МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні заходи адміністративного припинення.Основними варіантами загальних заходів адміністративного припинення можуть уважатися такі. 1. Вимога припинити протиправну поведінку. Наприклад, працівники органів міліції мають право вимагати від громадян і службових осіб, які порушують громадський порядок, припинення правопорушень і дій, що перешкоджають здійсненню повноважень міліції, виносити на місці усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення, а в разі невиконання зазначених вимог застосовувати заходи примусу. 2. Привід. Державний виконавець у здійсненні виконавчого провадження має право викликати громадян і посадових осіб із приводу виконавчих документів, що є у виконавчому провадженні, а в разі неявки боржника без поважних причин виносити постанову про його привід через органи внутрішніх справ. 3. Адміністративне затримання, не пов'язане зі здійсненням провадження. Працівники органів міліції мають право затримувати і тримати у спеціально відведених для цього приміщеннях: - осіб, підозрюваних у вчиненні злочину, обвинувачених, які переховуються від дізнання, слідства чи суду, засуджених, які ухиляються від виконання кримінального покарання, - на строки і в порядку, передбачені законом; - осіб, щодо яких як запобіжний захід обрано взяття під варту, - на строк, установлений судом, але не більше десяти діб; - неповнолітніх віком до 16 років, які залишилися без опікування, - на строк до передання законним представникам або до влаштування в установленому порядку, а неповнолітніх, які вчинили суспільно небезпечні діяння і не досягли віку, з якого настає кримінальна відповідальність, - до передання їх законним представникам або направлення у приймальники-розподільники, але не більш як на 8 годин; - осіб, які виявили непокору законній вимозі працівника міліції, - до розгляду справи судом, але не більше ніж на 24 години; - осіб, які перебували в громадських місцях у стані сп'яніння, якщо їх вигляд ображав людську гідність і громадську мораль або якщо вони втратили здатність самостійно пересуватися чи могли завдати шкоди оточенню або собі, - до передання їх у спеціальні медичні заклади або для доставки до місця проживання, а за відсутності таких - до їх витвереження; - осіб, яких запідозрено у занятті бродяжництвом, - на строк до 30 діб із санкції суду; - осіб, які ухиляються від виконання постанови суду про направлення на примусове лікування від хронічного алкоголізму або наркоманії, - на строк до 3 діб; - військовослужбовців, які вчинили діяння, що підпадають під ознаки злочину або адміністративного правопорушення, - до передання їх військовослужбовцям Військової служби правопорядку у Збройних Силах України або військового командування; - осіб, які мають ознаки вираженого психічного розладу і створюють у зв'язку з цим реальну небезпеку для себе і оточення, - до передання їх у лікувальні заклади, але не більш як на 24 години. 4. Взяття на облік. Наприклад, працівники органів міліції повинні брати на облік осіб, щодо яких установлено адміністративний нагляд. Водночас дільничні інспектори міліції повинні брати на облік певні категорії осіб. Серед них, необхідно зазначити, на облік, як п'яниці, ставляться хронічні алкоголіки, а також особи, що зловживають спиртними напоями, які притягувалися (стосується обох категорій) до адміністративної відповідальності два та більше разів протягом року за розпивання спиртних напоїв або появу в громадських місцях у п'яному стані, вчинення на ґрунті пияцтва інших порушень громадського. 5. Зупинення дії та анулювання ліцензії. У сфері ліцензування страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів зупиненням дії ліцензії є тимчасове позбавлення страховика права на провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Своєю чергою, анулюванням ліцензії є позбавлення страховика права на провадження обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. 6. Зупинка транспортних засобів. Працівник міліції має право зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також за наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою. Читайте також:
|
||||||||
|