МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості аналізу зовнішнього середовищаЗаконодавчий сектор зовнішнього середовища Відносно цього сектору аналітики міжнародних корпорацій здійснюють дослідження: 1) правових питань функціонування економіки країни (регулювання процесів приватизації, націоналізації, розвиток підприємництва, інвестування, податкова, фінансова, кредитна політика); 2) законів і нормативних актів по системах стандартизації, патентування, метрології, сертифікації товарів і послуг, захисту прав споживачів, ціноутворення, звітності, антимонопольної політики, управління якістю товарів, охорони праці й ін.; 3) законів і нормативних актів по регулюванню безпеки і взаємозамінності товарів, ресурсозабезпеченості, розвитку виробництва, соціального розвитку підприємств, охорони навколишнього середовища, реформуванню трудових відносин, рекламі; 4) правового регулювання процесів створення і функціонування підприємств, у т.ч. спільних і іноземних; 5) погодженості системи національного законодавства з міжнародним правом і захищеності прав власності й особистості.
Різноманіття проявів зовнішнього середовища й обмеженість ресурсів міжнародної корпорації змушують менеджмент виважено підходити до проблеми ухвалення рішення про необхідність реагування на зміни зовнішнього середовища, бо це пов'язано з часовими і фінансовими витратами. Оцінка важливості превентивного реагування здійснюється в три етапи: 1 етап - визначення стадії життєвого циклу змін; 2 етап - прогнозування наслідків для організацій; 3 етап - оцінка зовнішніх сил, що ініціюють прийняття рішень, беруть участь в обговоренні як члени суспільства, побічно сприймають наслідки дій уряду або окремих організацій; 4 етап - визначення можливостей впливу на процеси прийняття рішень і суспільну думку. У багатьох випадках наслідки прийнятих на законодавчому рівні рішень суттєво впливають на діяльність міжнародних корпорацій і викликають відповідні дії. Найбільш радикальним рішенням є припинення діяльності міжнародних корпорацій в країні або регіоні. Найчастіше корпорації намагаються пристосуватися до змін, знайти компромісні рішення. Модель опору змінам передбачає проведення пропагандистських акцій, спрямованих на переконання суспільства в неправильності прийнятих рішень, внесення зустрічних пропозицій, залучення уваги міжнародних організацій і обґрунтування незаконності окремих рішень.
Міжнародні корпорації аналізують зовнішнє середовище з метою виявлення конкурентних переваг і погроз, що виникають при здійсненні міжнародних операцій. Успішність цього аналізу залежить в першу чергу від якості інформаційної бази. Згідно з М. Месконом, при дослідженні зовнішнього середовища необхідно брати до уваги: · складність зовнішнього середовища, під якою розуміється число факторів, на які організація зобов'язана реагувати, а також рівень варіативності кожного фактора. Наприклад, компанії, що функціонують у країнах з нестабільною соціально-економічною і політичною ситуацією, змушені частіше й у значних обсягах здійснювати коректування планів розвитку; · мінливість середовища, тобто швидкість, з якою відбуваються зміни в оточенні організації; · невизначеність зовнішнього середовища, зв'язану з малими обсягами доступної якісної інформації. Найважливішою метою аналізу зовнішнього середовища є формування бази даних, на підставі якої фахівці можуть скласти точні й об'єктивні прогнози змін окремих параметрів навколишнього середовища. Згодом прогнозна інформація використовується фахівцями і функціональними менеджерами при розробці стратегій розвитку окремих структурних підрозділів міжнародної корпорації, тобто інтерпретується в особливі види діяльності. Неправильні припущення і прогнози призводять до неефективного планування і низькоякісних рішень. Основні проблеми аналізу зовнішнього середовища зв'язані з: · наявністю значних і навіть надлишкових обсягів інформації і необхідністю виділення головних і другорядних подій і змін; · складністю оцінки впливу змін у навколишнім середовищі на ділову активність і результати діяльності міжнародних корпорацій; · необхідністю досягнення відповідності між інформаційними базами даних про стан зовнішнього середовища і потребами фахівців організації, що приймають рішення; · наявністю великої кількості невизначених або неточних даних, що зв'язано з впливом суб'єктивних факторів. Процес аналізу сегмента зовнішнього середовища складається з наступних етапів: 1. Збір даних про стан сегмента зовнішнього середовища. 2. Розподіл інформації відповідно до прийнятих критеріїв по групах «критично важлива», «важлива», «відносно важлива», «не істотна». 3. Визначення ключових подій і тенденцій у сегменті. Подія - це важливе явище або випадок у окремій сфері. Тенденція - це встановлена спрямованість подій, яку можна виділити й описати. 4. Оцінка впливу тенденцій і подій на міжнародну корпорацію. Розрізняють негативний, позитивний, нейтральний вплив. 5. Оцінка взаємозв'язку між тенденціями. 6. Оцінка рушійних сил тенденцій. 7. Прогноз розвитку ситуації й оцінка її впливу на діяльність міжнародної корпорації і її конкурентів. Читайте також:
|
||||||||
|