МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хмельницький - 2010Соціологія Анатомическоестроение изидия Сорали Parmelia reticulata Диффузные сорали клядонии Ареолированное слоевище Bellemerea alpina
Конспект лекцій для студентів усіх напрямів підготовки
Затверджено на засіданні кафедри філософії і політології Протокол №2 від 29 жовтня 2010 р.
Соціологія. Конспект лекцій для студентів всіх напрямів підготовки / Т.Й.Захарова, С.В.Маркова, В.П.Сосна, О.О.Кучерук. - Хмельницький: ХНУ, 2010.-104 с.
Укладачі: Захарова Т.Й., канд. філос. наук, доцент; Маркова С.В., канд. іст. наук, доцент; Сосна В.П., канд. філос. наук; доцент; Кучерук О.О., викладач.
Затверджено на засіданні кафедри філософії і політології Протокол №2 від 29 жовтня 2010 р. В С Т У П
У сучасному світі, у міру того як суспільство інтенсивно змінюється і набуває нових форм, постійно зростає потреба в розвитку та вдосконаленні системи соціологічного знання. Соціологія - це наука про життя людей у суспільстві, знань систематизованих й узгоджених, а також перевірених і підтверджених дослідженнями; система узагальнень і закономірностей, які фіксують, описують, пояснюють суттєві ознаки різноманітних явищ та процесів. Соціологія є наукою, яка не тільки відображає багатоманітність суспільного життя в теоретичній формі, а й практично впливає на його функціонування та розвиток. Соціальні трансформації стають значущими для представників найрізноманітніших професій, а соціологічний підхід все частіше є вихідним пунктом інтерпретації суспільної дійсності в самих різних її проявах. Розуміння логіки розвитку суспільства, його соціальної структури, механізмів і законів поведінки людей є важливою умовою формування фахівця сучасного цивілізованого суспільства. Професійна діяльність людини відбувається в суспільстві і є формою участі в суспільному поділі праці, тому професіоналізм полягає не лише у знанні технології діяльності, а й у здатності враховувати вплив соціальних явищ як на суспільне, так і власне життя. Конспект лекцій з дисциплін «Соціологія» відповідає робочій програмі нормативного курсу для студентів гуманітарних та технічних спеціальностей Хмельницького національного університету. У конспекті лекцій розглядаються актуальні проблеми теорії та історії соціології, зокрема визначається сутність соціологічної науки, її об’єкт, предмет, структура і функції. Суспільство аналізується як соціальна система у структурно-функціональному вимірі. Поряд з цим пропонуються основні спеціальні та галузеві соціологічні теорії, визначені програмою підготовки фахівців з вищою освітою, а також розкриваються методологія, принципи організації й технології проведення соціологічних досліджень. З метою оптимізації самостійної роботи студентів до кожної теми курсу подаються питання для самоконтролю.
Читайте також:
|
||||||||
|