![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПрактикумПлан Таблиця 3.5. Таблиця 3.4. Практикум Запитання. 1. Охарактеризуйте процес розроблення плану маркетингу. 2. Розкрийте зміст завдань маркетингового планування. 3. Поясніть специфічні особливості маркетингового планування. 4. Обґрунтуйте необхідність маркетингового планування на вітчизняних підприємствах. 5. Охарактеризуйте зміст етапів стратегічного маркетингового планування. 6. Наведіть види маркетингових стратегій і сфери та умови їхнього доцільного застосування. 7. Сформулюйте розділи поточного плану маркетингу. 8. Охарактеризуйте методи бюджетування маркетингу.
Завдання №3.1.Визначити місію та цілі підприємства і розгорнути їх у маркетингові цілі.
Завдання №3.2.Побудувати матрицю розвитку товару/ринку Вашого підприємства.
Завдання №3.3.Виконати порівняльний аналіз характеристик стратегій М. Портера за таблицею 3.4. Порівняльний аналіз стратегій М. Портера
Завдання №3.4.За рис. 3.4. визначити стратегічні можливості фірми “Інтернешнл Харвест”.
Завдання №3.5.Виконати порівняльний аналіз маркетингових стратегій інтенсивного росту за таблицею 3.5. Порівняльна характеристика маркетингових стратегій за матрицею І. Ансоффа
Завдання №3.6.Війна компаній Соса-Соlа і Pepsi сьогодні виглядає як скиглення дитини, у якої відняли іграшку. Придбання компанією Cadbury – Schweppes торгових марок “Dr. Pepper” і “7Up” збільшила її частку ринку США від 4 до 16%. Яка компанія лідирує на світовому ринку охоолоджувальних напоїв? Які компанії претендують на лідерство? Запропонуйте програму дій для Cadbury – Schweppes як послідовника на ринку, де діють два провідні гравці.
Завдання №3.7.У журналі Business Week з’явилася стаття під заголовком “Як “Ford Taurus” переміг бика”. Підзаголовок статті: “Принцип роботи в команді, запозичений у японців, подарував Америці найкращу машину десятиріччя”. Перш ніж компанія Ford приступила до розробки моделі “Taurus” , її конструктори вивчили японські автомобілі “Honda Accord” і “Toyota Corolla”. Ford також виконав дослідження споживчих преваг, що допомогло виявити суттєві для потенційних покупців “дрібниці”. Ефект такої підготовки виявися до початку 1990-х років. “Ford Taurus” стала машиною номер один Америки, потіснивши багаторічного лідера “Honda Accord”. Яку стратегію може використовувати компанія Honda , щоби повернути втрачені позиції?
Завдання №3.8.Розробити план маркетингу конкретного підприємства.
Завдання №3.9.Розробити бюджет маркетингу за показниками цільового прибутку. Вихідні дані: 1. Прогноз загального розміру ринку 250 тис.шт. 2. Прогноз частки ринку підприємства 28%. 3. Ціна продажу 58,5 грн/шт. 4. Змінні витрати 41 грн /шт. 5. Постійні витрати 10 грн /шт. 6. Цільовий прибуток 3,5 грн/ шт.
ТЕМА 4. Організування маркетингової діяльності на підприємстві Великі винаходи робляться в лабораторіях, великі товари створюються в відділі маркетингу. Уільям Х. Давидоу 4.1 Сутність і принципи організування маркетингової діяльності на підприємстві. 4.2 Види організаційних структур управління маркетингом. 4.3 Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві. 4.4 Удосконалення організаційної структури управління маркетингом на підприємстві. 4.5 Мотивування в системі маркетингового менеджменту.
4.1 Сутність і принципи організування маркетингової діяльності на підприємстві
Запам’ятайте: Організування маркетингу– це структурна побудова управління маркетинговими функціями з встановленням підпорядкованості та відповідальності за виконання поставлених цілей і завдань.
Організування маркетингу передбачає:
Основні принципи організування маркетингу:
4.2 Види організаційних структур управління маркетингом
Якщо Ви вважаєте, що гарні, то чому не стати ще краще? Якщо Ви стали краще, то чому не стати краще за всіх?. Маркус Аллен
Запам’ятайте: Організаційна структура маркетингу– це логічні взаємовідносини рівнів управління і функціональних сфер, побудовані в формі, яка дозволяє найефективніше досягати цілей підприємства.
Основні етапи розвитку організаційних форм маркетингової діяльності:
самостійний відділ маркетингу, який створюється паралельно з відділом збуту;
ефективне маркетингове підприємство, що створюється при спрямуванні всіх працівників на потреби споживачів;
Види організаційних структур управління маркетингу:
Рис.4.1 Функціональна структура організування маркетингу на підприємстві
Рис.4.2 Продуктова структура організування маркетингу на підприємстві
Рис.4.3 Функціонально-продуктова структура організування маркетингу на підприємстві
Рис.4.4 Ринкова структура організування маркетингу на підприємстві
Рис.4.5 Регіональна (територіальна) структура організування маркетингу на підприємстві
Рис.4.6 Функціонально-регіональна структура організування маркетингу на підприємстві
![]()
Рис.4.7 Матрична структура організування маркетингу на підприємстві
Матрична структура – дворівнева організаційна структура, в якій вертикальний рівень утворюється ієрархічною структурою, горизонтальний рівень – маркетинговими програмами. За рахунок маркетингових програм матрична структура відноситься до адаптивних ігрових площадок. Основна її перевага для використання в маркетингу полягає в тому, що вона підходить для великих підприємств з великим масштабом маркетингової діяльності, так як дозволяє збільшити кількість об’єктів управління. Крім того, можливе поділення об’єктів маркетингового менеджменту на дві групи: ті, що є актуальними постійно, й змінної частини;
Рис.4.8 Організування маркетингу в дивізіональній структурі
вертикальна, що складається з менеджера, його помічника та асистента;
Спеціалісти гарантують застосування технічних та інших спеціалізованих навиків, необхідних для успішного здійснення маркетингової стратегії (дослідження, промислова розвідка, товарна політика, ціноутворення тощо).
Чинники вибору адекватної оргструктури управління:
зовнішні чинники (тип споживачів; розміщення філій; характер конкуренції та н..);
4.2 Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Ной не чекав появи ковчега – він побудував його…
Запам’ятайте: Формування оргструктурипідрозділу маркетингу здійснюється за алгоритмом, який складається з таких етапів:
Рангування впливових факторів (економічні, виробничо-технічні, організаційно-управлінські, соціально-психологічні, зовнішньоекономічні)
Документальне оформлення проекту (оргстурктурна схема, штатний розпис, положення про підрозділи, посадові інструкції, методичне забезпечення функціонування служби). 4.4Удосконалення організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Удосконалення маркетингової діяльності здійснюється за алгоритмом, наведеним на рис.4.9.
Рис.4.9 Алгоритм процесу удосконалення організаційної структури маркетингового менеджменту на підприємстві
Положення про структурні підрозділи служби маркетингу містять розділи:
Права
Посадова інструкція - організаційно-розпорядчий документ, що регламентує роботу виконавця і визначає його компетенцію та складається з таких розділів:
Обов’язки
4.5 Мотивування в системі маркетингового менеджменту
Тільки у президента немає можливості просунутися по службі Маркус Аллен Запам’ятайте:У теорії та практиці маркетингового менеджменту мотивування розглядається в декількох контекстах: при визначенні потреб людей та їхніх цілей; аналізуванні процесу прийняття людиною рішення про певний спосіб дій, спрямованих на досягнення цілей; здійсненні впливу на поведінку інших людей.
Мотивування орієнтації продуцента на споживача гарантує стабільність обсягів збуту і прибутків через взаємовигідні відносини із споживачами та іншими партнерами і задоволення їхніх потреб При тому застосовуються п’ять видів маркетингового впливу, серед яких:
відповідальний маркетинг;
Мотивування покупців (проміжних і кінцевих споживачів) – складний процес забезпечення упізнання продукту праці; довіри до нього; просування за допомогою різних комунікаційних засобів.
Система мотивації праці маркетологів складається з двох груп стимулів:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|