МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ПрактикумОсновні поняття
Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь. 1. Практично будь-яка національна економіка є: а) частиною світової економіки, а тому залежить від неї; б) абсолютно відкритою економічною системою і тому цілком залежить від світової економіки; в) частиною світової економіки і прагне істотно скоротити залежність від неї; г) частиною світової економіки і прагне до поширення протекціоністських заходів. 2. За рахунок міжнародних економічних зв’язків неможливо: а) подолати вузькість національного ринку; б) уникнути обмеженості національної ресурсної бази; в) налагодити спеціалізацію виробництва, зробити його ефективнішим; г) проводити ефективну антициклічну політику. 3. До факторів спеціалізації окремих країн у межах світової економіки не відносяться: а) географічне місцезнаходження; в) ресурсні можливості; б) природно - кліматичні умови; г) правильна відповідь не названа. 4. Міжнародні економічні відносини сприяють поділу країн світу на: а) взаємозалежні; в) не впливають на взаємозалежність країн; б) незалежні; г) на країни з різним менталітетом народу. 5. Коли країна імпортує переважно готову продукцію, а експортує сировинні товари аграрного сектору, то, вірогідно, ця країна відноситься до: а) індустріальних; б) слаборозвинених; в) нових індустріальних країн Південно-Східної Азії; г) даний признак не характеризує рівень розвитку країни. 6. Міжнародний поділ факторів виробництва – це: а) розподіл факторів виробництва між суб’єктами ринку; б) розміщення продуктивних сил в країні; в) історично сформоване зосередження окремих факторів виробництва у різних країнах; г) поділ світового ВНП між країнами світу. 7. Видами міжнародного поділу праці є: а) економічний, позаекономічний, природний; б) спеціалізований, універсальний, змішаний; в) загальний, частковий, одиничний; г) загальний, середній, граничний. 8. Інтернаціоналізація виробництва – це: а) економічна форма розвитку міжнародного поділу праці і міжнародного усуспільнення виробництва; б) форма об’єднання окремих національних підприємств у міжнародні монополії; в) форма політичного об’єднання підприємців різних країн; г) форма торгових відносин між країнами.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|