Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шостий етап

Четвертий етап

Другий етап

Перший етап

1 Визначення попиту на товар, його обсягу й динаміки.

2 Визначення показників еластичності попиту відносно ціни за кожною групою товарів на конкретних ринках збуту.

3. Визначення можливостей покупця придбати даний товар за запропонованою ціною.

1 Вибір найвигіднішої ціни для підприємства, яка, будучи
помноженою на визначений обсяг продажу, забезпечить макси­мальний рівень прибутку, тобто при визначенні ціни на данному етапі пропонуються максимально вигідні для фірм умови.

2 Підрахунок складових витрат, використання методу пря­мого віднесення витрат на товар, що випускається, для визна-чення орієнтовної ціни.

Третій етап

1 Визначення рівня ціни товару та її структури на основі
порівняння з аналогічними товарами фірм-конкурентів, здійс­нюючи при цьому коректування ціни за техніко-економічними параметрами якості та іншими складовими конкурентоспромож­ності.

2 Приведення ціни до єдиних умов: терміну поставки, умов і валюти платежу.

3 Коректування ціни з урахуванням можливої реакції на неї конкурентів.

1 Визначення верхньої й нижньої межі - порогу ціни, а та­кож можливих меж і умов зниження цін.

2 Визначення динаміки цін, залежності ціни від стадії життє­ вого циклу товару.

П'ятий етап

1 Визначення співвідношення цін між товарами та їх моди­фікаціями (установлення ціни в рамках товарного асортименту)

2 Визначення цінових ліній, пов'язаних з продажем товарів у діапазоні цін, де кожна ціна відбиває рівень якості різних моде­лей одного й того самого виду товарів.

3 Установлення обмеженого числа конкретних цін, які ма­ють бути чіткими й недостатньо близькими, щоб споживачі змогли відчути якісну різницю між моделями.

4 Визначення ціни на додаткові й допоміжні товари, а також
цінового співвідношення всього асортименту, пов'язаних між со­бою товарних груп, видів товарів та їх модифікацій.

5 Установлення ціни на обов'язкові предмети - аксесуари,
які доповнюють основні товари (наприклад, запчастини, обов'язкові інструменти).

6 Формування структури ціни, тобто одиниці виміру ціни,- за яким принципом, за що її ефективніше призначати

1) Розробка тактики цін:

- єдина лінія цін - одночасно в одному залі пропонуються різ­номанітні товари за однією визначеною ціною;

- тактика падаючого збиткового лідера - фірма рекламує й продає свою основну продукцію за зниженою ціною і тим самим привертає увагу споживачів до всієї асортиментної групи това­рів, які продаються одночасно з основними товарами за зниже­ною ціною;

- організація міжсезонного розпродажу.

2) Розрахунок усіх можливих варіантів знижок-надбавок. Знижки взагалі використовують для того, щоб реагувати на більш низькі ціни конкурентів, скоротити запаси, ліквідувати за­лишки товару.

Існують такі види знижок:

- загальна (проста) - знижка з прейскурантної ціни;

- бонусна - надається постійним покупцям залежно від досяг­нутого обороту продажу протягом року;

- прогресивна - надається покупцям за кількість, обсяг;

- сезонна - надається покупцям за придбання товару в період неактивного сезону його продажу;

- спеціальна - надається тим покупцям, в яких продавець найбільш зацікавлений.




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення напрямку процесу і рушійної сили. | Сьомий етап

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.