Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Менеджмент, маркетинг и економика образования / Под ред.А.П.Егоршина. – Нижний Новгород:НИМБ, 2001. – 620 С.

Освітній менеджмент: Навчальний посібник / За ред. Л.Даниленко, Л.Карамушки. – К.: Шкільний світ, 2003. – 400 с.

Єльникова Г. Управлінська компетентність. – К.: Редакція загальнопедагогічної газети, 2005. – 128 с.

ЛІТЕРАТУРА

Тема: Методи педагогічного менеджменту

ЛЕКЦІЯ №2

Заключна частина

• Підвести підсумки заняття;

• Дати завдання для самостійної роботи;

• Оголосити тему наступного заняття.

ПЛАН

1. ПОНЯТТЯ “МЕТОДИ КЕРУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЮ СЕРЕДНЬОЮ ОСВІТОЮ”.

2. Класифікація методів педагогічного менеджменту згідно теоретичного та емпіричного підходів.

3. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ.

4. СИСТЕМА МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (за В. М. Колпаковим).

5. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ, АБО ОБРАЗ-

МОДЕЛЬ МАЙБУТНЬОГО РЕЗУЛЬТАТУ

1. Довідник управлінця // Управління освітою, 15-16 серпня 2005 р. – 127 с.

3. Мармаза О.І. Проектний підхід до управління навчальними закладами. – Харків.: Основа, 2003. – 80 с.

5. Суков В. Модель державно-громадянського управління освітою: досвід, пошуки, проблеми // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2004. - №2-3. – С.8-14.

6. Поташник М. Управління сучасною школою / М.Поташник, А.Мойсеєв // Підручник для директора. – 2003. - №1. – С.3-35.

8.Білова В. Педагогічний менеджмент: поняття і теоретичні засади // Рідна школа. – 2005. - №2. – С.26-28

1. ПОНЯТТЯ “МЕТОДИ КЕРУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЮ

СЕРЕДНЬОЮ ОСВІТОЮ”.

«Засоби цілеспрямованого впливу на трудовий колектив, [тим паче] на окремих його членів, якщо розглядати їх у рамках теорії складних систем чи хаосу, — обмежені низкою чинників... Але по­волі, не в останню чергу і завдяки зусиллям професора Єльникової вітчизняний та зарубіжний підходи теорії та практики керування (урядування, менеджування) освітою по­волі перетинаються, проникають один в одного, щоб колись зли­тися в єдиний науковий простір...

Під методами управління звичайно розуміють методи керівни­ка. Це способи впливу суб'єкта на об'єкт або способи взаємодії між суб'єктом і об'єктом для досягнення спільної мети.

Методце спосіб теоретичного до­слідження або практичного досягнення поставленої мети.

Методи управлінняце система прийомів для реалізації цілей, принци­пів, змісту управління в процесі взаємодії з керованим об'єктом.

Методи управління можна також визначити як засоби реалізації функцій управління».

«Методи управління» є базовим поняттям у теорії управління й озна­чають спосіб реалізації функцій для досягнення мети.

Оскільки мето­ди управління здійснюють вплив на людей, вони зв'язані з моти­вацією.Гарантом успіху впливу є передбачення керівником способів «вирівнювання» протидії з боку підлеглих.

Методи управління— це сукупність способів здійснення функцій управління, які забезпечують досягнення встановлених цілей та результатів.

Система методів, обраних керівником, зумовлює:

а) якість системи управління в цілому;

б) якість керованої організації та показників діяльності (рис. 3):

Рис. 3. Роль методів управління

Відтак важливо удосконалювати та оновлювати арсенал методів управління.


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  10. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  11. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Запам'ятайте! | Класифікація методів педагогічного менеджменту згідно теоретичного та емпіричного підходів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.