Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Надання засудженому щорічної чергової відпустки за основним місцем роботи не призупиняє виконання покарання у виді громадських робіт.

Особи, які відбувають покарання у виді громадських робіт, виконують обов'язки та користуються правами, установленими законодавством України, з обмеженнями, передбаченими для засуджених до громадських робіт чинним законодавством та вироком суду.

Контроль за виконанням покарання у виді громадських робіт покладається на кримінально-виконавчу інспекцію, а проведення індивідуально-профілактичної роботи за місцем проживання засудженого - на органи внутрішніх справ.

Виконання покарання у виді громадських робіт здійснюється на основі участі засуджених у суспільно корисній праці і контролю за їхньою поведінкою відповідно до вимог цього Кодексу.

Громадські роботи полягають у виконанні засудженим у вільний від основної роботи чи навчання час безоплатних суспільно корисних робіт, вид яких визначають органи місцевого самоврядування.

Покарання у виді громадських робіт відбувається за місцем проживання засудженого.

Кримінальний кодекс не передбачає можливості звільнення осіб, засуджених до цього покарання, від відбування його з випробуванням, умовно-дострокового їх звільнення від відбування цього покарання, а також заміни не відбутої частини цього покарання більш м'яким.

Даний вид покарання не повинен застосовуватись і до працівників міліції, оскільки вони постійно перебувають при виконанні службових обов'язків. Недоцільність їх застосування і до інших категорій працівників може бути визначена судовою практикою.

Особи, засуджені до покарання у виді громадських робіт, визнаються такими, що не мають судимості, якщо вони протягом року з дня відбуття цього покарання не вчинять нового злочину.

Порядок виконання цього виду кримінального покарання кримінально-виконавчими інспекціями Державного департаменту України регулюється главою 8 Кримінально-виконавчого кодексу України (ст.ст. 36-40) та спільним наказом Державного департаменту України з питань виконання покарань і МВС України N 270\1560 від 19.12.2003 року "Про затвердження Інструкції про порядок виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі, та здійснення контролю щодо осіб, засуджених до таких покарань."

Виконання вироків судів України без позбавлення волі покладено на 711 органів кримінально-виконавчої інспекції із загальною чисельністю 1088 працівників.

Керівництвом інспекції та її підпорядкованими органами постійно вживаються організаційно-практичні заходи, спрямовані на подальше забезпечення виконання вимог чинного законодавства, відомчих нормативних актів щодо забезпечення належного виконання вироків суду, дотримання засудженими порядку відбування покарання, недопущення скоєння ними повторних злочинів.

Порядок виконання покарання у виді громадських робіт.

Засуджені до громадських робіт перебувають на обліку в інспекції за місцем проживання.

Посадові особи інспекції та органів внутрішніх справ у своїй діяльності керуються вимогами чинного законодавства і несуть відповідальність відповідно до нього.

Функції, які здійснюються інспекцією під час виконання покарання у виді громадських робіт.

Працівники інспекції:

1. Ведуть персональний облік засуджених.

2. Роз'яснюють порядок і умови відбування покарання.

3. Погоджують з органами місцевого самоврядування перелік об'єктів, на яких засуджені відбувають громадські роботи, та види цих робіт.

4. Здійснюють контроль за додержанням умов відбування покарання засудженими і власником підприємства за місцем відбування засудженими громадських робіт.

5. Ведуть сумарний облік відпрацьованого засудженими часу.

6. Застосовують заходи заохочення та стягнення до засуджених.

7. Проводять реєстрацію засуджених.

8. Підтримують постійні контакти з власником підприємства для своєчасного отримання інформації про ухилення засуджених від відбування покарання, переведення на інше місце роботи, появу на роботі в стані сп'яніння, порушення громадського порядку.

9. Постійно підтримують контакти з органами внутрішніх справ, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх та службою у справах неповнолітніх при міських та районних держадміністраціях, а також з громадськими формуваннями.

10. Щомісяця перевіряють за обліками органів внутрішніх справ, чи притягувались вони до адміністративної відповідальності за порушення громадського порядку.

11. Направляють до відповідних органів внутрішніх справ подання про привід до інспекції засуджених, які без поважних причин не з'явилися за викликом до інспекції.

12. Здійснюють початкові розшукові заходи щодо осіб, місцезнаходження яких невідоме, та передають зібрані матеріали до відповідних органів внутрішніх справ для оголошення розшуку таких засуджених.

Функції органів внутрішніх справ з проведення індивідуально-профілактичної роботи із засудженими до покарання у виді громадських робіт:

Під час виконання покарання у виді громадських робіт відповідні органи внутрішніх справ:

Виконують:

1. Постанови суду та подання інспекції про розшук засуджених, місцезнаходження яких невідоме.

2. Подання інспекції про привід засуджених, які без поважних причин не з'явилися за викликом до інспекції.

3. Постанови судів про привід засуджених, які ухиляються від явки до них у зв'язку з розглядом кримінальних справ.

Здійснюють:

1. Організацію та контроль за прийманням, обліком, розсилкою вхідної та вихідної документації.

2. Затримання і доставляння до слідчих ізоляторів засуджених, притягнутих до кримінальної відповідальності за ухилення від відбування покарання.

3. Затримання за постановою суду засуджених, яких оголошено в розшук у зв'язку з ухиленням від відбування покарання, на строк до 30 діб.

4. За запитами інспекції надають інформацію щодо розшуку, притягнення до кримінальної або адміністративної відповідальності засуджених, які перебувають на обліку в цій інспекції.

5. Після порушення кримінальної справи стосовно особи, яка відбуває покарання, не пов'язане з позбавленням волі, слідчий або орган дізнання органів внутрішніх справ протягом 10 днів направляють до інспекції, у якій засуджений перебуває на обліку, копію постанови про порушення кримінальної справи та інформацію про обрання запобіжного заходу щодо засудженого.

Працівники служби дільничних інспекторів міліції та кримінальної міліції у справах неповнолітніх міських та районних органів внутрішніх справ:

1. Ведуть облік засуджених до громадських робіт.

2. З метою виправлення та недопущення скоєння засудженими нових злочинів проводять з ними індивідуально-профілактичну роботу.

3. Щомісяця здійснюють перевірки поведінки засуджених за місцем проживання, про результати яких у кінці кожного кварталу подають письмові довідки до інспекції щодо кожного засудженого окремо і додають до них матеріали перевірок (пояснення, рапорти, протоколи та ін.)

4. Виявляють факти порушення засудженими громадського порядку, застосування до них заходів адміністративного впливу і повідомляють про це інспекцію, уносять відповідні записи до профілактичних карток засуджених.

Умови відбування покарання у виді громадських робіт.

Засуджені до покарання у виді громадських робіт зобов'язанідотримуватися встановлених відповідно до законодавства порядку та умов відбування покарання, сумлінно ставитися до праці, працювати на визначених для них об'єктах і відпрацьовувати встановлений судом строк громадських робіт, з'являтися за викликом до кримінально-виконавчої інспекції, повідомляти інспекцію про зміну місця проживання, періодично з'являтися на реєстрацію до кримінально-виконавчої інспекції.

Поважними причинами неявки засудженого до кримінально-виконавчої інспекції в призначений строк визнаються:несвоєчасне одержання виклику, хвороба та інші обставини, що фактично позбавляють його можливості своєчасно прибути за викликом і які документально підтверджені.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 930

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безробітні можуть відбувати це покарання і в нічний час. | Із суми заробітку засудженого до виправних робіт провадиться відрахування в доход держави в розмірі , встановленому вироком суду, в межах від десяти до двадцяти відсотків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.