МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індійське кіноІндійська кіноіндустрія є найбільшою у світі, а її голоні кіт матографічний майданчик розташований у Боллівуді в мем'їміолісі Мум баї (колишній Бомбей). Продуктивність індійської кіноіндуотрії ію над 1000 кінострічок на рік. Усесвітнього визнання здобуло авторське індійське кіно, нрен ставниками якого є відомі режисери С. Рай та М. Сен. 1968 р. Сен опублікував «Маніфест нового кіно», у якому іти нм кав колег до зближення мистецтва з життям, відмови від компромісу з комерційним кіно, до орієнтування на інтелектуального гнядичи, мни недорогих картин у співтворчості з театральними акторами ори ми. Основні положення цього документа були втілені у фільмі М. Сена «Бхуван Шом» (1969). 11 по один із найважливіших видів мистецтва сучасної Індії. В ін- пк кінострічках відображаються культурні, особливості країни та .іотільпа самобутність. Найпопулярнішими акторами Боллівуду її А. Хан та Р. Мукхерджі. Від 1971 р. Індія утримує перше у гніті л виробництва художніх фільмів. Серед відомих індійських ріток фільми соціального спрямування: «Бродяга» (реж. Р. Ка- і Мити Індія» (реж. Мехбуба), «Помста і закон» (реж. Р. Сіппі), «Мес- (реж. II. Чакраварті). ^ м і п н я танцювати для акторів індійського кінематографу є не менш ним, ніж приваблива зовнішність. Зірками індійського кіно є В. Ма- Гмпсішш, X. Маліні, М. Чакроборті, К. Хасан. Серед найталанови- композиторів індійської кіномузики — А. Бісвас, Р. Барман, X. Му- I, С. Пхадке та ін. Іоияття «йога» в індійській культурі означає сукупність різних духов- фіаичних практик, що розробляються в індуїзмі та буддизмі й наці- іі управління психікою і психофізіологією людини заради досягнення сміого духовного стану. У вужчому значенні йога — це одна з шести [(іаршан) філософії індуїзму. Вихідною метою йоги є зміна буття лю- у світі. Історія Йоги сигас споїм корінним у динні часи. На кілмсох почлтках, знайдених у долині річки Інд, що належать до періоду Індської (Ха раппської) цивілізації (3300-1700 рр. до н.е.), зображено постаті в медитативних позах. Ці ар¬хеологічні знахідки вказують на ймовірність то¬го, що люди вже тоді практикували ритуал, схожий на одну з давніх форм йоги. Поняття йоги вперше згадується в найдавнішій пам’ятці індійської літератури — «Ріг-веда». Вважаєть¬ся, що йога розвинулася з аскетичних практик ведичної релігії, які згадуються в ранніх комен¬тарях до Вед. Основні напрями йоги — це раджа-йога, карма-йога, джнана-йога, бхакті-йога і хатха- йога. Йога згадується в різних писаннях індуїзму, таких як Веди, Упанішади, Татри та ін. Кінцева мета йоги може бути зовсім різною: від поліпшен¬ня фізичного здоров’я до досягнення вищого сту-пеня духовної гармонії.
|
||||||||
|