МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
N Урок-КВКЗавдання тестового характеру, Структура узагальнювального уроку Виразне читання тексту. Повторне читання . Первинне читання. 4. Аналіз фактичного й образного змісту. 5. Узагальнювальна бесіда за текстом. 7. Творча робота на основі тексту. Види аналізу художнього твору Смисловий аналіз - завдання, спрямовані на розуміння змісту твору, Композиційний аналіз визначення структури тексту, сюжетної лінії . Лексико-стилістичний аналіз з’ясування ідейно-тематичної основи твору, його образів та образотворчих засобів. Емоційно-образний аналіз опора на життєвий досвід учнів, формування розуміння естетичної цінності твору, його художньої краси незалежно від жанрової специфіки. 4-б/ Уроки узагальнення вивченого матеріалу Завдання : а) відновити в пам’яті учнів вивчене; б) навчити знаходити асоціативні зв’язки у тематиці, змісті прочитаних творів, інакше кажучи, розкрити учням прийоми узагальнення; в) сприяти розвиткові логічного мислення: порівняння спільних рис героїв, встановлення причинових зв’язків в описуваних явищах; г) добором нового матеріалу до теми розвивати пізнавальну діяльність дітей. д) розвивати мовленнєву діяльність учнів; е) залучати набутий досвід, давати оцінку. n В структурі узагальнювального уроку немає таких етапів: - перевірки домашнього завдання за попередньою темою, - пояснення нового матеріалу, - роботи над частинами тексту. !!! Основна частина уроку – це повторення і узагальнення вивченого. Види роботи на уроках узагальнення вивченого матеріалу 1/ повторювально-узагальнювальні бесіди, в ході яких діти згадують твори, що відповідають певній темі, читають уривки; дають оцінку прочитаному; 2/ переказування різного типу: вибіркове, коротке, творче, що завершуються узагальненням, формулюванням головної ідеї вивченої теми; 3/ різні види читання за книгою і напам’ять (цілеспрямований добір уривків); 4/ включення ігрових елементів : вікторини, ребуси, 5/ робота з блоками “ Пригадайте, поміркуйте ”, “Приготуйтеся до останнього уроку з “Читанкою”, 5/ розповідь учителя як підсумок, доповнення до узагальнень учнів. 4-г/ Нестандартні уроки читання Це оригінальні авторські розробки уроків, нестандартні за формою проведення. n Урок-свято “ День народження букви Е” n Урок-засідання театру юного читця n Урок-мандрівка до країни Читанії n Урок-гра “ Знавці казок ” n Урок-парад літературних героїв n Урок - брейн-рінг за творчістю Тараса Шевченка n Урок –конкурс на кращого декламатора твору про… Див.: В.І. Куріпта. Нестандартні уроки читання. 1-2 клас, 3-4 клас. – Х .: Основа, 2007. – 160 с. Контроль й оцінювання якості читацької діяльності учнів
|
||||||||
|