МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні симптоми ураження Мз у людини.1. Дистонія – порушення тонусу м’язів, що спричинюється порушенням впливу Мз на стовбурові рухові ядра (ретикулярна формація,вестибулярні ядра) і на мотонейрони СМ, і на м’язи тулуба та проксимальних відділів кінцівок. Після екстирпації мозочка підвищується тонус, а потім знижується. 2. Дизеквілібрія – порушення здатності підтримувати рівновагу. 3. Атаксія – невпорядкованість рухів (порушення координації рухів). Появляється у вигляді: А) дисметрія – порушення амплітуди рухів; Б) порушення направленості рухів. В основі атаксії лежать порушення координації м’язів агоністів та антагоністів. 4. Асинергія – порушення злагодженості рухів. В основі – порушення координації скорочення м’язів-агоністів. 5. Астенія – швидка втомлюваність. Вона пов’язана з виконанням великої кількості «зайвих» рухів для досягнення мети (гіперкінез). 6. Адіадохокінез – порушення синхронного виконання рухів, їх послідовності та швидкості. Це спостерігається при про нації та супінації кистей обох рук. 7. Дисметрія – порушення рівномірності і амплітуди рухів. Н-д, при пальценосовій пробі хворий не може із заплющеними очами попасти у кінчик носа. 8. Дизартрія - порушення артикуляції мови. При ураженні мозочка виникають також ністагм очних яблук, запаморочення, деякі вегетативні порушення. Все це свідчить про те, що мозочок передусім впливає на рухові функції. 4.Функціонально-структурна організація лімбічної системи. Її роль в забезпеченні емоцій. До складу лімбічної системи входять: 1. Лімбічна кора – гіпокамп, гіпокампова закрутка, поясна закрутка, нюховий мозок. 2. Підкіркові утворення – мигдалеподібне ядро, лімбічні ядра таламуса, ядра перегородки, гіпоталамус. 3. Лімбічна частина РФ середнього мозку. Структури ЛС пов’язані між собою чисельними кільцевими зв’язками, що забезпечує можливість тривалої рециркуляції збудження в системі. ЛС отримує інформацію практично від усіх рецепторів організму за рахунок аферентних зв’язків з: - лімбічними ядрами таламуса; - РФ середнього мозку; - Чисельних рецепторів гіпоталамуса (осмо-, термо-, глюко-, тощо). Всі ці структури отримують інформацію від усіх рецепторів, окрім нюхових. Такий обширний аферентний вхід дозволяє ЛС контролювати стан організму і ситуацію, в якій він знаходиться. Лімбічна система забезпечує: 1. Формування мотивацій – стан організму, що виникає на базі потреби і змушує здійснювати реакцію, спрямовану на задоволення даної потреби. 2. Формування емоцій – стан організму, що виникає на базі потреби (з урахуванням можливості її задоволення) і мобілізують можливості організму для задоволення даної потреби, а також дозволяють швидко оцінювати інформацію, що надходить з точки зору її значення для задоволення даної потреби.
Читайте також:
|
||||||||
|