МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Запитання.Тести 4.1 Відповідність оргструктури відділу маркетингу до цілей, стратегії й завдань маркетингу відповідає такому принципу його організування: а) пропорційність; б) паралельність; в) чіткість і оптимальність; г) орієнтація на певну концепцію. 4.2 Рівні можливості продуктивності праці структурних підрозділів забезпечує виконання принципу організування маркетингу: а) пропорційність; б) паралельність; в) чіткість і оптимальність; г) орієнтація на певну концепцію. 4.3 Перекриття виконання окремих функцій у часі забезпечує виконання принципу організування маркетингу: а) пропорційність; б) паралельність; в) чіткість і оптимальність; г) орієнтація на певну концепцію. 4.4 За умови орієнтації підприємства на широкий товарний асортимент доцільним є такий тип оргструктури управління маркетингом: а) функціональна; б) продуктова; в) ринкова; г) регіональна. 4.5 За умови обслуговування підприємством сегментів з різними вимогами доцільним є такий тип оргструктури управління маркетингом: а) функціональна; б) продуктова; в) ринкова; г) регіональна. 4.6 Відділ маркетингу підприємства, діяльність якого базується на розподілі праці за територіями, побудований за таким типом оргструктури управління: а) функціональна; б) продуктова; в) ринкова; г) регіональна. 4.7 Командна оргструктура управління маркетингу поділяється на такі види: а) горизонтальна; б) пересічна; в) прямокутна; г) функціональна. 4.8 Командна оргструктура управління маркетингу поділяється на такі види: а) трикутникова; б) пересічна; в) прямокутна; г) функціональна. 4.9 На існуванні двох ролей, а саме інтеграторів і спеціалістів формується така оргструктура управління маркетингу: а) командна; б) матрична; в) функціональна; г) правильна відповідь відсутня. 4.10Наявність бренд-менеджерів характерна для оргструктури управління маркетингом: а) функціональної; б) ринкової; в) територіальної; г) правильна відповідь відсутня. 4.11Зовнішні чинники вибору адекватної оргструктури управління маркетингом включають: а) стратегії; б) наявну структуру; в) розміщення філій; г) наявні ресурси. 4.12 Внутрішні чинники вибору адекватної оргструктури управління маркетингом включають: а) стратегії; б) наявну структуру; в) розміщення філій; г) наявні ресурси. 4.13 Корпоративні чинники вибору адекватної оргструктури управління маркетингом включають: а) стратегії; б) наявну структуру; в) розміщення філій; г) наявні ресурси. 4.14 Чинники менеджменту вибору адекватної оргструктури управління маркетингом включають: а) стратегії; б) наявну структуру; в) розміщення філій; г) наявні ресурси. 4.15 Моральна система мотивації праці маркетологів не включає: а) суспільне визнання особистості; б) моральний клімат; в) матеріальну компенсацію; г) всі відповіді правильні. 4.16 Матеріальна система мотивації праці маркетологів включає: а) суспільне визнання особистості; б) моральний клімат; в) матеріальну компенсацію; г) всі відповіді правильні. 4.17Документальне оформлення оргструктури управління маркетингу містить: а) штатний розпис; б) систему окладів; в) форми оплати праці; г) всі відповіді правильні. 4.18 Документальне оформлення проекту оргструктури управління маркетингу не включає: а) штатний розпис; б) посадові інструкції; в) методичне забезпечення виконання функцій; г) систему матеріального стимулювання. 4.1. Розкрити зміст принципів організування маркетингової діяльності на підприємстві. 4.2. Оцінити переваги, недоліки та сфери доцільного застосування різних організаційних форм маркетингового менеджменту. 4.3. Охарактеризувати сучасні організаційні форми маркетингового менеджменту. 4.4. Визначити суб’єкти маркетингового менеджменту, їх права та обов’язки на підприємстві. 4.5. Сформулювати зміст посадової інструкції маркетолога. 4.6. Проаналізувати підходи до мотивування орієнтації підприємства на споживача. 4.7. Обгрунтувати заходи мотивування посередників підприємства. 4.8. Розкрити зміст складових матеріальної та моральної мотивації маркетологів.
Читайте також:
|
||||||||
|