Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закінчення

Організаційно-методичні вказівки

Ю.І. Котасонов. Проектування артилерійських снарядів (Методичні рекомендації до курсового проекту) СВМІ, 2006-114с.

Розрахунково - графічна робота РГР 1

Організаційно-методичні вказівки

Практичне заняття № 5

Тема: « Робота пристроїв станції візування ракет (СВР) ».

Навчальна ціль:Вивчити функціонування СВР та її елементів в ході стрільби ЗКР МД.

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми та слайди щодо до ЗКР ОСА, стенди і матчасть лабораторії кафедри РАО, навчальна література.

 

 

Питання:

1. Робота СВР на різних етапах наведення ракети націль

2. Робота пристроїв:

- антенного пристрою;

- приймальної станції;

- системи виявлення сигналу помилки СУ (режими) .

 

Навчальна література :

1. І.П.Кошарский „Система управления ЗРК МД”. Учебное пособие. ЧВВМУ, 1989.

 

 

 

Для підготовки до ПЗ-3 курсанти повинні повторити лекцію Л-33 з питанням „Станція візування ракет”, знати призначення, ТТХ, склад елементів СВР і взаємні зв'язки СВР з іншими елементами СУ ЗРК. На занятті кожному курсанту необхідно мати навчальний посібник [ 1 ] і конспект лекцій .

 

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 

Тема: « Розрахунки розмірів снаряду артилерійської системи »

Навчальна ціль:отримання практичних навиків обґрунтування і розрахунку габаритних характеристик артилерійських снарядів основного призначення .

Навчально-матеріальне забезпечення: стенди , плакати щодо проектування артилерійських снарядів аудиторії № 1-145, 1-151, навчальна література.

 

 

Питання:

1.. Обґрунтування розмірів головної частини снаряда

2. Обґрунтування розмірів циліндрової частини.

3.Обґрунтування розмірів, обрису снаряда після внутрішніх габаритів та побудова креслення снаряда.

Навчальна література :

2. ГОСТ В 20132-84 Зброя артилерійська (терміни і визначення).

3. ГОСТ В 20134-84. Зброя артилерійська. Група ствольно-затворної артилерійської зброї. Терміни і визначення

4. К.К. Савельєв, Г.О.Ткаченко. Будова боєприпасів СВМІ, 2008.,-224 с.

 

 

Заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до проведення розрахунково – графічних робіт .

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

виконати розрахунки і представити письмові звіти для перевірки .

 

Розглянуті в курсі дисципліни питання про принципи побудови артилерійських боєприпасів, ракет, систем і комплексів для їх бойового використання, є безумовно ключовими в осмисленні фахівцями – боєприпасниками свого місця службової діяльності в мирний і воєнний час.

Не дивлячись на те, що основне завдання фахівців із зберігання поміщене у виконанні правил заощадження, все ж таки потрібно підкреслити перспективу звернення в майбутньому з новими типами боєприпасів.

Зразки боєприпасів, що перебувають на озброєнні, за оцінкою зарубіжних військових фахівців, не можуть повною мірою задовольняти потреби сучасного бою, що ростуть. Так, вірогідність ураження броньованих цілей на дальності більше 2000 м складає 30-50 відс. Подальше підвищення точності стрілянини, збільшення дальності і вірогідності ураження цілей можливо за рахунок вдосконалення конструкції боєприпасів, а також створення їх нових типів.

Одним з найперспективніших напрямів вдосконалення артилерійських боєприпасів є створення керованих снарядів. Так, ведуться НІОКР по створенню високоточних боєприпасів, призначених для поразки броньованої техніки, а також бойових вертольотів на малих і надмалих висотах. До них пред'являються наступні основні вимоги: реалізація концепції "вистрілив - забув", висока бойова ефективність і надійність, можливість застосування на сучасних бойових танках без конструктивних змін озброєння. . Конструктивно це забезпечується оснащенням його датчиком радіолокації, що працює в міліметровому діапазоні, і розташуванням заряду, що формує ударне ядро, поперечної подовжньої осі снаряда. За оцінкою американських фахівців, даний боєприпас буде набагато ефективніший за бронебійні підкаліберні снаряди на граничних дальністях стрілянини прямим наведенням, особливо при виконанні вогняних завдань по поразці броньованої техніки за складками місцевості або за штучними перешкодами.

При створенні снарядів передбачалося значно підвищити вірогідність попадання в ціль завдяки головці радіолокації самонаведення і збільшити бронепробіваємость сердечника за рахунок розгону снаряда на кінцевій ділянці траєкторії (за допомогою твердопаливного ливного ракетного прискорювача) до 1650 м/с при початковій швидкості близько 1100 м/с.

Головні зусилля по вдосконаленню боєприпасів гармат зосереджені на реалізації концепції ураження цілей, особливо танків, з першого пострілу на дальностях 2,5-3 км., а в перспективі до 6 км. Для досягнення цього необхідно зменшити час польоту снаряда, звести до мінімуму помилки при підготовці до стрілянини і збільшити результативність дії з мети на граничній дальності ефективного вогню. Особливу увагу фахівці приділяють підвищенню вражаючої здатності бронебійно-підкаліберних і кумулятивних снарядів по багатошаровій броні з динамічним захистом.

Збільшити початкову швидкість бронебійно-підкаліберних снарядів і швидкість зустрічі з метою планується шляхом застосування високоенергетичних порохів і рідких метальних речовин, а також створення бронебійних активно - реактивних снарядів з твердопаливними реактивними прискорювачами. Крім того, намічається здійснити такі заходи, як подовження сердечника (збільшення співвідношення його довжини і діаметру до 30), використання нових легенів високоміцних матеріалів для провідного пристрою, зокрема пластмас типу нейлону і композиційних матеріалів, армованих вуглеводневими волокнами, що дозволяють істотно понизити масу цього пристрою, а також розробка тандемних снарядів з двома сердечниками і збільшення калібру.

З метою вдосконалення кумулятивних снарядів передбачаються наступні заходи: модернізація конструкції кумулятивного вузла і підвищення точності його виготовлення, застосування нових матеріалів і сплавів для створення облицьовування кумулятивної воронки, оптимізація форми кумулятивної воронки, підвищення потужності розривного заряду (заміна гексогена октогеном і іншими могутнішими вибуховими речовинами) і однорідності структури вибухових речовин (застосування пастоподібних ВВ), збільшення тривалості дії детонаційного тиску, розробка кумулятивних зарядів тандемного типу і раціональне конструктивне вирішення комбінацій кумулятивних вузлів (два послідовні заряди, заряд з бронебійним сердечником, ударне ядро з бронебійним сердечником і т. д.), створення снарядів з кумулятивними зарядами типу "ударне ядро" для поразки танків зверху при прольоті над ними. На думку зарубіжних фахівців, удосконалення кумулятивних зарядів дозволить збільшити бронепробіваємость гомогенної катаної броні (наприклад, 120-мм снаряд зможе пробити таку броню завтовшки 300 мм і більш).

Таким чином, розвиток боєприпасів йде у напрямі поліпшення основних тактико-технічних характеристик: підвищення бронепробіваємості; збільшення початкових швидкостей снарядів; підвищення ефективної дальності стрілянини; зменшення розсіювання снарядів при стрілянині і розробки нових типів боєприпасів.

У свою чергу це викличе і нові принципи в організації все видів робіт по зберіганню і заощадженню артилерійських і ракетних боєприпасів.

В даний час на основі теоретичних досліджень військової науки, досягнень військової педагогіки і психології і бойового досвіду склалася досить струнка система навчання і виховання особового складу Збройних Сил для ведення бойових дій і рішення бойових задач, Отже, до рішення цих конкретних задач необхідно готувати особовий склад.

Однак, рішення цих задач можливо тільки при наступних умовах:

по-перше, необхідно правильно визначити характер майбутньої війни і на цій основі визначити чому потрібно учити особовий склад;

по-друге, необхідно знайти форми і методи навчання, що забезпечували б найкраще засвоєння способів рішення поставлених бойових задач.

 

 


Читайте також:

  1. Броматометрія, зворотне титрування, з йодометричним закінченням
  2. Вивчення основи слова і закінчення
  3. Вивчення стороною захисту матеріалів кримінальної справи після закінчення досудового слідства.
  4. Закінчення .
  5. Закінчення процесуального строку тягне втрату права на вчинення процесуальної дії.
  6. Закінчення робіт. Закриття наряду.
  7. Закінчення родового відмінка іменників чоловічого роду ІІ відміни однини як місце морфологічного ризику.
  8. Закінчення схеми 6.3
  9. Звільнення від відбування покарання у зв'язку із закінченням строків давності виконання обвинувального вироку
  10. Звільнення України від німецько-фашистських загарбників. Закінчення Другої світової війни. Внесок українського народу в розгром фашизму.
  11. Лекція 12. ЗУПИНЕННЯ І ЗАКІНЧЕННЯ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 33 | Функції грошей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.