МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Запам'ятайте!Особливості проведення рятувальних робіт у школах. На керівний склад навчального закладу покладаються наступні задачі: • доведення інформації цивільного захисту (ЦЗ) про надзвичайні ситуації до всіх викладачів і учнів; • своєчасне забезпечення їх засобами індивідуального і медичного захисту; • організація і проведення термінової профілактики учнів; • проведення рятувальних робіт. Отримавши повідомлення про надзвичайну ситуацію, вчитель (класний керівник) повинен: • виявити наявність і стан засобів індивідуальної і медичної допомоги; • виявити наявність і місце розташування вогнегасників та внутрішніх Весь цикл рятувальних робіт у школі можна поділити на два етапи: I етап - з моменту отримання сигналу небезпеки або надзвичайної ситуації до прибуття в район лиха рятувальників (формувань ЦЗ); II етап - з моменту прибуття формувань і до початку виконання ними поставлених задач, тобто вивозу (виводу) всіх учнів у безпечну зону та евакуації поранених у лікувальні заклади. Особливості проведення рятувальних робіт у школі полягає в тому, що вони повинні проводитися з моменту отримання сигналу про небезпеку або початок стихійного лиха і до повного їх завершення. Класний керівник (учитель) безперервно знаходиться зі своїм класом, більшу увагу надає легко збуджуваним і психічно нестійким дітям, допомагає їм подолати почуття страху, утримує їх від необдуманих вчинків; більш врівноваженим учням доручає спостереження за їх товаришами і надає їм допомогу. За найменшої можливості класний керівник організовує вихід учнів із небезпечної зони і, в першу чергу, винесення поранених. Директор школи викликає транспорт для евакуації учнів із зони зараження. Залишивши зону зараження, всі учні проходять санітарну обробку. При несподіваному впливі СДОР на учнів (поряд із школою розташоване хімічне підприємство, сталася аварія на залізниці біля школи), в першу чергу необхідно захистити органи дихання. На потерпілого потрібно одягнути протигаз або ватно-марлеву пов'язку, змочену при отруєнні хлором - водою або 2 % або 5 % розчином лимонної кислоти; винести із зони забруднення; евакуювати у медичний заклад.
Медична допомога у зоні зараження надається потерпілим від СДОР (ОР), травмованим уламками, а також тим, хто дістав опіки і тільки після цього потерпілим від бактеріальних і радіоактивних речовин. При користуванні аптечкою АІ – 2: • дітям до 8 років на одне прийняття дають ¼ таблетки; • дітям від 8 до 15 років - на одне прийняття ½таблетки. При наданні медичної допомоги використовується індивідуальний перев'язочний та індивідуальний протихімічний пакети потерпілого. Після надання першої допомоги, потерпілих виносять із зони зараження на незаражені ділянки місцевості та на ділянки з низьким рівнем радіації, де вони ждуть евакуації. Отже, успіх першого етапу буде залежати від швидкості, вмілості і рішучості дій вчителя. На другому етапі рятувальні роботи проводяться формуванням ЦЗ під керівництвом командирів. Учителі в цей період надають рятувальникам необхідну допомогу; забезпечують інформацією, вказують місця, де можуть бути діти, виносять потерпілих, беруть участь в евакуації учнів з небезпечної зони. Вчитель повинен постійно знаходитися з учнями і не відволікатись на гасіння пожежі, розбір завалів та інші роботи. Рятувальні роботи в школі вважаються завершеними, коли із зони лиха виведені всі учні, визволені і відправлені в лікувальні заклади. Евакуацію потерпілих учнівздійснюють у наближені медичні заклади. Евакуація решти учнів здійснюється в район, вказаний начальником ЦЗ району чи міста. Питання життєзабезпечення дітей в районах евакуації проводиться місцевими органами влади з участю керівника навчального закладу. В районах евакуації організовується первинне навчання дітей. Керівництво школи організовує зв'язок евакуйованих дітей з батьками, а також з дітьми, що знаходяться в медичних закладах. Дітям дошкільного віку під комірці пальто, куртки, плаща пришивають табличку: • П.І.Б.дитини; • рік народження дитини; • домашня адреса; • місце роботи батьків дитини.
|
||||||||
|