МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮЗагальна Навчальна мета Медико-генетичне консультування. Обґрунтування теми. За даними ВООЗ, близько 5% населення мають спадкові відхилення. З них на вроджені вади розвитку припада близько 2%, хромосомних хвороб 0,4-0,7%, моногенних майже 1%, хвороб із спадковою схильністю 0,7-1%. В осіб із спадковою патологією часто знижена соціальна адаптація, порушений фізичний та інтелектуальний розвиток. Майже 75% з них мають значну та невиправну інвалідність. Для вирішення пробдем діагностики та лікування спадкової патології використовується медико-генетичне консультування. Вивчити завдання, які стоять перед медико-генетичними консультаціями. Студент повинен знати: -Порядок направлення пацієнтів на медико-генетичне консультування в обласний та регіональний центри медичної генетики. Студент повинен уміти: -зібрати геніологічний анамнез та проаналізувати його; -призначити в залежності від підозри на спадкову патологію лабораторне та інструментальне обстеження хворому. Студент повинен оволодіти практичними навичками: - аналізувати зібраний геніологічний анамнез та робити попередній висновок; -трактувати результати лабораторного та інструментального обстеження хворого.
1. Яка головна мета медико-генетичного консультування? 2. В яких випадках необхідно направити хворих на консультацію? 3. В яких випадках при плануванні вагітності ризик спадкової патології вважається середнім ? 4. За якою формулою визначається ризик вродженої патології, коли в одного з батьків пробанда має місце мозаїцизм лімфоцитів периферійної крові? 5. Що таке пренатальна діагностика?
Тести 1. Що є метою медико-генетичного консультування? А. Допомога родині в прийнятті правильного рішення щодо подальшого народження дитини або кращого адаптування до життя, коли в родині вже є хворий на спадкову патологію. Б. Попередити народження дитини з вродженою патологією; В. Забезпечити адекватну терапію дитині з вродженою патологією; Г. Дати інформацію сім”ї про можливість народження здорової дитини. 2. При якому ризику народження дитини з мутаціями не обмежується дітонародження? А. Коли ризик повторення хвороби до 5%; Б. Коли ризик повторення хвороби до 15%; В. Коли ризик повторення хвороби до 25%; Г. Коли ризик повторення хвороби до 45%; Д. Коли ризик повторення хвороби до 75%. 3.Скільки рівнів має медико-генетична служба України? А. 4 рівні; Б. 2; В. 3; Г. 5; Д. 6 . 4. Що включає в себе третинна профілактикаспадкових хвороб? А. Заходи впливу на хворих людей (усунення ускладень спадкових хвороб через адекватну реабілітацію і корекцію, що проводиться після народження); Б. Заходи, спрямовані на попередження вроджених вад розвитку. В. Заходи проводяться серед здорового населення шляхом зменшення чи усунення факторів ризику; Г. Це заходи для усунення розвитку хвороб через ранню діагностику та лікування. Д. Заходи пренатальної діагностики. 5.В який заклад направляються вагітні на пологи при виявлення у них вад розвитку, що потребують корекції зразу після народження дитини? А. В інститут педіатрії, акушерства та гінекології АМН України, де проводиться подальше спостереження та оперативне лікування; Б. В обласний пологовий будинок; В. У міжрегіональний медико-генетичний центр; Г. В обласну медико-генетичну консультацію; Д. У профільний, встановленій вродженій патології республіканський центр.
Читайте також:
|
||||||||
|