Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСОБЛИВОСТІ АНАТОМІЇ ПТАХІВ

ЛЕКЦІЯ №23.

Приклад 2. Використання shutdown

Залишається помітити, що у shutdown є обов'язковий параметр - час початку зупинки (у прикладі він дорівнює "+3", тобто "через три хвилини"), і необов'язковий - "- r" (reboot, перезавантаження) або "- h" (halt, зупинка). Без необов'язкових параметрів виконується перехід на перший рівень виконання, причому запускається стартовий командний інтерпретатор суперкористувача, а після його завершення система знову переходитиме на рівень виконання за умовчанням (використовується, наприклад, для профілактичних дій в системі). Натиснення Ctrl+Al t+Del або кнопки виключення живлення (у системах, де ця кнопка нічого не вимикає, а лише посилає відповідний апаратний сигнал) призводить до запуску саме shutdown -r або shutdown.

Птахи – клас хребетних тварин, тіло яких вкрите пір’ям, а передні кінцівки перетворилися у крила. Вони мають багато спільного з рептиліями: відсутність шкірних залоз, окрім куприкової, надзвичайно розвинуті рогові утвори – пір’я – видозмінена луска. Спільні риси будови плазунів і птахів пояснюються їх походженням від загальних предків триасових рептилій – псевдозухій (190 млн. років назад, палеозойська ера), які є одночасно предками (пращурами) птахів і динозаврів. Від псевдозухій пішли птахів орнітозухії(170 млн. років назад), тіло яких було вкрито лускою, мали слабо розвинуті грудні, проте сильно - тазові кінцівки, рухалися на 4-х ногах ® проптахи архіоптерикси (155 млн. років назад, мезозойська ера) ® першоптахи архіорніси (юрський період) – дрібні, маса 150-300 гр, тіло вкрите пір’ям, проте на голові і кінцівках – луска, хребетний стовп з великою кількістю хребців за рахунок довгого хвоста (150 хребців), череп схожий на пташиний, проте зберігаються зуби, є черевні ребра, груднина, немає кіля, рульове пір’я розміщене на хвості і допомагає під час руху. Отже, архіоптерикси були більш подібні до плазунів, а архіорніси – до птахів. У крейдовому періоді (мезозой) зустрічаються залишки птахів, які суттєво не відрізнялися від сучасних (більш ніж 70 млн. років назад).

Особливий спосіб руху птахів – політ – позначився на їх організації. В зв’язку із цим адаптивні зміни спрямовані на:

1. полегшення маси тіла

2. створення обтікаючого контуру

3. створення високо маневрового літального апарату:

- пневматизація кісток

- полегшення голови завдяки відсутності зубів

- довгий шийний відділ, надзвичайно рухливий, виконує роль руля, забезпечує коловий огляд

- грудопоперековий відділ скорочений і малорухливий

- хвостовий відділ видозмінений у куприк – основу для рульового пір’я

- перетворення грудної кінцівки в крило і значна зміна дистальних її ланок

- пір’яний покрив, який створює обтікаючу форму тіла

- особливості розміщення мускулатури, особливо тієї, що забезпечує політ

- полегшення системи травлення досягається редукцією деяких її ділянок (зуби, ободова кишка)

- скорочення кишечнику, посилення процесів травлення завдяки наявності ворсин у товстому відділі кишечнику

- система повітряних мішків у дихальній системі

- відсутність сечового міхура в сечовидільній системі

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  9. Анатомо-фізіолгічні особливості
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  12. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зупинка системи | Структурно-функціональні особливості скелета

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.