Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Контрольні запитання.

XIX сторіччя буде відрізнятися від попередніх віків точним і полум'яним зображенням людського серця».

ІІІ. Висновки.

ХІХ ст. вважають «золотою добою» класичного роману.

 

Роман XІX ст. — це різноманітні види роману, при формуванні яких виразно спостерігається змішування жанрів: соціально-психологічний, соціально-побутовий, сімейно-побутовий, історичний, філософський, пригодницький, автобіографічний та ін.

 

В останні десятиліття XIX ст. критичний реалізм вичерпав себе і був замінений іншими, об'єднаними словом «декаданс» (занепад), адже доба визначалася поглибленням кризи духовності. Наприкінці ХІХ ст. сформувалися такі визначальні течії в мистецтві, як символізм, імпресіонізм.

Світлі гасла свободи, рівності і братерства, проголошені Французькою революцією, породжували надії на швидке розв'язання людством всіх соціальних, політичних проблем.

У всій складності політичних та економічних протиріч почали робитися наукові відкриття, складатися наукова картина світу, розроблятисяфілософські системи, висовуватися соціальні теорії, зароджуватися художні явища.Регулярними стають міжнародні наукові, літературні, художні контакти, закладаються основи світової науки та світового мистецтва.Досягнення стали прямо й усвідомлено впливати на рівень виробництва, життя та свідомість людства.

Однак соціальні проблеми цим розв’язати не вдалося, і серед творчої, наукової інтелігенції почали переважати похмурі, песимістичні настрої.

В художню творчість приходить величезна стильова, жанрова різноманітність. Причому великих майстрів при їх яскравій індивідуальності об'єднувало усвідомлення неповторної цінності людської особистості.

Виправдалася пророча думка Стендаля:

· Під яким знаком пройшло ХІХ ст.? Хто став зразком сильної особистості для багатьох поколінь? Чому?

· Що подарувало людству ХІХ ст.? Доведіть свою думку прикладами.

· Чому Французьку революцію вважають найстрашнішим злочином минулого? Що почало керувати свідомістю людини ХІХ ст.?

· З іменем якого мислителя ХІХ ст. пов’язують початок кризи духовності? Ким є сильна особистість за концепцією Ніцше?

· В чому полягає протиріччя XІX ст.?

· Коли склався«критичний реалізм» як метод? Яку мету ставив перед собою «критичний реалізм»? Дайте визначення «критичного реалізму».

· Визначте основні риси «критичного реалізму».

· Що доводили та стверджували письменники реалісти? Які мотиви стали провідними? У чому досягли великих успіхів письменники-реалісти?

· Які різновиди прози поширив «критичний реалізм»?

· Дайте визначенні: що таке «оповідання», «повість», «новела»,«роман»?

· Чому ХІХ ст. вважають «золотою добою» класичного роману?

 

 


Читайте також:

  1. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  2. Дайте відповіді на контрольні питання
  3. Запитання.
  4. Запитання.
  5. Запитання.
  6. ІІ. Контрольні запитання
  7. ІІ. ТЕСТОВІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ.
  8. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  9. Конденсатозбірники і контрольні трубки
  10. Контрольні відповіді до задач
  11. Контрольні відповіді до задач
  12. Контрольні відповіді до тестів




Переглядів: 730

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розквіт соціально-психологічної прози XIX ст. | Лекція 1. Сучасні підходи до понять «культура», «нація», «національна культура».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.