![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
||||||||||||||||||
Маркетинговий аудитЗапам’ятайте: Маркетинговий аудит (ревізія маркетингу, аудит маркетингу) – комплексна періодична ревізія (перевірка) зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій та окремих видів маркетингової діяльності підприємства.
Ціль маркетингового аудиту – визначення вузьких місць у системі маркетингу, а також розроблення рекомендацій із підвищення ефективності маркетингової діяльності та прийняття маркетингових рішень.
Основні складові маркетингового аудиту: аудит маркетингового середовища (макро- і мезосередовища);
аудит маркетингових функцій.
Безпосередньо процес маркетингового аудиту включає три етапи:
вивчення фактичного стану маркетингу на підприємстві;
підготовка та реалізація рекомендацій із удосконалення маркетингової діяльності. У процесі аудиту макро- і мезосередовищаоцінюється стан маркетингового середовища за компонентами і чинниками і виявляється відповідність маркетингового менеджменту його стану.
При проведенніаудиту цілей і стратегій маркетингуаналізується чіткістьвизначення місії, цілей підприємства,маркетингових цілей;відповідність цілей ресурсам, можливостям, ресурсам і реальному конкурентному становищу підприємства; достатність маркетингового бюджету; розподілення бюджету за територіями; ефективність маркетингових стратегій і програм.
Аудит комплексу маркетингуспрямований на ревізію товарної, цінової, збутової та комунікативної політики.
Аудит організаційної структури маркетингуорієнтований на перевірку оптимальності структури організування маркетингу; відповідності повноважень керівника завдання задоволення потреб споживачів; ефективності взаємодії служби маркетингу з іншими підрозділами апарату управління підприємства; системи мотивування праці маркетологів. Маркетинговий аудит здійснюється за двома альтернативами:
зовнішній аудит (залучення незалежних експертів). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||
|