МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток – це процес і результат кількісних і якісних змін людини. В загальному розвитку людини спостерігається 2 взаємопов'язані лінії – біологічна і соціальна.Особистість як предмет виховання Література. План лекції. 1. Особистість як предмет виховання. 2. Фактори розвитку особистості. 3. Вікова періодизація у педагогіці. Розвиток молодшого школяра. 1. Конвенция о правах ребенка // Народное образование. – 1993. - №5. – С. 24-40.
Головною метою виховання є гармонійно розвинена особистість. Для того, щоб успішно вирішувати завдання досягнення мети виховання необхідно знати, як відбувається розвиток особистості, які фактори впливають на її формування. Процес біологічного дозрівання (розвиток скелету, м'язів, внутрішніх органів та систем) проявляється у вікових змінах розвитку і поведінки людини. Виражається цей процес у специфічних біологічних рисах дитинства, юності, дорослості, старості. Цей процес розвитку людини тісно пов'язаний з набуттям соціальних ознак і якостей, які характеризують її як суспільну істоту (мова, навички поводитися з речами та предметами, поведінка в сімї, на вулиці, знання моральних норм і правил, навички трудової діяльності). Отже, біологічний розвиток – це морфологічні, біохімічні, фізіологічні зміни, а соціальнийрозвиток – це психічні, духовні, інтелектуальні зміни людини. Ці ознаки і якості формуються в людей в процесі життя. Таким чином, людина – біосоціальна істота. Якщо людина досягає рівня розвитку, який дозволяє вважати її носієм свідомості і самосвідомості, здатним до самостійної перетворюючої діяльності, от таку людину називають особистістю. Людина не народжується особистістю, а стає нею в процесі розвитку. Поняття “особистість” на відміну від поняття “людина” – соціальна характеристика, тобто включає в себе тільки соціальні ознаки і якості людини, до яких відносяться мова, свідомість, різні звички та інші якості, які формуються під впливом суспільних відносин, спілкування з іншими людьми. Як особистість людина формується шляхом цілеспрямованого і продуманого виховання. Особистість визначається мірою присвоєння суспільного досвіду з одного боку, і мірою віддачі суспільству, посильним вкладом у розвиток матеріальних і духовних цінностей – з іншого. Щоб стати особистістю, людина повинна в діяльності, на практиці проявити, розкрити свої внутрішні властивості, які закладені природою і сформовані в ній життям і вихованням. Розвиток людини – дуже складний, тривалий і суперечливий процес. Зміни у нашому організмі відбуваються на протязі всього життя, але особливо інтенсивно змінюються фізичний і духовний світ людини у дитячому і юнацькому віці. Розвиток не обмежується тільки простим накопиченням кількісних змін та поступовим рухом від нижчого до вищого. Характерна особливість цього процесу – перехід кількісних змін у якісні перетворення фізичних, психічних і духовних властивостей особистості.
|
||||||||
|