Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



N Урок-КВК

Завдання тестового характеру,

Структура узагальнювального уроку

Виразне читання тексту.

Повторне читання .

Первинне читання.

4. Аналіз фактичного й образного змісту.

5. Узагальнювальна бесіда за текстом.

7. Творча робота на основі тексту.

Види аналізу художнього твору

Смисловий аналіз

- завдання, спрямовані на розуміння змісту твору,

Композиційний аналіз

визначення структури тексту, сюжетної лінії .

Лексико-стилістичний аналіз

з’ясування ідейно-тематичної основи твору, його образів та образотворчих засобів.

Емоційно-образний аналіз

опора на життєвий досвід учнів, формування розуміння естетичної цінності твору, його художньої краси незалежно від жанрової специфіки.

4-б/ Уроки узагальнення вивченого матеріалу

Завдання :

а) відновити в пам’яті учнів вивчене;

б) навчити знаходити асоціативні зв’язки у тематиці, змісті прочитаних творів, інакше кажучи, розкрити учням прийоми узагальнення;

в) сприяти розвиткові логічного мислення: порівняння спільних рис героїв, встановлення причинових зв’язків в описуваних явищах;

г) добором нового матеріалу до теми розвивати пізнавальну діяльність дітей.

д) розвивати мовленнєву діяльність учнів;

е) залучати набутий досвід, давати оцінку.

n В структурі узагальнювального уроку немає таких етапів:

- перевірки домашнього завдання за попередньою темою,

- пояснення нового матеріалу,

- роботи над частинами тексту.

!!!

Основна частина уроку – це повторення і узагальнення вивченого.

Види роботи на уроках узагальнення вивченого матеріалу

1/ повторювально-узагальнювальні бесіди, в ході яких діти згадують твори, що відповідають певній темі, читають уривки; дають оцінку прочитаному;

2/ переказування різного типу: вибіркове, коротке, творче, що завершуються узагальненням, формулюванням головної ідеї вивченої теми;

3/ різні види читання за книгою і напам’ять (цілеспрямований добір уривків);

4/ включення ігрових елементів : вікторини, ребуси,

5/ робота з блоками “ Пригадайте, поміркуйте ”, “Приготуйтеся до останнього уроку з “Читанкою”,

5/ розповідь учителя як підсумок, доповнення до узагальнень учнів.

4-г/ Нестандартні уроки читання

Це оригінальні авторські розробки уроків, нестандартні за формою проведення.

n Урок-свято “ День народження букви Е”

n Урок-засідання театру юного читця

n Урок-мандрівка до країни Читанії

n Урок-гра “ Знавці казок ”

n Урок-парад літературних героїв

n Урок - брейн-рінг за творчістю Тараса Шевченка

n Урок –конкурс на кращого декламатора твору про…

Див.: В.І. Куріпта. Нестандартні уроки читання. 1-2 клас, 3-4 клас. – Х .: Основа, 2007. – 160 с.

Контроль й оцінювання якості читацької діяльності учнів




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи опрацювання тексту | Розділи сучасної біохімії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.