МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні симптоми ураження Мз у людини.1. Дистонія – порушення тонусу м’язів, що спричинюється порушенням впливу Мз на стовбурові рухові ядра (ретикулярна формація,вестибулярні ядра) і на мотонейрони СМ, і на м’язи тулуба та проксимальних відділів кінцівок. Після екстирпації мозочка підвищується тонус, а потім знижується. 2. Дизеквілібрія – порушення здатності підтримувати рівновагу. 3. Атаксія – невпорядкованість рухів (порушення координації рухів). Появляється у вигляді: А) дисметрія – порушення амплітуди рухів; Б) порушення направленості рухів. В основі атаксії лежать порушення координації м’язів агоністів та антагоністів. 4. Асинергія – порушення злагодженості рухів. В основі – порушення координації скорочення м’язів-агоністів. 5. Астенія – швидка втомлюваність. Вона пов’язана з виконанням великої кількості «зайвих» рухів для досягнення мети (гіперкінез). 6. Адіадохокінез – порушення синхронного виконання рухів, їх послідовності та швидкості. Це спостерігається при про нації та супінації кистей обох рук. 7. Дисметрія – порушення рівномірності і амплітуди рухів. Н-д, при пальценосовій пробі хворий не може із заплющеними очами попасти у кінчик носа. 8. Дизартрія - порушення артикуляції мови. При ураженні мозочка виникають також ністагм очних яблук, запаморочення, деякі вегетативні порушення. Все це свідчить про те, що мозочок передусім впливає на рухові функції. 4.Функціонально-структурна організація лімбічної системи. Її роль в забезпеченні емоцій. До складу лімбічної системи входять: 1. Лімбічна кора – гіпокамп, гіпокампова закрутка, поясна закрутка, нюховий мозок. 2. Підкіркові утворення – мигдалеподібне ядро, лімбічні ядра таламуса, ядра перегородки, гіпоталамус. 3. Лімбічна частина РФ середнього мозку. Структури ЛС пов’язані між собою чисельними кільцевими зв’язками, що забезпечує можливість тривалої рециркуляції збудження в системі. ЛС отримує інформацію практично від усіх рецепторів організму за рахунок аферентних зв’язків з: - лімбічними ядрами таламуса; - РФ середнього мозку; - Чисельних рецепторів гіпоталамуса (осмо-, термо-, глюко-, тощо). Всі ці структури отримують інформацію від усіх рецепторів, окрім нюхових. Такий обширний аферентний вхід дозволяє ЛС контролювати стан організму і ситуацію, в якій він знаходиться. Лімбічна система забезпечує: 1. Формування мотивацій – стан організму, що виникає на базі потреби і змушує здійснювати реакцію, спрямовану на задоволення даної потреби. 2. Формування емоцій – стан організму, що виникає на базі потреби (з урахуванням можливості її задоволення) і мобілізують можливості організму для задоволення даної потреби, а також дозволяють швидко оцінювати інформацію, що надходить з точки зору її значення для задоволення даної потреби.
Читайте також:
|
||||||||
|