МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перелік транспортно-експедиторських операцій при обслуговуванні вантажоодержувачів
Аналогічні схеми доцільно розробляти окремо для кожного виду відправок по головним елементам транспортного вузла. Їх використання дозволить впорядкувати планування ТЕО та контроль за її здійсненням, виявити вузькі місця, існуючі резерви часу в роботі основних виконавців, а також оцінити трудові витрати на виконання всього комплексу операцій. Також в конкретних умовах застосовуються і інші форми ТЕО. Їм відповідають комплекси операцій, які наведені в таблиці 2.3. Таблиця 2.3 – Форми організації ТЕО
3. Вибір раціональної форми організації транспортно-експедиторського (ТЕО)
Організаційна будова підприємств, що здійснюють обслуговування по чотирьох основних формах організації ТЕО, наведено на рисунках 1, 2, 3, 4. Основним управлінським підрозділом, пов'язаним з організацією робіт з ТЭО, є відділ транспортної експедиції та товарна контора. Вони включають групу планування та договорів, претензійну і розрахункову групи. Основними виробничими підрозділами автомобільної транспортної експедиції є транспортно-експедиторські відділення, що створюються при залізничних станціях. До складу відділення входять групи оперативного планування та розрахунків, центральна диспетчерська, а також виробничо-диспетчерські ділянки. Кількість відділень у підприємстві, що здійснюють ТЕО, визначається числом транспортних вузлів, по яких здійснюється завезення та вивіз вантажів. Спеціалізація виробничо-диспетчерських ділянок, що входять у відділення, і їх кількість залежать від обсягів і видів вантажу, що переробляє, розташування фронтів навантаження і розвантаження, наявності складів і виробничих площадок. Підприємства, що відповідають першій формі організації транспортної експедиції (рис. 1), виконують централізоване завезення і вивіз вантажів із транспортних вузлів, а також експедиторські операції й послуги. Їх раціонально створювати при здійсненні транспортно-експедиторського обслуговування вантажовідправників і вантажоодержувачів по одній або декількох близько розташованих станціях в умовах невеликих (до 200 тис. т. у рік) обсягів переробки вантажів. Розширення функцій при другій формі організації ТЕО (рис. 2) приводить до появи в складі відповідних підприємств відділів механізації вантажно-розвантажувальних робіт. Вантажно-розвантажувальні роботи можуть виконуватися як безпосередньо на території залізничних станцій, так і в розподільних центрах (автостанціях), а також у вантажовідправників і вантажоодержувачів. Підприємства другої форми організації ТЕО раціональні при обсягах завезення і вивозу вантажів в обсягах 200 - 350 тис. т. на рік і обслуговуванні недостатньо оснащених технічними засобами перевалки вантажів, вантажовідправників і вантажоодержувачів. Підставою для створення підприємств зазначеного типу є значні обсяги вантажів у контейнерах і потреба у вантажно-розвантажувальних роботах, які встановлюються в процесі обстеження. Якщо немає необхідності виділення відділу механізації в окремий підрозділ, його обов'язки розподіляються між відділами експлуатації й транспортної експедиції. На рис. 3 наведена зразкова організаційна будова підприємств третьої форми автомобільної транспортної експедиції, що виконують, крім розглянутих вище функцій, також і складську переробку вантажів. У цьому випадку управлінські ланки доповнюються групами організації складського господарства та складських вантажно-розвантажувальних робіт. Підприємства розглянутого типу доцільно створювати при обсягах перевезень 300 - 700 тис. т. на рік, а також при значній питомій вазі в структурі вантажів дрібних відправок. При цьому обсяги вантажів, що переробляються за прямим варіантом, невеликі і, відповідно, зростає роль складської переробки вантажів. У цьому випадку підприємства автомобільної транспортної експедиції можуть організовувати доставку вантажів оптимальними партіями з урахуванням технології роботи клієнтури. Найбільш повний комплекс транспортно-експедиторських операцій і послуг виконується комплексними транспортно-експедиторськими підприємствами четвертої форми організації ТЕО. У комплексних підприємствах за рахунок потужної виробничо-технічної бази, яка створюється, як правило, шляхом об'єднання транспортних цехів клієнтури, є реальні можливості повного і якісного задоволення потреб у транспортній експедиції. Крім того, зосередивши всі операції по доставці вантажів від відправника до станції примикання і від станції до вантажоодержувача, автомобільний транспорт загального користування за рахунок чіткої координації роботи всіх ланок транспортного процесу сприяє зниженню строків доставки вантажів і транспортних витрат. Комплексні підприємства доцільно створювати для транспортно-експедиторського обслуговування численної клієнтури при значних (більше 700 тис. т. на рік) обсягах завезення і вивозу вантажів із транспортних вузлів. З огляду на те, що однією з основних умов роботи таких підприємств є наявність потужної виробничо-технічної бази, важливим є створення можливості об'єднання під'їзних залізничних колій, що використовуються в недостатньому обсязі, вантажно-розвантажувальних механізмів, складів і вантажних площадок вантажовідправників і вантажоодержувачів.
.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|