МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Шостий етапЧетвертий етап Другий етап Перший етап 1 Визначення попиту на товар, його обсягу й динаміки. 2 Визначення показників еластичності попиту відносно ціни за кожною групою товарів на конкретних ринках збуту. 3. Визначення можливостей покупця придбати даний товар за запропонованою ціною. 1 Вибір найвигіднішої ціни для підприємства, яка, будучи 2 Підрахунок складових витрат, використання методу прямого віднесення витрат на товар, що випускається, для визна-чення орієнтовної ціни. Третій етап 1 Визначення рівня ціни товару та її структури на основі 2 Приведення ціни до єдиних умов: терміну поставки, умов і валюти платежу. 3 Коректування ціни з урахуванням можливої реакції на неї конкурентів. 1 Визначення верхньої й нижньої межі - порогу ціни, а також можливих меж і умов зниження цін. 2 Визначення динаміки цін, залежності ціни від стадії життє вого циклу товару. П'ятий етап 1 Визначення співвідношення цін між товарами та їх модифікаціями (установлення ціни в рамках товарного асортименту) 2 Визначення цінових ліній, пов'язаних з продажем товарів у діапазоні цін, де кожна ціна відбиває рівень якості різних моделей одного й того самого виду товарів. 3 Установлення обмеженого числа конкретних цін, які мають бути чіткими й недостатньо близькими, щоб споживачі змогли відчути якісну різницю між моделями. 4 Визначення ціни на додаткові й допоміжні товари, а також 5 Установлення ціни на обов'язкові предмети - аксесуари, 6 Формування структури ціни, тобто одиниці виміру ціни,- за яким принципом, за що її ефективніше призначати 1) Розробка тактики цін: - єдина лінія цін - одночасно в одному залі пропонуються різноманітні товари за однією визначеною ціною; - тактика падаючого збиткового лідера - фірма рекламує й продає свою основну продукцію за зниженою ціною і тим самим привертає увагу споживачів до всієї асортиментної групи товарів, які продаються одночасно з основними товарами за зниженою ціною; - організація міжсезонного розпродажу. 2) Розрахунок усіх можливих варіантів знижок-надбавок. Знижки взагалі використовують для того, щоб реагувати на більш низькі ціни конкурентів, скоротити запаси, ліквідувати залишки товару. Існують такі види знижок: - загальна (проста) - знижка з прейскурантної ціни; - бонусна - надається постійним покупцям залежно від досягнутого обороту продажу протягом року; - прогресивна - надається покупцям за кількість, обсяг; - сезонна - надається покупцям за придбання товару в період неактивного сезону його продажу; - спеціальна - надається тим покупцям, в яких продавець найбільш зацікавлений.
|
||||||||
|