МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРИМІТКИКористування та тлумачення посилань Деякі моменти щодо користування та тлумачення посилань: (а) Посилання зазвичай розташовано наприкінці заголовка, якого воно стосується. Якщо заголовок складається із двох або більше частин, посилання розташовано після останньої частини, якої воно стосується. Як виняток, посилання не стосується всіх попередніх частин, але в таких випадках це видно з контексту.
Приклад: А47С СТІЛЬЦІ ТА КРІСЛА (сидіння, спеціально пристосовані для транспортних засобів D60N 2/00), ДИВАНИ, ЛІЖКА (Оббивка взагалі B68G)
б) Посилання, розміщене після заголовка класу, підкласу та групи, стосується всіх рубрик, що стоять ієрархічно нижче. в) У надрукованій версії Класифікації посилання з однієї групи до другої у тому самому підкласі містить тільки індекс останньої групи, не показуючи підкласу
Приклад: B62L 3/00 Приводи гальм ( приводи гальм, що спрацьовують при прикладанні зворотного зусилля до педалей B61L 5/00, боуденівські механізми F16C 1/10); їх монтування г) Якщо посилання вказує на групу, то вона найчастіше релевантна, але не обов’язково, що релевантна тільки вона. Зокрема, треба мати на увазі групи, що ієрархічно пов’язані з групою, вказаною у посиланні. д) Де дві чи більше частин об’єкта стосуються тієї самої рубрики. Вони розділені комою, індекси класифікації тієї рубрики подано тільки наприкінці посилання.
Приклад: А01М 221/00 Пристрій для знищування небажаної рослинності, наприклад бур’янів (біоциди, регулятори росту рослин F01N 25/00)
ж) Якщо посилання, які стосуються різних частин об’єкта, зроблені на рівні рубрики, вони розділені крапкою з комою і їх треба читати окремо.
Приклад: А01К 1/00 Стійлове утримання тварин; обладнання для цього (будівельні конструкції, особливості будування Е04; вентиляція споруд F24F). Виняток становить ситуація, коли значна частина формулювання та сама, у цих випадках спільне формулювання подано один раз та різні індекси розділено комою.
Приклад: А01Н 3/00 Способи модифікування фенотипів (А01Н 4/00 має перевагу; нехімічне оброблення з впливом на ріст рослин без утворення нових рослин A01G 7/00 ; хімічне обробляння A01N 25/00 - A01N 65/00) Примітки визначають або пояснюють специфічні слова, словосполуки чи область, охоплену рубрикою, або вказують, як класифікується об’єкт. Примітки можуть бути пов’язані з розділом, підрозділом, класом, підкласом,допоміжними заголовками або групою. Приклад: F42 Цей клас охоплює також засоби для практики або навчання, які мають аспекти імітування, хоча імітувальні пристрої взагалі належать до класу G09. B22F «Металевий порошок» охоплює порошок, що містять істотну частку неметалевих матеріалів. B01J 31/00 у цій групі наявністю води нехтують під час класифікування. Примітки застосовують тільки до тих рубрик, яких вони стосуються, та до відповідних підрубрик, але якщо є розбіжність із загальними вказівками, то пріоритет мають примітки. Наприклад, примітка (1), що стоїть після заголовка підкласу C08F , має пріоритет над приміткою, що стоїть після заголовка розділу С. Уся інформація, що міститься у примітках, пов’язаних із розділом, підрозділом або класом Класифікації, також подається у визначеннях підкласів, на обсяг яких впливає ця інформація .
Читайте також:
|
||||||||
|