МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Власний капітал бюджетних установ.Час: 2 год. Мета: визначити сутність та функції власного капіталу бюджетних установ; розкрити економічний зміст та завдання розрахунків у бюджетних установах; розглянути порядок організації розрахунків за платежами і податками до бюджету; розрахунків з іншими дебіторами і кредиторами тощо.
План:
3.1. Власний капітал бюджетних установ. 3.2. Особливості організації розрахункових операцій.
Література: 2 [58-69; 175-201], 3 [39-68], 4 [65-78], 5 [100-119; 133-161], 6 [27-37], 7 [25-58], 10, 14, 27,29,31.
У практичній діяльності бюджетних установ важливу роль відіграє власний капітал. Під власним капіталом бюджетних установ розуміють частину активів, що забезпечують функціонування та нормальний ритм роботи із здійснення основних функцій. Власний капітал виступає гарантією організації діяльності бюджетних установ. Він складається із сум створених фондів у необоротних активах, фондів у малоцінних та швидкозношуваних предметах, результатів виконання кошторисів та результатів переоцінок окремих активів. Фонд у необоротних активах - сума вкладення у фонд основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що перебувають у безпосередньому розпорядженні установи,з вирахуванням нарахованого зносу. Фонд у малоцінних і швидко - зношуваних предметах - сума вкладення у фонд у малоцінних і швидкозношуваних предметах, термін експлуатації яких не перевищує одного року. Результат виконання кошторису за загальним фондом - Фінансовий результат виконання кошторису установи за минулий бюджетний рік у частині загального фонду. Результат виконання кошторису за спеціальним фондом - Фінансовий результат виконання кошторису установи за минулий бюджетний рік у частині спеціального фонду. Результат переоцінок - Наводиться результат переоцінок матеріальних, матеріальних і фінансових активів, а також відображається сума курсових різниць від операцій в іноземній валюті, що склалася на кінець звітного періоду (у графі 3 записів не повинно бути). Необхідність створення цих фондів зумовлена такими причинами: 1) В момент придбання цих активів установа витрачає грошові кошти, що закладені в кошторисі установи на видатки по відповідних кодах на придбання цих активів, а для звітування та контролю за виконанням кошторисів у видатках необхідно відображати всю суму понесених витрат. 2) Придбані активи (необоротні та МШП) служать довгий час (рік або більше), при цьому вони частково втрачають свою вартість, що проявляється в нарахуванні зносу. Сума зносу не зменшує балансову вартість цих активів, а зменшує суму створених фондів. Завдяки цьому можна контролювати реальну вартість активів, що знаходяться на балансі установи. Через створення фондів установа чи вищий орган має можливість спостерігати за наявністю власних активів упродовж тривалого часу. Читайте також:
|
||||||||
|