МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВіддаленіМенш настійні Настійні Тема: Поведінка покупців на споживчому ринку та ринку організацій споживачів Лекція 19 Домашнє завдання. 1. Підготуйте реферат на тему: Репресії проти національних меншин. Фольксдойче за часів правління Сталіна. Опрацювати § ___ В зошитах для самостійної роботи законспектувати Тему 4. 1. Дослідження потреб і типологія споживачів. 2. Мотиваційні чинники, що формують поведінку споживачів. 3. Процес вивчення поведінки покупців. 4. Методи визначення місткості ринку.
1. Потреба — це нестаток чого-небудь, об'єктивно необхідного для підтримання життєдіяльності і розвитку організму, людської особистості, соціальної групи, суспільства загалом, внутрішнє спонукання активності. Ф. Котлер виділяє три категорії: нужда, потреба, попит. Нужда - відчуття людиною нестачі будь-чого. Потреба — нужда, що набрала специфічної форми відповідно до культурного рівня й особистості індивіда. Попит - потреба, підкреслена купівельною спроможністю. У розвитку потреб виділяють чотири стадії: перша стадія - виникнення (зародження) потреби; друга стадія - поширення потреби третя стадія - насичення і стабілізація потреби; четверта стадія - стадія поступового згортання і відмирання окремої потреби. Є безліч класифікацій потреб за різними класифікаційними ознаками. Особливе місце в маркетингу посідає класифікація, основана на послідовному розширенні меж активності особистості розрізняють чотири групи потреб: · потреби, пов'язані з тим, що людина перебуває в колі зобов'язань, які належать її сім'ї і визначені їй соціальною роллю в сім'ї (батько, чоловік, брат, дід і т. д.); · потреби, пов'язані зі спілкуванням і діяльністю в малих соціальних групах (бригада, компанія друзів і т. ін.); · потреби, пов'язані із залученням до діяльності великих колективів, зокрема й невиробничих (завод, об'єднання, спортивна організація, партія тощо); · потреби, пов'язані з належністю до певної соціальної системи і певного державного устрою і, відповідно, з дотриманням з боку людини законів, різних підзаконних актів і норм, а також правил суспільного життя людей. Залежно від суб'єкта (або за типом спільності) потреби поділяють на суспільні й особисті. За змістом розрізняють: природні (первинні) потреби інтелектуальні потреби також є вторинними За формою вираження розрізняють потреби матеріальні й духовні. Залежно від об'єкта (міри конкретизації) розрізняють загальні й окремі потреби. За мірою настійності розрізняють три види потреб. За мірою раціональності розрізняють раціональні та ірраціональні потреби.
|
||||||||
|