МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Шостий етапЧетвертий етап Другий етап Перший етап 1 Визначення попиту на товар, його обсягу й динаміки. 2 Визначення показників еластичності попиту відносно ціни за кожною групою товарів на конкретних ринках збуту. 3. Визначення можливостей покупця придбати даний товар за запропонованою ціною. 1 Вибір найвигіднішої ціни для підприємства, яка, будучи 2 Підрахунок складових витрат, використання методу прямого віднесення витрат на товар, що випускається, для визна-чення орієнтовної ціни. Третій етап 1 Визначення рівня ціни товару та її структури на основі 2 Приведення ціни до єдиних умов: терміну поставки, умов і валюти платежу. 3 Коректування ціни з урахуванням можливої реакції на неї конкурентів. 1 Визначення верхньої й нижньої межі - порогу ціни, а також можливих меж і умов зниження цін. 2 Визначення динаміки цін, залежності ціни від стадії життє вого циклу товару. П'ятий етап 1 Визначення співвідношення цін між товарами та їх модифікаціями (установлення ціни в рамках товарного асортименту) 2 Визначення цінових ліній, пов'язаних з продажем товарів у діапазоні цін, де кожна ціна відбиває рівень якості різних моделей одного й того самого виду товарів. 3 Установлення обмеженого числа конкретних цін, які мають бути чіткими й недостатньо близькими, щоб споживачі змогли відчути якісну різницю між моделями. 4 Визначення ціни на додаткові й допоміжні товари, а також 5 Установлення ціни на обов'язкові предмети - аксесуари, 6 Формування структури ціни, тобто одиниці виміру ціни,- за яким принципом, за що її ефективніше призначати 1) Розробка тактики цін: - єдина лінія цін - одночасно в одному залі пропонуються різноманітні товари за однією визначеною ціною; - тактика падаючого збиткового лідера - фірма рекламує й продає свою основну продукцію за зниженою ціною і тим самим привертає увагу споживачів до всієї асортиментної групи товарів, які продаються одночасно з основними товарами за зниженою ціною; - організація міжсезонного розпродажу. 2) Розрахунок усіх можливих варіантів знижок-надбавок. Знижки взагалі використовують для того, щоб реагувати на більш низькі ціни конкурентів, скоротити запаси, ліквідувати залишки товару. Існують такі види знижок: - загальна (проста) - знижка з прейскурантної ціни; - бонусна - надається постійним покупцям залежно від досягнутого обороту продажу протягом року; - прогресивна - надається покупцям за кількість, обсяг; - сезонна - надається покупцям за придбання товару в період неактивного сезону його продажу; - спеціальна - надається тим покупцям, в яких продавець найбільш зацікавлений.
|
||||||||
|