МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Види маркетингового контролюТаблиця 4.2. Таблиця 4.1. Завдання
Завдання №4.1.Відобразити графічно та оцінити типові форми організування структур управління маркетингом за табл. 4.1. Аналізування характеристик типових оргструктур управління маркетингу
Завдання №4.2.Сформувати фрагмент матриці прийняття маркетингових рішень за табл. 4.2. Рекомендується прийняти такі позначення: Р – прийняття рішення; П – підготовка рішення; У – участь у підготовці рішення; С – обов’язкове узгодження на стадії підготовки рішення чи його прийняття; В – виконання рішення; К – контроль виконання рішення.
Завдання №4.3.Розробити Положення про структурний підрозділ відділу маркетингу підприємства.
Завдання №4.4.Розробити посадову інструкцію співробітника структурного підрозділу відділу маркетингу підприємства. Фрагмент матриці прийняття маркетингових рішень
Завдання №4.5.За наведеним алгоритмом (питання 4.3,4.4) сформувати (удосконалити) організаційну структуру управління підприємства. ТЕМА 5. Маркетинговий контроль на підприємстві
План 5.1. Сутність, завдання та етапи маркетингового контролю. 5.2. Види маркетингового контролю. 5.3. Маркетинговий аудит. 5.4. Методи маркетингового контролю.
5.1 Сутність, завдання та етапи маркетингового контролю
Мускули не приносять чистого прибутку
Запам’ятайте: Маркетинговий контроль– це процес визначення, оцінювання та інформування щодо відповідності реального стану маркетингового середовища встановленим нормам.
Мета маркетингового контролю полягає у забезпеченні менеджменту результатами стратегічної та оперативної оцінки стану і динаміки маркетингового середовища та поведінки підприємства на ринку в процесу досягнення поставлених цілей.
Завдання маркетингового контролю:
встановлення ступеня досягнення цілей (аналізування відхилень); виявлення можливостей покращання ситуації (зворотній зв’язок); перевірка ступеня пристосування підприємства до змін зовнішнього середовища і надання інформації щодо приведення до необхідного стану.
Основні принципи організування маркетингового контролю: періодичність; систематичність; всебічність; послідовність; об’єктивність; актуальність.
Маркетинговий контроль здійснюється в п’ять стадій:
Обґрунтування планових показників, що підлягають контролю (частка ринку, прибутковість, неекономічні показники тощо)
Замірювання фактичних показників і результатів маркетингової діяльності
Аналізування можливих відхилень фактичних показників від планових
Види маркетингового контролю: Контроль результатів: контроль збуту та результатів діяльності підрозділу збуту; контроль частки ринку; контроль прибутковості; контроль неекономічних показників. Маркетинговий аудит: аудит макро- та мезооточення; аудит цілей і стратегій маркетингу; аудит маркетингу-мікс; аудит організаційної структури маркетингу.
Контроль збуту передбачає визначення: обсягів продажів, кількість оборотів товарних запасів і тривалість обороту товарних запасів.
Контроль результатів діяльності підрозділу збуту пов’язаний з визначенням: зростання/зменшення вартості замовлень, вартості/кількості отриманих замовлень на одного клієнта, обороту на одного продавця, співвідношення “витрати на збут/обсяг продажів”.
Контроль частки ринку включає визначення: частки ринку, частки ринку в окремому сегменті, відносної частки ринку, динаміки частки ринку торгової марки, частки ринку прихильників торгової марки.
Контроль прибутковості пов’язаний з визначенням: чистого прибутку, норми прибутку на вкладений капітал, рентабельності продуктів, територій, сегментів ринку, каналів збуту, розмірів замовлень.
Контроль неекономічних показників охоплює такі показники: кількість нових покупців, втрачені покупці, ставлення споживачів до ТМ, конкурентоспроможність продуктів праці, прихильність споживачів до ТМ, задоволеність/незадоволеність споживачів, імідж фірми тощо.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|