Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення напрямку процесу і рушійної сили.

 

Розглянемо дві схеми в яких:

 

  а) робоча вища за рівноважну тут в будь-якій точці >* ( робоча , рівноважна *) <* оскільки процес прямує до рівноваги, то а Це процес абсорбції.   б) рівноважна вища за робочу тут в будь-якій точці <* ( робоча , рівноважна *) >* оскільки процес прямує до рівноваги, то , а Це процес десорбції.

 

Рушійна сила:

а)-* або *-(абсорбція);

б) *-або -* (десорбція).

Оскільки рушійна сила змінюється , вводиться середня рушійна сила ∆ср або ∆ср, які використовуються в основному рівнянні масопередачі.

Для процесів масопередачі і теплопередачі, масовіддачі і тепловіддачі, дифузії і теплопровідності існує аналогія і процеси ці описуються подібними рівняннями:

Теплопровідність Q = - I закон Фур’є для теплопровідності - коефіцієнт теплопровідності фізична константа - градієнт температури Дифузія М = - І закон Фіка для дифузії в нерухомому середовищі - коефіцієнт дифузії фізична константа - градієнт концентрації

ІІ закон теплопровідності в нерухомому середовищі (Фур’є-Кірхгофа):

де - коефіцієнт температуропровідності

ІІ закон дифузії

Тепловіддача Масовіддача

 

 

  - коефіцієнт тепловіддачі   - коефіцієнт масовіддачі розмірність залежить від розмірності С. Якщо С має розмірність  

Оскільки при масовіддачі використовують розрахунки по фазам Фх і Фу, то відповідно використовують рівняння масовіддачі:

Коефіцієнти масовіддачі визначають аналогічно коефіцієнтам тепловіддачі через критеріальні рівняння

Тепловий критерій Nu (Нусельта)

де

Дифузійний критерій Nuд відповідно

де дифузійний критерій Прандтля

Механізм теплопередачі коефіцієнт теплопередачі Механізм масопередачі     коефіцієнт масопередачі

 

Коефіцієнти масопередачі входять в основне рівняння масопередачі:

або

Відомо, що

- тепловий опір пограничного шару гарячого теплоносія, - стінки,

- пограничного шару холодного теплоносія.

 

Відповідно при масопередачі:

 

або

 

опір границі розподілу фаз відсутній, оскільки при виводі рівняння між граничними значеннями yгр і хгр передбачається існування рівноваги:

 

- опір газової фази; - опір рідкої фази.

Розглянемо співвідношення опорів на прикладі абсорбції для добре і погано розчинених газів

 

1) (погано розчинений газ)

 

2) 0 (добре розчинений газ)

 

 

порівнюємо:

1) при 0 і .

Весь опір зосереджений в газовій фазі і для розрахунків масопередачі зручніше використовувати рівняння масопередачі виду

 

2) при (погано розчинений газ) і весь опір зосереджений в рідкій фазі ( )

Для розрахунків масопередачі зручніше використовувати основне рівняння масопередачі виду

M = kxFD

Визначення середньої рушійної сили по аналогії з Dtср:

 

 

де

 

де

 

 

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Поняття соціального процесу.
  7. IV. План навчального процесу.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  12. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.




Переглядів: 943

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матеріальний баланс | Шостий етап

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.