту „__” __________ 2010 р. протокол № 1 Зав. каф _____________ Ю.Бріскін. 1.1. Предмет навчальної дисципліни «Олімпійський спорт». Олімпійський спорт як навчальна дисципліна вивчається протягом 108 годин, з яких 50 години призначено на лекції та семінарські заняття і 58 годин на самостійну роботу. Олімпійський спорт – спеціалізована ігрова змагальна діяльність людини, спрямована на досягнення максимально можливого високого результату. Олімпійський спорт (ОС) – одне з дивовижних явищ в історії людства. Зародившись у Стародавній Греції в 776 році до н.е. , ОІ регулярно проводились близько 1000 років, закінчивши свій багатовіковий цикл у 394 році нашої ери. ОІ відродилися у кінці минулого століття в нових історичних умовах. У сучасному ОС спортивна, виховна й освітня сторони тісно поєднуються з соціально-філософськими, економічними й політичними сторонами життя людини. Він став прикладом ефективного співробітництва людства в ім’я гармонійного розвитку людини, зміцнення миру і взаєморозуміння між державами й народами. Сучасна наука про ОС – закономірний результат багаторічної аналітичної пізнавальної діяльності з історії ОІ Стародавньої Греції, відродження ОІ і розвитку сучасного Олімпійського руху. Аналіз системи знань про ОС, як науку, свідчить про те, що навчальна дисципліна «ОС» містить загальну концепцію стану і розвитку міжнародного Олімпійського руху; за своїм призначенням – це загальний метод пізнання явищ ОС; за функціями – практичне керівництво для спортсменів, тренерів, діячів Олімпійського руху та інших фахівців спорту, а також осіб, діяльність котрих в тій чи іншій мірі пов’язана з ОС; за своєю структурою і змістом – сукупність понять, принципів, фактів, ідей і гіпотез, які мають відношення до даної сфери людської діяльності. Предметом навчальної дисципліни «ОС» є знання його різних складових як багатофункціонального суспільного явища, системи змагань і пов’язаної з нею системи підготовки до ОІ. Об’єктами дисципліни «ОС» є: · витоки, зародження та історія ОІ Стародавньої Греції; · відродження ОІ та історія сучасного Олімпійського руху; · міжнародна олімпійська система, її структура й основоположні принципи функціонування; · соціально0політичні, організаційно-правові й економічні основи ОС; · олімпійські види спорту, змагання і змагальна діяльність спортсменів; · сторони підготовленості спортсменів, які визначають рівень спортивних досягнень та їх вдосконалення; · структура підготовки спортсменів та методика побудови тренувального процесу; · відбір, орієнтація, контроль, управління і прогнозування в системі підготовки спортсменів; · поза тренувальні і поза змагальні фактори в системі підготовки і змагальної діяльності спортсменів. Таким чином, до предмета ОС відноситься вивчення загальних закономірностей виникнення, становлення й розвитку спорту вищих досягнень. Читайте також:
|
||||||||
|