Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Організація як об'єкт менеджменту.

Тема 1. Визначення і сутність менеджменту.

Зміст лекції.

1. Сутність менеджменту основні школи його розвитку.

2. Характеристика, напрямки і функції сучасного менеджера.

3. Класифікація менеджерів по видах.

 

1. Менеджмент (англ. manage – керувати, завідувати) – сфера людської діяльності і відповідна область знань, що включає в себе керування людьми і соціальними організаціями.

Керування –

 

 

Управління бізнесом (business management, «public administration»)

 

 

Предмет менеджменту

 

 

Об'єкт управління

 

 

Суб'єкт управління –

 

 

2. Менеджер (директор, адміністратор, керівник) –фахівець, який займає постійну керуючу посаду, наділений повноваженнями і приймає в їх межах рішення за певними видами діяльності.

Типи:

· Topmanagement –

 

 

· Middlemanagement

 

 

· Lovermanagement

 

 

Загальна модель сучасного менеджера:

 

 

Функції менеджера:

· Міжособистісна функція – організовує, узгоджує спільну діяльність працівників:

 

 

· Інформаційна функція – інформаційний центр з усіх основних питань діяльності:

 

 

· Функція прийняття рішення –

 

Якості менеджера:

  • Особисті якості – порядність, справедливість, гарне фізичне і моральне здоров'я, почуття гумору, особлива пам'ять, висока емоційно-вольова стійкість, розвинені комунікативні і організаторські здібності, готовність до розумного ризику, сміливість, рішучість, самокритичність.
  • Професійні якості – компетентність, технічна, економічна, правова, інформаційна, психолого-педагогічна культура, уміння приймати рішення і відповідальність, енергійність, творчі здібності.
  • Організаторські і ділові якості – рівень організаторської культури, технологія управлінської роботи, цілеспрямованість, дисципліна, оптимізм і впевненість, терпимість, контактність.

 

3. Види менеджерів по відношенню до роботи:

 

 

Види менеджерів із погляду контактності:

 

 

Види менеджерів сучасної корпоративної культури:

 

Зміст лекції.

1. Визначення і ознаки організації.

2. Характеристика зовнішнього і внутрішнього середовища організації.

  1. Типи організацій за взаємодією.
  2. Характеристика життєвого циклу організацій.

 

1. Організація (англ. organization) – соціальне утворення з визначеними межами, яке свідомо координується і функціонує на відносно простій основі для досягнення мети.

Загальні риси організацій:

 

 

Характеристики організацій:

 

 

2.Зовнішнє середовище організації – сили, зовнішні стосовно до організації, які впливають на її результативність. Сфери впливу:

· Віддалений вплив –

 

 

· Виробничий вплив –

 

 

· Операційний вплив –

 

 

Внутрішнє середовище організації – сили, які формуються під впливом перемінних, що роблять безпосередній вплив на процес перетворень (виробництва продукції, послуг). Сфери впливу:

· Організація –

· Структура організації

· Постановка завдань

· Технологія –

· Особи

 

3. В залежностівід взаємодії із зовнішнім середовищем:

· Бюрократичний тип –

 

 

· Органічний тип –

 

 

В залежності від взаємодії з особою:

· Корпоративний тип –

 

 

· Індивідуалістичний тип –

 

 

В залежності від рівня централізації:

· Централізований тип –

 

 

· Децентралізований тип –

 

 

В залежностівід ринку:

· Едхократичний тип (англ. adhocracy – влаштований для даної мети) –

 

 

· Багатомірний тип –

 

 

· Партисипативний тип (англ. participation – співучасть) –

 

 

· Підприємницький тип –

 

 

· Ринково-орієнтований тип –

 

 

4. Життєвий цикл організацій – передбачувані зміни в організаціях з визначеною послідовністю станів протягом часу.

Етапи життєвого циклу організацій:

1. Етап підприємництва

 

2. Етап колективності

 

 

3. Етап формалізації і управління

 

 

4. Етап розробки структури

 

 

5. Етап спаду

 

 

 




Переглядів: 1310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міждержавні довгострокові кредити | Тема 5. Організація як функція керування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.