МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Організація як об'єкт менеджменту.Тема 1. Визначення і сутність менеджменту. Зміст лекції. 1. Сутність менеджменту основні школи його розвитку. 2. Характеристика, напрямки і функції сучасного менеджера. 3. Класифікація менеджерів по видах.
1. Менеджмент (англ. manage – керувати, завідувати) – сфера людської діяльності і відповідна область знань, що включає в себе керування людьми і соціальними організаціями. Керування –
Управління бізнесом (business management, «public administration») –
Предмет менеджменту –
Об'єкт управління –
Суб'єкт управління –
2. Менеджер (директор, адміністратор, керівник) –фахівець, який займає постійну керуючу посаду, наділений повноваженнями і приймає в їх межах рішення за певними видами діяльності. Типи: · Topmanagement –
· Middlemanagement–
· Lovermanagement–
Загальна модель сучасного менеджера:
Функції менеджера: · Міжособистісна функція – організовує, узгоджує спільну діяльність працівників:
· Інформаційна функція – інформаційний центр з усіх основних питань діяльності:
· Функція прийняття рішення –
Якості менеджера:
3. Види менеджерів по відношенню до роботи:
Види менеджерів із погляду контактності:
Види менеджерів сучасної корпоративної культури:
Зміст лекції. 1. Визначення і ознаки організації. 2. Характеристика зовнішнього і внутрішнього середовища організації.
1. Організація (англ. organization) – соціальне утворення з визначеними межами, яке свідомо координується і функціонує на відносно простій основі для досягнення мети. Загальні риси організацій:
Характеристики організацій:
2.Зовнішнє середовище організації – сили, зовнішні стосовно до організації, які впливають на її результативність. Сфери впливу: · Віддалений вплив –
· Виробничий вплив –
· Операційний вплив –
Внутрішнє середовище організації – сили, які формуються під впливом перемінних, що роблять безпосередній вплив на процес перетворень (виробництва продукції, послуг). Сфери впливу: · Організація – · Структура організації – · Постановка завдань – · Технологія – · Особи –
3. В залежностівід взаємодії із зовнішнім середовищем: · Бюрократичний тип –
· Органічний тип –
В залежності від взаємодії з особою: · Корпоративний тип –
· Індивідуалістичний тип –
В залежності від рівня централізації: · Централізований тип –
· Децентралізований тип –
В залежностівід ринку: · Едхократичний тип (англ. adhocracy – влаштований для даної мети) –
· Багатомірний тип –
· Партисипативний тип (англ. participation – співучасть) –
· Підприємницький тип –
· Ринково-орієнтований тип –
4. Життєвий цикл організацій – передбачувані зміни в організаціях з визначеною послідовністю станів протягом часу. Етапи життєвого циклу організацій: 1. Етап підприємництва –
2. Етап колективності –
3. Етап формалізації і управління –
4. Етап розробки структури –
5. Етап спаду –
|
||||||||
|