МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
N Урок-КВКЗавдання тестового характеру, Структура узагальнювального уроку Виразне читання тексту. Повторне читання . Первинне читання. 4. Аналіз фактичного й образного змісту. 5. Узагальнювальна бесіда за текстом. 7. Творча робота на основі тексту. Види аналізу художнього твору Смисловий аналіз - завдання, спрямовані на розуміння змісту твору, Композиційний аналіз визначення структури тексту, сюжетної лінії . Лексико-стилістичний аналіз з’ясування ідейно-тематичної основи твору, його образів та образотворчих засобів. Емоційно-образний аналіз опора на життєвий досвід учнів, формування розуміння естетичної цінності твору, його художньої краси незалежно від жанрової специфіки. 4-б/ Уроки узагальнення вивченого матеріалу Завдання : а) відновити в пам’яті учнів вивчене; б) навчити знаходити асоціативні зв’язки у тематиці, змісті прочитаних творів, інакше кажучи, розкрити учням прийоми узагальнення; в) сприяти розвиткові логічного мислення: порівняння спільних рис героїв, встановлення причинових зв’язків в описуваних явищах; г) добором нового матеріалу до теми розвивати пізнавальну діяльність дітей. д) розвивати мовленнєву діяльність учнів; е) залучати набутий досвід, давати оцінку. n В структурі узагальнювального уроку немає таких етапів: - перевірки домашнього завдання за попередньою темою, - пояснення нового матеріалу, - роботи над частинами тексту. !!! Основна частина уроку – це повторення і узагальнення вивченого. Види роботи на уроках узагальнення вивченого матеріалу 1/ повторювально-узагальнювальні бесіди, в ході яких діти згадують твори, що відповідають певній темі, читають уривки; дають оцінку прочитаному; 2/ переказування різного типу: вибіркове, коротке, творче, що завершуються узагальненням, формулюванням головної ідеї вивченої теми; 3/ різні види читання за книгою і напам’ять (цілеспрямований добір уривків); 4/ включення ігрових елементів : вікторини, ребуси, 5/ робота з блоками “ Пригадайте, поміркуйте ”, “Приготуйтеся до останнього уроку з “Читанкою”, 5/ розповідь учителя як підсумок, доповнення до узагальнень учнів. 4-г/ Нестандартні уроки читання Це оригінальні авторські розробки уроків, нестандартні за формою проведення. n Урок-свято “ День народження букви Е” n Урок-засідання театру юного читця n Урок-мандрівка до країни Читанії n Урок-гра “ Знавці казок ” n Урок-парад літературних героїв n Урок - брейн-рінг за творчістю Тараса Шевченка n Урок –конкурс на кращого декламатора твору про… Див.: В.І. Куріпта. Нестандартні уроки читання. 1-2 клас, 3-4 клас. – Х .: Основа, 2007. – 160 с. Контроль й оцінювання якості читацької діяльності учнів
|
||||||||
|