МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи створення електронного підручникаПринципи створення електронного підручника, запропоновані О.В. Зіміною [1]: принцип квантування: розбивка матеріалу на розділи, що складаються з модулів, мінімальних по об'єму, але замкнутих за змістом; принцип повноти: кожен модуль повинен мати наступні компоненти теоретичне ядро, контрольні питання по теорії, приклади розв’язування задач, задачі й вправи для самостійного розв’язування, контрольну роботу; принцип розгалуження: кожен модуль повинен бути зв'язаний гіпертекстними посиланнями з іншими модулями так, щоб у користувача був вибір переходу в будь-який інший модуль; принцип регулювання: студент має можливість викликати на екран будь-яку кількість прикладів, розв’язати необхідну йому кількість задач, а також перевірити себе, відповівши на контрольні питання й виконавши контрольну роботу; принцип збирання: електронний підручник повинний бути виконаний у форматі, що дозволить розширювати й доповнювати його новими розділами й темами. З технічної точки зору, електронний підручник складається з декількох HTML сторінок і є по суті WEB сайтом, який можна розмістити як в мережі Інтернет, так і використати на локальному комп'ютері. Під час роботи вікно браузера розбивається на дві області виводу – фрейми. При цьому лівий фрейм використовується для навігації, а в правий завантажується потрібна інформація. Навігація виконана у вигляді деревовидної структури, що полегшує представлення доступних ресурсів та пошук необхідної сторінки. Для досягнення біль швидкого орієнтування по сторінкам підручника створено глосарій, де в алфавітному порядку розташовані основні терміни та поняття курсу. Структура лекційного матеріалу складається з чотирьох модулів, що відповідає модульно-рейтингової системі навчання, та дає можливість студентам раціонально організувати свій навчальний процес, відповідно до існуючої системі оцінювання. Ступінь засвоєння матеріалу кожної лекції контролюється тестуванням, що є невід’ємною частиною самоконтролю студента. Кожен модуль містить декілька практичних занять, кількість яких відповідає навчальному плану. Структура практичного заняття складається з прикладів розв’язку задач, деякої інформаційної довідки що до розв’язку та безпосередньо тексту задач з можливістю перевірити отриману відповідь. Тобто студент має можливість розв’язати задачу самостійно, та перевірити відповідь шляхом введення інформації у вікно відповідей та після натискання кнопки “Перевірка” отримати повідомлення про правильність, або перейти до прикладу детального розв’язку подібної задачі. Кожен модуль завершується модульним завданням, що є прототипом стандартного модулю, тобто складається з п’ятнадцяти суджень та практичної частини. Після проходження якого можна перевірити вірні відповіді, що дає змогу більш детальніше розглянути поданий матеріал.
Читайте також:
|
||||||||
|