Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні умови міжнародних договорів про надання інженерно-технічних послуг.

 

У залежності від характеру й обсягу наданих інжинірингових послуг, на практиці використовуються різні види договорів.

Інженерно-консультативні послуги зазвичай оформляються контрактом про надання інженерно-консультативних послуг чи договором про командирування спеціаліста для виконання певного виду робіт.

Інженерно-будівельні послуги зазвичай надаються на основі договору підряду чи контракту про технічне сприяння в будівництві.

Етапи формування угоди про надання інженерно-технічних послуг:

1. Врахування переліку усіх послуг в контракті купівлі-продажу обладнання.

2. укладання спеціальної угоди про експортні поставки і монтаж обладнання.

3. Укладання угоди про надання технічних послуг в доповнення до контракту купівлі-продажу обладнання.

Документ, який регулює діяльність надання інженерно-технічних послуг на міжнародному ринку, розроблений групою експертів з міжнародною торгівлі.


32. Франчайзинг.

 

Франчайзинг – організація бізнесу, за якою компанія (франчайзер) передає компанії (фроанчайзерові) право на продаж продукту чи послуги.

Франчайзер (франчайзиат) це компанія, що видає ліцензію або передає право користування своїм торговим знаком, ноу-хау.

Франчайзі (франшизіат) – це людина, компанія, що купує у франчайзера можливість навчання, отримання допомоги при створені бізнесу і виплачує сервісну плату (роялті).

Франшиза – повна бізнес система, яку франчайзер продає франчайзі.

Умови франчайзи:

1. Цілком прийнятний завдання, цінності з точки зору франчайзера.

2. Прийманні й правила і обов’язки в договорі.

3. Додержання операційних процедур і стандартів.

Види франчайзинг:

· Товарний франчайзинг (продукту) – продаж готового товару.

· Виробничий франчайзинг (виробництво безалкогольних виробів).

· Діловий франчайзинг (бізнесформат) Франчайзер продає ліцензію приватній особі чи компанії на право відкриття магазинів, кіосків, груп магазинів під ім’ям франчайзера.

Також:

- корпоративний – франчайзоотримувач керує мережею підприємств;

- конверсивний – діючи самостійно, підприємець переходить на роботу за договоромфранчайзингу і приєднується до системи франчайзних підприємств, що працюють під одним франчайзоотримувачем.


33. Зміст поняття "міжнародний туризм". Туристичні послуги

 

Операції по міжнародному туризму - це вид діяльності, спрямованої на надання різного виду туристичних послуг і товарів туристичного попиту з метою сприяння задоволення широкого кола культурних і духовних потреб іноземного туриста.

Міжнародний туризм складається з осіб, що виїжджають за кордон і не займаються там оплачуваною діяльністю.

Туризм спочатку розглядався як подорож. Термін "туризм" у перекладі з французького означає прогулянка, поїздка. Проте з розвитком економіки, коли потреба в подорожах різко виросла, з'явилися виробники послуг для таких подорожей, туризм стає товаром. Як товар туризм реалізується у формі послуг (матеріальних і нематеріальних).

Виникнення туризму як товару вимагало розвитку відповідної матеріально-технічної бази, наявності кваліфікованих кадрів по обслуговуванню туристів, цілеспрямованого і якісного управління туристичними господарськими суб'єктами.

У сучасних умовах туризм є одна з найбільш розвинених галузей світового господарства, форм зовнішньоекономічної діяльності.

До початку 90-х років частка туризму вже склала більше 10% світової торгівлі товарами й послугами, що дозволило йому зайняти третє місце після експорту нафти і автомобілів, а до 2005 р. туризм вийшов на перше місце.

Туристичний бізнес захоплює підприємців з багатьох причин, частково, це:

- невеликі стартові інвестиції;

- зростаючий попит на туристичні послуги;

- високий рівень рентабельності і мінімальний період окупності витрат.

У деяких зарубіжних країнах туризм є однією з пріоритетних галузей, внесок у валовий національний дохід яких складає 15-35%. До них відносяться Угорщина, Чехія, Австрія, Швейцарія, Італія, Франція, Іспанія, Португалія та ін.

Міжнародний туризм сьогодні істотно впливає на розвиток світогосподарських зв'язків, економіку окремих країн.

Розвиток туризму, ріст об'єму туристичних послуг збільшує кількість робочих місць. За оцінками спеціалістів, в даний час в туріндустрії працює більше 100 млн. чоловік, кожне 16-е робоче місце в світі приходиться на туризм, а до 2005 року кожен 8-й працездатний чоловік в світі буде зайнятий в цьому секторі.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  4. Аналогія як умовивід
  5. Артеріальний пульс, основні параметри
  6. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  7. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  8. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  9. Банк міжнародних розрахунків
  10. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг
  11. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  12. Банківська система та її основні функції




Переглядів: 1006

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інжиніринг | Форми і види міжнародного туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.