Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Шостий етап

Четвертий етап

Другий етап

Перший етап

1 Визначення попиту на товар, його обсягу й динаміки.

2 Визначення показників еластичності попиту відносно ціни за кожною групою товарів на конкретних ринках збуту.

3. Визначення можливостей покупця придбати даний товар за запропонованою ціною.

1 Вибір найвигіднішої ціни для підприємства, яка, будучи
помноженою на визначений обсяг продажу, забезпечить макси­мальний рівень прибутку, тобто при визначенні ціни на данному етапі пропонуються максимально вигідні для фірм умови.

2 Підрахунок складових витрат, використання методу пря­мого віднесення витрат на товар, що випускається, для визна-чення орієнтовної ціни.

Третій етап

1 Визначення рівня ціни товару та її структури на основі
порівняння з аналогічними товарами фірм-конкурентів, здійс­нюючи при цьому коректування ціни за техніко-економічними параметрами якості та іншими складовими конкурентоспромож­ності.

2 Приведення ціни до єдиних умов: терміну поставки, умов і валюти платежу.

3 Коректування ціни з урахуванням можливої реакції на неї конкурентів.

1 Визначення верхньої й нижньої межі - порогу ціни, а та­кож можливих меж і умов зниження цін.

2 Визначення динаміки цін, залежності ціни від стадії життє­ вого циклу товару.

П'ятий етап

1 Визначення співвідношення цін між товарами та їх моди­фікаціями (установлення ціни в рамках товарного асортименту)

2 Визначення цінових ліній, пов'язаних з продажем товарів у діапазоні цін, де кожна ціна відбиває рівень якості різних моде­лей одного й того самого виду товарів.

3 Установлення обмеженого числа конкретних цін, які ма­ють бути чіткими й недостатньо близькими, щоб споживачі змогли відчути якісну різницю між моделями.

4 Визначення ціни на додаткові й допоміжні товари, а також
цінового співвідношення всього асортименту, пов'язаних між со­бою товарних груп, видів товарів та їх модифікацій.

5 Установлення ціни на обов'язкові предмети - аксесуари,
які доповнюють основні товари (наприклад, запчастини, обов'язкові інструменти).

6 Формування структури ціни, тобто одиниці виміру ціни,- за яким принципом, за що її ефективніше призначати

1) Розробка тактики цін:

- єдина лінія цін - одночасно в одному залі пропонуються різ­номанітні товари за однією визначеною ціною;

- тактика падаючого збиткового лідера - фірма рекламує й продає свою основну продукцію за зниженою ціною і тим самим привертає увагу споживачів до всієї асортиментної групи това­рів, які продаються одночасно з основними товарами за зниже­ною ціною;

- організація міжсезонного розпродажу.

2) Розрахунок усіх можливих варіантів знижок-надбавок. Знижки взагалі використовують для того, щоб реагувати на більш низькі ціни конкурентів, скоротити запаси, ліквідувати за­лишки товару.

Існують такі види знижок:

- загальна (проста) - знижка з прейскурантної ціни;

- бонусна - надається постійним покупцям залежно від досяг­нутого обороту продажу протягом року;

- прогресивна - надається покупцям за кількість, обсяг;

- сезонна - надається покупцям за придбання товару в період неактивного сезону його продажу;

- спеціальна - надається тим покупцям, в яких продавець найбільш зацікавлений.




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення напрямку процесу і рушійної сили. | Сьомий етап

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.