Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Маркетинговий аудит

Запам’ятайте: Маркетинговий аудит (ревізія маркетингу, аудит маркетингу) – комплексна періодична ревізія (перевірка) зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій та окремих видів маркетингової діяльності підприємства.

 

!

Ціль маркетингового аудиту – визначення вузьких місць у системі маркетингу, а також розроблення рекомендацій із підвищення ефективності маркетингової діяльності та прийняття маркетингових рішень.

 

!

Основні складові маркетингового аудиту:


аудит маркетингового середовища (макро- і мезосередовища);

аудит маркетингової стратегії;

аудит організування маркетингу;

аудит маркетингової продуктивності;

аудит маркетингових функцій.

 

!

Безпосередньо процес маркетингового аудиту включає три етапи:

 
 


вивчення фактичного стану маркетингу на підприємстві;

оцінювання виявлених факторів;

підготовка та реалізація рекомендацій із удосконалення маркетингової діяльності.

У процесі аудиту макро- і мезосередовищаоцінюється стан маркетингового середовища за компонентами і чинниками і виявляється відповідність маркетингового менеджменту його стану.

 

!

При проведенніаудиту цілей і стратегій маркетингуаналізується чіткістьвизначення місії, цілей підприємства,маркетингових цілей;відповідність цілей ресурсам, можливостям, ресурсам і реальному конкурентному становищу підприємства; достатність маркетингового бюджету; розподілення бюджету за територіями; ефективність маркетингових стратегій і програм.

 

!

Аудит комплексу маркетингуспрямований на ревізію товарної, цінової, збутової та комунікативної політики.

 

Аудит організаційної структури маркетингуорієнтований на перевірку оптимальності структури організування маркетингу; відповідності повноважень керівника завдання задоволення потреб споживачів; ефективності взаємодії служби маркетингу з іншими підрозділами апарату управління підприємства; системи мотивування праці маркетологів.

Маркетинговий аудит здійснюється за двома альтернативами:

внутрішній аудит (власними силами);

!
!
!

зовнішній аудит (залучення незалежних експертів).


Читайте також:

  1. Адреса аудитора.
  2. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  3. Аналіз, звітність і аудит у сфері праці
  4. Аналітичні пройцедури в комп,ютерному аудиті
  5. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  6. Аспекти незалежності аудиторської професії
  7. Аспекти незалежності аудиторської професії.
  8. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  9. Аудит банківських та кредитних операцій
  10. Аудит валових витрат і валового доходу підприємства
  11. Аудит використання трудових ресурсів і розрахунків з оплати праці
  12. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг




Переглядів: 1073

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види маркетингового контролю | Методи маркетингового контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.