Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ризики непередбаченої конкуренції та причини їх виникнення

Таблиця 7.10

Таблиця 13.9

Ризики взаємодії з контрагентами і партнерами у процесі організації продаж продукції (послуг) та причини їх виникнення

Вид ризиків Причини виникнення
Ризики неефективної реклами · неадекватний вибір виду реклами, стратегії поведінки підприємства на ринку; · недостатність або надмірна кількість реклами за інтенсивністю, частотою доведення її у різних формах до об’єкту впливу; · невизначеність преференції споживачів (чи потенційних споживачів), що зумовлює імовірність недостатності чи надлишку реклами; · помилки у сегментації реклами (неточність при підготовці різних, за змістом, рекламних акцій; · помилки у виборі форми реклами (наприклад, розсилка рекламних матеріалів через електронну пошту, при тому, що багато споживачів її не мають); · технічні помилки (імовірність неотримання адресатом рекламної інформації); · використання підприємством-виробником послуг недостатньо компетентних рекламних фірм
Ризики переоцінки маркетингових принципів збуту та недовикористання чи неефективного застосування трансфертних моделей реалізації продукту · недостатність коштів, асигнованих підприємством для купівлі часток у капіталі ключових постачальників ресурсів і покупців продукції, для забезпечення підприємству пільгових умов; · недостатніх часток власного капіталу, що виділяються для реалізації; · надлишок коштів, які підприємство спрямовує для забезпечення злиття з ключовими контрагентами, що може спричинити критичний фінансовий стан; · небезпека відносно вибору фірмою, яка приймає рішення щодо асоціації капіталів, не надто критичних (особливо важливих) чи недостатньо корисних та сильних об’єктів.
Ризики входження у договірні відносини з недієздатними чи неплатоспроможними партнерами Укладання угод на закупівлю ресурсів чи надання послуг з постачальниками, які: · не в змозі виконати власні зобов’язання через відсутність необхідного потенціалу чи коштів для цього; · неправомірні входити до такого роду договірних відносин; · не мають наміру виконувати власні договірні зобов’язання; · намічають будь-які глобальні зміни у власній фірмі
Ризики затримки партнерами поточних договірних зобов’язань · імовірність порушення чи неузгодженості строків робіт, платежів, доходів під час проведення фірмою власної господарської діяльності: · наявність стратегії одного з контрагентів підприємства, що націлена на прояв тиску на нього з метою прийняття на себе будь-яких зобов’язань, що не обговорені раніше; · наслідки реалізації даного виду ризику у них з боку їх контрагентів
Ризики виходу партнерів із спільної діяльності · наявність невизначеності у прогнозуванні поведінки партнерів власної діяльності
Ризики блокування договірних відносин з партнерами · неякісно складені (недостатньо узгоджені) контракти з партнерами

Ризики непередбаченої конкуренції обумовлені наявністю невизначеності, яка існує на ринку щодо розробки стратегії поведінки ринкових суб’єктів (табл.13.10).

Вид ризиків Причини виникнення
Ризики виходу на продуктовий ринок фірми багатопрофільних (диверсифікованих) фірм із інших галузей) · поява у фірм із інших галузей перспективних побічних результатів щодо даної галузі в процесі розробок нових продуктів та технологій. · імовірність диверсифікації інших підприємств у бік виробництва даного продукту, у випадку, якщо стратегія фірми заснована на виведенні на ринок інноваційного продукту, орієнтованого на нову, більш продуктивну технологію, причому існує велика ймовірність того, що рівень його рентабельності буде вищим за середньогалузевий.
Ризик зародження нових підприємств-конкурентів Зародження місцевих молодих фірм, що є наслідком: · впровадження у виробничу практику досягнень НТП, в результаті якого з’являються нові технології виробництва базового продукту, що значно поліпшують його споживчі властивості; · організації нових фірм аналогічної спеціалізації, як новими особами, що раніше не приймали участі у цьому напрямі бізнесу, так і групою осіб носіїв базисного ноу-хау, що раніше працювали на дану фірму.
Ризик експансії на місцевий ринок з боку закордонних експортерів Бажання зовнішніх товаровиробників заповнити ринкову нішу, що з’явилася (при цьому фірми раніше або не пропонували на даному ринку своїх товарів, або пропонували їх в обмеженій кількості.
Ризик конкуренції з боку аналогів (замінників) продуктів, що продаються фірмою Розвиток НТП, який виражається у появі (створенні) : · альтернативних продуктів (товарних аналогів) і їх основна орієнтація буде на задоволення потреб покупців у базовому продукті; · альтернативних способів задоволення потреб, що мають місце на ринку.

Імовірність виникнення втрат фінансових ресурсів у зв’язку з непередбаченими змінами у обсягах, дохідності, вартості капіталу, структурі активів та пасивів обумовлює виникнення фінансових ризиків, класифікацію яких представлено на рис.7.1.

 

Рис. 13.1. Фінансові ризики

Розглянемо детально кожен вид фінансових ризиків та причини їх виникнення. Ризики, пов’язані з купівельною спроможністю грошей, включають:

Ø інфляційний ризик — ризик того, що при зростанні темпів інфляції, одержувані грошові прибутки знецінюються з погляду реальної купівельної спроможності швидше, ніж зростають;

Ø дефляційний ризик — ризик того, що при зростанні темпів дефляції, відбувається падіння рівня цін, погіршення економічних умов підприємництва і зниження прибутків;

Ø валютний ризик — імовірність появи валютних втрат, пов’язаних зі зміною курсу однієї іноземної валюти щодо іншої, при проведенні зовнішньоекономічних, кредитних та інших валютних операцій;

Ø ризики ліквідності — імовірність появи втрат при реалізації цінних паперів або інших товарів через зміну оцінки їх якості та споживчої вартості.

Класифікацію ризиків, пов’язаних з купівельною спроможністю грошей та причини їх виникнення подано в табл.7.11.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. XVII ст.). Виникнення козацтва.
  3. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  4. Антипод конкуренції.
  5. Античний Рим: економічні причини розвитку і занепаду
  6. Аудиторські ризики
  7. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  8. Банківські ризики та їх характеристика
  9. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  10. Банкрутство підприємства: причини, оцінка ймовірності настання та наслідки
  11. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  12. Безробіття і зайнятість населення: причини, види та наслідки




Переглядів: 2167

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення | Інвестиційні ризики та причини їх виникнення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.