МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВіддаленіМенш настійні Настійні Тема: Поведінка покупців на споживчому ринку та ринку організацій споживачів Лекція 19 Домашнє завдання. 1. Підготуйте реферат на тему: Репресії проти національних меншин. Фольксдойче за часів правління Сталіна. Опрацювати § ___ В зошитах для самостійної роботи законспектувати Тему 4. 1. Дослідження потреб і типологія споживачів. 2. Мотиваційні чинники, що формують поведінку споживачів. 3. Процес вивчення поведінки покупців. 4. Методи визначення місткості ринку.
1. Потреба — це нестаток чого-небудь, об'єктивно необхідного для підтримання життєдіяльності і розвитку організму, людської особистості, соціальної групи, суспільства загалом, внутрішнє спонукання активності. Ф. Котлер виділяє три категорії: нужда, потреба, попит. Нужда - відчуття людиною нестачі будь-чого. Потреба — нужда, що набрала специфічної форми відповідно до культурного рівня й особистості індивіда. Попит - потреба, підкреслена купівельною спроможністю. У розвитку потреб виділяють чотири стадії: перша стадія - виникнення (зародження) потреби; друга стадія - поширення потреби третя стадія - насичення і стабілізація потреби; четверта стадія - стадія поступового згортання і відмирання окремої потреби. Є безліч класифікацій потреб за різними класифікаційними ознаками. Особливе місце в маркетингу посідає класифікація, основана на послідовному розширенні меж активності особистості розрізняють чотири групи потреб: · потреби, пов'язані з тим, що людина перебуває в колі зобов'язань, які належать її сім'ї і визначені їй соціальною роллю в сім'ї (батько, чоловік, брат, дід і т. д.); · потреби, пов'язані зі спілкуванням і діяльністю в малих соціальних групах (бригада, компанія друзів і т. ін.); · потреби, пов'язані із залученням до діяльності великих колективів, зокрема й невиробничих (завод, об'єднання, спортивна організація, партія тощо); · потреби, пов'язані з належністю до певної соціальної системи і певного державного устрою і, відповідно, з дотриманням з боку людини законів, різних підзаконних актів і норм, а також правил суспільного життя людей. Залежно від суб'єкта (або за типом спільності) потреби поділяють на суспільні й особисті. За змістом розрізняють: природні (первинні) потреби інтелектуальні потреби також є вторинними За формою вираження розрізняють потреби матеріальні й духовні. Залежно від об'єкта (міри конкретизації) розрізняють загальні й окремі потреби. За мірою настійності розрізняють три види потреб. За мірою раціональності розрізняють раціональні та ірраціональні потреби.
|
||||||||
|